Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום חברים

ברשותי שברולט טרקס 1.8L 2014 עם צמיגים במידה 205/70R16

ניגשתי למספר צמיגיות ובכולן נאמר לי שהמידה בעייתית ואין מבחר צמיגים במידה הזו

יש צמיגיות שאין להם את הצמיג גם לא בהזמנה

ואחרות שמחזיקות מבחר דל ויקר להחריד - בין 500ש"ח ל-700ש"ח לצמיג

נאמר לי שניתן לבדוק במכון הרישוי (אפשה שעושים טסט לרכב) אפשרות למידה חלופית לרכב תוך בדיקה בדאטה במערכת הממוחשבת של המכון

במכון הרישוי נאמר שאין מידות חלופיות ושאפנה ל-UMI למנהל הטכני.

השאלה היא האם מישהו התנסה בבעיית צמיגים ברכב זה?

והאם אכן קיימת אפשרות לבצע כזה מהלך?

 

בבקשה עזרה

האם יש פתרונות נוספים? אחרים? כתובת נוספת לפנות אליה? משרד הרישוי??

גוועלד - אשמח לקצה חוט

עריכה אחרונה על ידי D driver

SKODA ROOMSTER 1.6L AUTOMATIC 2009 :evil:

CHEVROLET CAVALIER CS 2.2L AUTOMATIC 1998 - R.I.P :shock:

פורסם

נסה באתר של tireclub או tire4u

בtireclub יש למידה שלך פלקן 310 ב438 ש"ח לצמיג עוד 5% הנחה אם תרכוש רביעיה.

לשעתי מחיר הגיוני ביותר למידה שלך לצמיג שאינו סיני מאיכות טובה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

לפני כשנתיים הייתי בדיוק במצב שלך עם רכב של אבא, האופציה היחידה הייתה להחליף רביעיה ב-2500 ש"ח.

הפאלקן שעידן הציע כאן לדעתי האופציה הכי משתלמת שתוכל למצוא.

×
×
  • תוכן חדש...