Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1512 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים!



לאחרונה ישנה תופעה מוזרה ברכב שלי. כאשר אני לוחץ על השלט לפתיחה (או לחילופין במפתח) הרכב נפתח וננעל חזרה מיד. רק לאחר מספר ניסיונות הוא נפתח.


כמו כן לאחר סגירת כל הדלתות, הרכב נועל את עצמו אוטומטית ומתחיל להשמיע נקישות מכיון מערכת הנעילה של נעילות חוזרות ונשנות, התופעה ממשיכה גם לאחר ההתנעה ותוך כדי נסיעה.


כמו כן לאחר נעילת הרכב בשלט החלונות לא נסגרים אוטומטית.


ניסיתי לאפס את המערכת על-ידי ניתוק המצבר למספר דקות אך התופעה לא חלפה.


 


מישהו נתקל בתופעה כזו?


יש למישהו רעיון מה ניתן לעשות?






פורסם
יש לך שלט נוסף לפתיחה ? ניסית לבדוק האם התופעה מתרחשת גם איתו ?

יש לי 2 שלטים נוספים, התופעה מתרחשת גם איתם.

היום יצאתי לרגע מהרכב כשהוא מונע והוא ננעל עם המפתח בפנים..

אשמח מאוד לעזרה בענין אם יש למישהו מושג!

פורסם

נתקלתי באחד הפורומים בחו"ל באותה בעיה. אאל"ט הבעיה הייתה בסלונויד נעילה.

אם אמצא את השרשור אצרף קישור.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

פורסם

כמו שציינו קודמי כנראה מנעול של אחת הדלתות, בנוסף הייתי בודק גם אם יש כפתור בדאשבורד לנעילת הדלתות או כפתור כזה על אחת הדלתות שהוא לא תפוס לחוץ, יכול לגרום להתחרפנות שכזו.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

סוף דבר!

הבעיה הייתה במנגנון (מוח) שמקבל את הפקודה מהשלטים (לא מקורי).

הנ"ל הוחלף והתקלה חלפה.

 

תודה לכולם על העצות!

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

ברצוני לדעת מה זה המנגנון מח חשמלי דפתר את הבעיה 

 

לפני 5 דקות, אופירי123 כתב:

ברצוני לדעת מה זה המנגנון מח חשמלי דפתר את הבעיה 

 

 

לפני 6 דקות, אופירי123 כתב:

ברצוני לדעת מה זה המנגנון מח חשמלי דפתר את הבעיה 

 

 

בתאריך 5.9.2019 בשעה 12:36, yos770 כתב:

סוף דבר!

הבעיה הייתה במנגנון (מוח) שמקבל את הפקודה מהשלטים (לא מקורי).

הנ"ל הוחלף והתקלה חלפה.

 

תודה לכולם על העצות!

היי גבר אני יודע שעברו שלוש שנים אבל רציתי לדעת אם אתה זוכר מה עלות החלק או העבודה כולה כי יש לי בדיוק אותה הבעיה 

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...