Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2443 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
המנוע באף אחת מהן לא חדש לחלוטין , סה"כ גרסה עדכנית למנוע עדכני בשתיהן.

המנוע היברידי בטיוטה הוא לא חדש?

אם אני לא טועה הדגם הנוכחי הוא הראשון שהוא היברידי

פורסם

שישקיע כמה שהוא רוצה

הוא לעולם לא יגיע לרמה ולאיכות של אפל/אנדרואיד בממשקי רכב.

מה גם שזה מסנכרן את הטלפון בצורה מושלמת ולכן התקנות מקומיות טובות ככל שיהיו לא יגיעו לרמה הזאת.

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

קראתי פוסט מהפורום הזה (אני חושב) שהחלפת מולטימדיה לטיוטה שתומכת בקארפליי עולה בסביבות ה2500. עדיין בודק החלפות אחרות (0 ק"מ ואפילו רכב יד 2).

אולי הסוכנויות לחוצות לקראת סוף שנה, ואני אצליח להשיג אותה במחיר טוב.

פורסם

קורולה נמכרת בהמון גרסאות מיבוא מקביל במחירים אטרקטיביים יותר מבסוכנויות. כדאי רק לשים לב למפרט של הרכב הספציפי.

חלק מהרכבים בייבוא מקביל מגיעים עם מערכת מקורית, כדאי לבדוק אם היא תומכת באנדרואיד אוטו/אפל קאר פליי.

פורסם

שהתייעצתי עם המשפחה, עלתה שאלה שאולי כדאי לחכות ולראות האם טיוטה תמשיך עם הדגם היברידי.

היה לי במשפחה, קורולה (אני חושב 2008) גיר רובוטי, הרכב מאוד נוח אך הגיר הרובוטי הוריד את האיכות הנסיעה, וכולנו מכירים את הבעיות בגיר הזה.

אני אישית לא כל כך סבלתי ממנו,חוץ מהמהירות תגובה שלו, שהייתה איטית אבל נסבלת.

האם לדעתכם טיוטה תזניך את הדגמי היברידיים כמו שעשתה בגיר הרובוטי או (לפי דעתי ) טיוטה הפכה את ההיברידי כMUST ברוב הדגמים?

פורסם

טויוטה לא הזניחה את הגיר הרובוטי, הוא נמכר גם היום ברכבים אחרים, קטנים.

 

בארץ כן הפסיקו ליבאו לרכבים מקטגורית משפחתיות ומעלה.

 

"כולנו מכירים את הבעיות בגיר הזה?", החלטתה שכולנו זה אתה? תוכל לשתף באיזה מקור אתה מתבסס באמירה הנחרצת הזו?!

 

אני אישית ניסיתי הרבה גירים רובוטים חד מצמדיים, חלקם בלתי נסבלים וחלקם "בסדר", אך אמינות זה אחד הקלפים החזקים של הגיר הזה, חוץ ממצמדים (בלאי טבעי) שתלוי איך ואיפה אתה נוהג, אין תקלות או מחלות ידועות, אולי אתה מבלבל בינו לבין הכפול מצמדים ששם באמת יש גירים שהם פשוט בור ללא תחתית.

פורסם

היום הייתי באחת מהסוכנויות במרכז, שאלתי על carplay. המוכר אמר לי שזאת הפעם הראשונה שהוא שומע על זה, ולפי דעתו אי אפשר להתקין carplay בקורולה.

×
×
  • תוכן חדש...