Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7758 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אממ אוקיי אז ככה.. הרכב הוא דייהו סופר רייסר.

נניח קמתי בבוקר הנעתי את האוטו,התחלתי נסיעה .

אחרי שהמד חום מגיע למצב נורמלי של קצת פחות מהחצי. פתאום הוא קופץ למעלה בשנייה.

אחרי כמה מכות קטנות על הלוח שעונים המחוג חוזר למצב נורמלי.

אם אני לא יתן כמה מכות, הוא ישאר שם למעלה כמה שבא לו עד שהוא יחליט לחזור למצב נורמלי לבד.

השאלה היא מה יכולה להיות הבעיה ? האוטו עצמו לא מתחמם זה משהו ביוניט או אנערף. זה פשוט משגע !

תודה מראש !

:smilecolr:snipersmi
פורסם
אממ אוקיי אז ככה.. הרכב הוא דייהו סופר רייסר.

נניח קמתי בבוקר הנעתי את האוטו,התחלתי נסיעה .

אחרי שהמד חום מגיע למצב נורמלי של קצת פחות מהחצי. פתאום הוא קופץ למעלה בשנייה.

אחרי כמה מכות קטנות על הלוח שעונים המחוג חוזר למצב נורמלי.

אם אני לא יתן כמה מכות, הוא ישאר שם למעלה כמה שבא לו עד שהוא יחליט לחזור למצב נורמלי לבד.

השאלה היא מה יכולה להיות הבעיה ? האוטו עצמו לא מתחמם זה משהו ביוניט או אנערף. זה פשוט משגע !

תודה מראש !

אם המכות על הלוח שעונים מחזירות אותו למצב נורמאלי, אז כנראה שהבעיה היא בלוח שעונים...

חפש שם חיבור מנותק / רופף בתור התחלה או לפחות קורוזיה.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

אני ינסה באמת לפתוח את הלוח שעונים ולראות מה המצב שם..

נניח ויש קורוזיה אז מה עושים במצב כזה ?

להחליף את החיווט או מה ?

:smilecolr:snipersmi
פורסם

כי כשאני נותן מכה על הלוח שעונים אז המחוג חוזר למצב נורמלי . זה כאילו מתי שמתחשק לו הוא עולה. מתי שהוא מקבל איזה מכה או משהו הוא עולה ומתי שהוא שוב מקבל מכה הוא יורד.

קיצר אני חייב ללכת לעבוד. אז תגיבו בבקשה אני יחזור בערב תודה רבה לכם !!!

:smilecolr:snipersmi
פורסם
כי כשאני נותן מכה על הלוח שעונים אז המחוג חוזר למצב נורמלי . זה כאילו מתי שמתחשק לו הוא עולה. מתי שהוא מקבל איזה מכה או משהו הוא עולה ומתי שהוא שוב מקבל מכה הוא יורד.

קיצר אני חייב ללכת לעבוד. אז תגיבו בבקשה אני יחזור בערב תודה רבה לכם !!!

מכיוון שיותר קל לבדוק את לוח השעונים, אם יש קורוזיה, ולא בא לך לרכוש לוח שעונים חדש, בחלקם אתה יכול עם נייר זכוכית ובעדינות לנקות את המגעים מקורוזיה.

אגב, הכי קל לבדוק עם רב מודד (או שעון חלופי) אם הבעיה היא ביוניט.

חכה לצביקה / רפי.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

×
×
  • תוכן חדש...