Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה , יש לי ג'טה שנת 2013 עברה כ119000 (עוד מעט טיפול)

 

התקלה הזאת לא מופיע בשום צג דרך אגב ואין התראה ברכב

 

אבל כאשר סורקים את הרכב עם ODB אז הוא זורק תקלה P0441 גם לאחר איפוס תקלה והנעה מחדש בפעם הבאה השגיאה חוזרת

 

לפי מה שהבנתי זה וואקום / מערכת דלק (מגוגל)

 

הדבר היחידי שקרה לי וזה גם חד פעמי הוא שבאתי להניע אתמול את הרכב , הוא הניעה ומיד נכבה כאילו שלא הגיע דלק (היה אוויר במערכת) , לאחר הנעה שנייה עבד תקין ללא שום תקלה בDashboard

 

יש מאיפה להתחיל לבדוק?

הריצפה יבשה איפה שאני חונה , לא רואה שבאמת מאבד דלק וגם אין ריח של דלק..

דרך אגב זה קרה לאחר תדלוק (התדלוק היה לפני כשבוע כרגע עם חצי מיכל)

 

תחנה קבוע שאני מתדלק בה

מעבר לזה לא מרגיש שום בעיות בזמן נסיעה / עמידה , הרכב מתנהג רגיל

פורסם

תבדוק חיישן N80 / שסתום.

במידה ותקין תבדוק אם אחד הצינורות של הקניסטר סדוקים.

במידה ותקין ככל הנראה הקניסטר דורש החלפה (ברוב המקרים תקין)

 

בגדול הקוד מעיד על תקלה במע' שאחראית על הוצאת אדי הדלק מהמנוע.

הרכיבים שציינתי אילו הרכיבים אשר שייכים למע' המדוברת.

פורסם
תבדוק חיישן N80 / שסתום.

במידה ותקין תבדוק אם אחד הצינורות של הקניסטר סדוקים.

במידה ותקין ככל הנראה הקניסטר דורש החלפה (ברוב המקרים תקין)

 

בגדול הקוד מעיד על תקלה במע' שאחראית על הוצאת אדי הדלק מהמנוע.

הרכיבים שציינתי אילו הרכיבים אשר שייכים למע' המדוברת.

 

תודה רבה על התשובות ,

 

אפשר מקטים לחיישן N80?

והקניסטר?

 

דרך אגב הקניסטר איפה ממוקם?

×
×
  • תוכן חדש...