Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2360 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי שלום לכולם,

לאשתי יש רכב

פיג'ו 107 שנתון 2012

רובוטי 1.0 vti

מטופל ושמור ללא בעיות ולא סבל לעולם מבעיות עד לפני יומיים.

הופיעה התקלה p/s ההגה הפך לקשה מאוד...

בדקנו מצבר+ פיוזים בחוץ ובפנים הרכב.

התחלנו להבין שככל הנראה המחשב eps נדפק

אז הלכנו ללוביסנקי לאמת את העניין,

קיבלנו קוד תקלה C1554 והצעת מחיר אסטרונומי של

5019 שקל כולל מע"מ (כמובן שעשינו אחורה פנה ועושים חישוב מחדש.)

החלפת מחשב היגוי ועבודה פלוס "כיול".

 

לפי בדיקה קצרה באינטרנט על aygo c1 107

התקלה יחסית נפוצה אבל העלות היא 150 יורו למחשב היגוי ואפילו באים מכיולים Plug&Play לפי מה שכתוב

 

האם יש מוסך מומלץ לטיפול?

האם כדאי לקנות מפירוק? או חדש?

האם המחיר שנתנו בלובינסקי הגיוני?

 

 

 

Sent from my VKY-L29 using Tapatalk

פורסם

בס"ד

 

ת0נה למוסך גבע בת"א, תקבל את כל התשובות לשאלות שלך, מוסך מאוד מומלץ.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

קיבלת המלצה טובה (מוסך גבע שבת"א, טל' 053-8094122) וסביר מאוד שגם אם אכן מחשב ההגה החשמלי

פגום יש פתרונות טובים ובמחירים זולים יותר ממה שקיבלת.

נא עדכן ממצאים ותוצאות, לכשיהיו.

בברכה - רפי לין

פורסם

יצא לי לדבר עם "המחוון" מחולון והוא מטפל ומכיר את הבעיה של המחשב היגוי,

הוא מתקן את החלק הקיים.

האם מישהו שמע עליו? ממליץ?

 

פנינו למוסך גבע הוא ביקש לצלם את החלק ואת המספר והוא יחפש אותו ברחבי הארץ.

לגבי חלק חדש הוא אמר שזה בסביבות ה3000 שקל

 

Sent from my VKY-L29 using Tapatalk

פורסם

עדכון:

הטיפול בוצע במחשב ההיגוי אצל המחוון ספידומטרים מחולון השירות היה אדיב ומקצועי והמחיר היה טוב לעומת כל האופציות שבדקנו.

לאחר שאשתי שמה אצלו את החלק אחרי שפירקתי אותו הוא פשוט לקח את החלק ותיקן אותו והחזיר לנו אותו כחדש לאחר שעתיים.

ירדנו מהעניין של קנייה מפירוק כי אחרי בדיקה שביצעתי הבנתי שזאת מחלה של הרכב ושל החלק עצמו ולא רציתי להתקל שוב בבעיה.

חיברתי את החלק והרכב חזר לתפקד!

תודה רבה על המענה ותודה כמובן למחוון מחולון

 

ממליץ בחום להתקשר אליו להתייעץ ולטפל אצלו כל מה שקשור לאלקטרוניקה ומחשוב.

 

Sent from my VKY-L29 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...