Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2427 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התייעצות לגבי כדאיות.

חבר טוב מנסה למכור מאזדה לנטיס 323 שנת 1998.

הרכב יד 1 ננהג על ידי אדם מבוגר בכל השנים מטופל במוסך מורשה ועם קבלות מהיום הראשון.

יש טסט לחצי שנה כמעט.

הרכב נועל צמיגים של פירלי חדשים ובאמת לאחר סיבוב על הרכב הוא נוסע כמו חדש.

הבעיה הרכב חבוט מכל הכיוונים. אין באוטו חתיכה חיה, נסע עליו אדם בן מעל 80 מהיום שיצא מהחברה.

מצד שני שום חלק לא נצבע או הוחלף.

יש לרכב 74 אלף קמ, האדם שנהג עליו מפסיק לנהוג מסיבות רפואיות.

המוסכניק במוסך מורשה של מאזדה הציע לו עליו 2000 שח.

האם שווה למכור במחיר כזה או שלדעתכם בשוק הפרטי יהיה ניתן לקבל מחיר טוב יותר?

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

פורסם

זה המחיר של האוטו. אולי תקבל עוד 500 שקל. מזה לא תהיה מליונר.

 

נכון, האוטו יד ראשונה וק"מ נמוך. חסרונות: אוטו דפוק מכל כיוון, 2 טסטים בשנה.

 

לדעתי, שחרר ב 2000 שקל.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם

אני מאמין שתקבל עליו יותר בחוץ רכב במצב כזה ימכר זה רכב מוצלח והבני דודים מאוד אוהבים אותו אני מכיר מישהו שנוסע על אחת כזאת שנת 99 עם 480k ומנוע וגיר מקוריים והאוטו נוסע כמו שד.

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

פורסם

האוטו לא במצב להיט. האוטו עושה 2 טסטים בשנה. נכון, הם אוהבים את האוטו הזה אבל גם הם לא ישלמו יותר מדי.

 

מיליונר הוא לא יהיה מרכב כזה. נתנו לו 2000. כמה אתה חושב שהוא יכול לקבל על אוטו כזה?

 

בשנתון כזה יותר מעניין מצב מכני וחיצוני מאשר הק"מ והידיים והרכב הזה נהנה מדפיקות מכל כיוון. מה זה מעניין שלא צבעו אותו והכל מקורי כאשר הכל דפוק מכל כיוון?

במכירת רכב העיניים קונות. רכב צריך להראות טוב. קשה למכור רכב שלא נראה טוב.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם

תשמע אין הרבה רכבים כאלה למכירה אבל המחירים ביד 2 נעים בין 3500-7000 אני מאמין שתוכל לקבל עליו 5000-6000

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

פורסם (נערך)

אם הרכב היה נראה טוב אז אולי היה מגרד את ה3500.

האוטו הזה ישן כבר למרות הק"מ הנמוך וכשצריך לעשות 2 טסטים בשנה זה די גומר את השוק של הרכב.

זה שאנשים מבקשים 5000-7000 לא אומר שיקבלו.

הייתה מודעה של מישהו עם הונדה סיוויק( רכב מבוקש...) שנת 98, ללא טסט, מצב חיצוני ככה ככה, ק"מ סביר, רצה 5.5. כבר חודשיים הוא מפרסם והמחיר כבר 3 ( גם במחיר הזה לא ימכור).

מה שאני מנסה לומר, שלפעמים לאנשים יש רגש וחושבים שהמחיר נמוך אך צריך גם להבין שרכב בן 20 כבר די יוצא מהמשחק כי להרבה אנשים אין סבלנות לטרטור של 2 טסטים בשנה ובאותו מחיר הם מביאים רכב בן 15-16 שאיננו מטרטר אותם פעמיים בשנה.

 

פות"ש, בהצלחה. תעדכן בכמה מכרת.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי asix
  • אחראי פורום
פורסם (נערך)

2000 ש"ח זו הצעה ראויה מאוד.

שכל ההוזים מיד2 ופשפשוק יבקשו גם 50 אלף וישארו עם מודעה באינטרנט ובלי כסף.

 

חברה רצתה להעיף מהר מאזדה 3 מודל 05', מצב חיצוני לא טוב ומכאני מטופל ותקין.

פרסמה ב-5, מכרה ב-4.5 אחרי כחצי שעה. זה לרפרנס.

עריכה אחרונה על ידי itaysamurai

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אומנם יש היצע לדגם הזה בשפע (בהנחה שזו הדגם שנמכר כאן עד 2004). הדגם הזה בשנים האחרונות הפך להיות פופולרי בקרב "צעירים" שדואגים גם למראה חיצוני של הרכב. מאמין אפשר לנסות למכור ב3000 ש"ח אבל להעזר בסבלנות מול קונים שבאים לקנות רכב במחיר של אופנים חשמליות.

פורסם

יש לך אולי סיכוי לקבל בחוץ 500-1000 יותר, תחשוב אם זה שווה לך את כל הכאב ראש הכרוך במציאת קונה והבירוקרטיה מסביב. אני הייתי מוכר ב 2000.

×
×
  • תוכן חדש...