Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2430 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי, כרגע יש לי ברלינגו 2017, הבחירה ברכב הזה הייתה בגלל הצורך ב8 מקומות וזה מה שהיה בתקציב.

כמובן - הרכב לא נח ומרעיש.

 

היום אני רוצה להחליף אותו במשהו משפחתי נח וחסכוני.

 

דרישות - חסכוני - צריכת דלק נמוכה וירידת ערך קטנה. לא איכפת לי זיהום אוויר.

נוחות - מושבים נוחים - שקטה

טרייד אין עם הברלינגו.

 

יתרון - 7 מקומות , אבל לא חובה.

 

 

לא חייב חדש - אבל כן באחריות לפחות שנתיים.

 

נוסע כ 30 א' קמ בשנה.

כשעתיים ביום שמתוכם כ 20 דקות בפקקים/ נסיעה עירונית.

 

מה שקרץ לי לבנתיים זה - קורולה הייבריד - לפי נתוני צרכן אחד ל30. השאלה מה האמת.

הג'יפון החשמלי MG צ= 140 א' , אבל יש עלות התקנת עמדת טעינה לא ידוע. וגם מה קצב ירידת הערך שלו .

 

האם קניית רכב הייברידי תשתלם מבחינת ירידת ערך? כי המס יעלה:

על פי עיקרי המתווה, שיעור מס הקנייה על המכוניות ההיברידיות שעומד כיום על 30% (הטבה שלא ניתנת לדגמי יוקרה היברידיים גדולים ומזהמים) עתיד לעלות בהדרגה החל מהשנה הבאה וב־2022 ישתווה למס הקנייה ה"רגיל" של 83% המוטל על מכוניות לא היברידיות.

עריכה אחרונה על ידי yanatra
פורסם

במקומך הייתי מחפש טויוטה פריוס פלוס הכי טריה שאפשר.

מרווחת ( כולל 7 מקומות ), חסכונית, אמינה ושומרת טוב על הערך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ממה שזכור לי, בגרסת ה phev מדובר ב 5 מושבים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

קיאה ספורטאז' 1.6 דיזל. מנוע נעים, שקט יחסית וחסכוני. הרכב גדול יותר מרכב משפחתי ונותן תמורה מצויינת לכסף.

פורסם

קורולה היברידית זה דגם חדש.

איך היא תשמור על הערך עדיין לא ברור, כנראה טוב.

פריוס פלוס מבוקשת מאוד.

לא הבנתי את השאלה, תוספת למחיר או ערך מוסף?

פריוס פלוס זה מיני וואן עם 7 מקומות, שורה שניה מחולקת ל 3 מושבים נפרדים, מושב יותר נוח. הרכב באופן כללי משמעותית יותר מרווח ( במיוחד מאחורה ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אם לברלינגו שלך 8 מקומות, תמכור אותו לבד בטרייד ישחטו אותך, למכוניות זולות עם 8 מקומות יש ביקוש די קשיח, ולא תתקשה למכור.

 

מה התוספת שלך אם תחליט לעשות טרייד-אין, תלוי אצל מי תעשה אותו, בכל מקרה, לעניות דעתי לא משתלם לעשות טרייד במקרה שלך.

 

פה לא פורום נביאים, וקשה לדעת איך תהיה שמירת הערך, קורלה הברידית נכנסת בתקציב בקלות עם עודף. הקורולה ההברידית עושה בערך 1/18, ואם אתה נוסע מחוץ לעיר המערכת ההברידית של יונדאי/קיה תתאים יותר, ותהיה חסכונית יותר.

 

חשמלי (לדעתי) לא רלוונטי לך כי הטווח בין הטעינות בערך 200-250 ק"מ שלא בטוח שיספיקו לשימוש שלך,

כמו כן, בקרוב יגיעו כלי רכב עם טווחים ארוכים יותר, מה שישפיע על הערך שלו כמומש בעתיד.

 

1/30 מקורולה הברידית - בחלומות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
קורולה היברידית זה דגם חדש.

איך היא תשמור על הערך עדיין לא ברור, כנראה טוב.

פריוס פלוס מבוקשת מאוד.

לא הבנתי את השאלה, תוספת למחיר או ערך מוסף?

פריוס פלוס זה מיני וואן עם 7 מקומות, שורה שניה מחולקת ל 3 מושבים נפרדים, מושב יותר נוח. הרכב באופן כללי משמעותית יותר מרווח ( במיוחד מאחורה ).

 

עוד 3 שנים אני מחליף את הרכב. כמה בסך הכל שילמתי על קורולה וכמה על פריוס.

פורסם
אם לברלינגו שלך 8 מקומות, תמכור אותו לבד בטרייד ישחטו אותך, למכוניות זולות עם 8 מקומות יש ביקוש די קשיח, ולא תתקשה למכור.

 

מה התוספת שלך אם תחליט לעשות טרייד-אין, תלוי אצל מי תעשה אותו, בכל מקרה, לעניות דעתי לא משתלם לעשות טרייד במקרה שלך.

 

פה לא פורום נביאים, וקשה לדעת איך תהיה שמירת הערך, קורלה הברידית נכנסת בתקציב בקלות עם עודף. הקורולה ההברידית עושה בערך 1/18, ואם אתה נוסע מחוץ לעיר המערכת ההברידית של יונדאי/קיה תתאים יותר, ותהיה חסכונית יותר.

 

חשמלי (לדעתי) לא רלוונטי לך כי הטווח בין הטעינות בערך 200-250 ק"מ שלא בטוח שיספיקו לשימוש שלך,

כמו כן, בקרוב יגיעו כלי רכב עם טווחים ארוכים יותר, מה שישפיע על הערך שלו כמומש בעתיד.

 

1/30 מקורולה הברידית - בחלומות.

 

תודה. האם יד 2 הוא המקום לפרסם?

פורסם

רם אתה משווה שני רכבים חדשים, בקורולה תפסיד פחות ( בשקלים, גם אם באחוזים זה אותו הדבר ) כי קורולה עולה פחות.

אם אתה משווה קורולה חדשה מול פריוס פלוס בת שנתיים, כנראה קורולה תפסיד יותר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
תודה. האם יד 2 הוא המקום לפרסם?

 

יד 2 בוודאי, בקבוצה הזאת בפייסבוק, ובפורומים של דתיים / חרדים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לגבי הטויוטות, הייתי במקומך לוקח אחת לכמה ימים כי הן לא נוחו בלשון המעטה.

אין לי נסיון עם הקוולה החדשה אלא רקעם הקודמת והאוריס

פורסם

מושב הנהג שונה מדגם לדגם גם בטויוטה.

בוורסו, אוונסיס ופריוס פלוס הוא נוח.

בקורולה בסדר, באוריס סביר ביאריס גרוע.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הסביר אצלך באוריס הוא בלתי נסבל עבורי, כך שהדירוג הזה הוא סובייקטיבי, לכן המלצתי היא לעשות נסיעות ממושכות בדגם המיועד לרכישה ולבחון את שאלת הנוחות.

×
×
  • תוכן חדש...