Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Check Engine פורד פוקוס 2007 אוטומטית


pilot40
שימו לב! השרשור הזה בן 1763 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

Check Engine דלקה, הרכב קירטע .בפול גז הרכב העלה טורים אבל התקדם ממש לאט ..איכשהו הגעתי למפרצון וכביתי את הרכב..המתנתי מספר שניות והנעתי בחזרה ..הנורה דלקה לזמן קצר ואז כבתה והרכב נסע מעולה ..למישהו יש רעיון מה קרה ומה יכול להתפתח מזה ..וכמובן מה עושים למנוע את הדבר הזה בעתיד

תודה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה מאור , אני נמצא בהרצליה ליד תחנה מרכזית לשעבר וגם בראש העין..
בס"ד

 

אם אתה מעוניין, אני גר באלעד(ממש ליד ראש העין), אם תרצה, שלח לי הודעה בפרטי.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב הניע בבוקר בצורה תקינה וגם בנסיעה לחשמלאי לא היו בעיות , הנורית לא דלקה , החשמלאי רמר שאין לו מה לבדוק , אם אין נורית דלוקה.למרות זאת חיבר סקנר ולא מצא כלום..בנתיים הרכב כמו שד ..מקווה שימשיך כך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז לא ממש המשיך כך , הבוקר קירטע שוב ושוב הנורה דלקה לדקה וכבתה , זה קרה גם אחרי מילוי דלק , אז עצרתי בצד פתחתי וסגרתי מכסה מיכל דלק..כמה שניות והרכב כמו שד..

היכן אפשר לקנות סורק , שיהיה לי גם לרכבים הבאים

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

רציתי להחליף סליל הצתה וחוטי הצתה. למזלי המוכר רצה לבדוק אם החוטים והסליל מתאימים.

לתדהמתי ברגע שהוא הרים חוט הצתה אחד, התברר לי שהכל מוצף שמן. לא יודע איך הרכב נוסע ככה, אבל למזלי נוסע טוב.

שאבתי את השמן החוצה והתזתי ספריי קרבורטורים.

הבחנתי בבועות אוויר יוצאות מאחד הפקקים בראש מנוע. יתכן מאוד שהפקק לא אוטם והשמן בורח החוצה.. יש לכם מושג מה יכולים לעשות לי במוסך ומה העלות הצפוייה?

האם אפשר להחליף פקקים בלי לפרק ראש מנוע ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובה המהירה, אכן קניתי מראש אטם מכסה בהמלצת המוכר בחנות.. האם ההחלפה פשוטה? האם צריך חומר איטם כמו סיליקון בנוסף לאטם? ואני מתנצל על השרשור הכפול.. אני הייתי מאוד לחוץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בס"ד

 

תשים חומר איטום שעמיד בטמפרטורות גבוהות אבל לא יותר מידי.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא צריך לשים חומר איטום על אטם, אלא רק במקומות שקבע היצרן שזה בפינות חדות או בשינויי גובה.

 

 

זה מגיע מהיצרן סגור בלי חומר איטום.

תדאג לניקוי טוב של השטח והידוק הברגים בסדר ובמומנט הנכון. מומנט הידוק שם נמוך מאוד באיזור 10Nm.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1763 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...