Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2588 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש למישהו ניסיון עם שאיבת השמן מהמנוע רק דרך המדיד ללא ריקון מהבורג?

חושב להזמין משאבה כזאת וככה לא צריך להרים את הרכב ולפתוח את הבורג

 

לדוגמה משאבה סינית

US $24.38 32%OFF | Automobiles pump for pumping oil 12V Oil/Diesel Fluid Sump Extractor Scavenge Exchange Transfer Pump Car Boat Motorbike Oil Pump

https://s.click.aliexpress.com/e/cjFtql0G

פורסם (נערך)

מה זה קשור לבורג הריקון?

הפילטר לפחות אצלי נמצא למעלה ואין שום צורך בשביל זה להכנס מתחת לרכב

במיוחד כשב2 הרכבים מתוך השלושה כמות השמן היא יותר מ 8 ליטר ולא תמיד נמצא כלי שיכול להכיל יותר מ5 ליטר

עריכה אחרונה על ידי vic1234
פורסם

מה הבעיה להשתמש בכלי קיבול נוסף ? לפני שהכלי הראשון מתמלא עד הסוף אתה דוחף מיד את הכלי השני ובזה הסתיימו הצרות שלך. אני בדרך כלל משתמש במיכל שמן יישן עם פתח שהכיינותי מראש בדופן המיכל.

איזה כייף לי :)

פורסם

אם קיים לכלוך שהצטבר באגן השמן, הסיכוי שלך לשאוב אותו מלמעלה נמוך מאוד. עדיף לרוקן מהבורג.

יום טוב גם לך

פורסם

ריקון יותר מ 5 ליטר זה באמת שולי

הכוונה שלי היא בכלל להיפטר מהצורך להרים את הרכב ולהיכנס מתחתיו

 

7 שנים שהרכב עובר טיפולים עצמאיים לעולם לא היה איזשהו לכלול שיצא מהבורג ריקון

ראיתי עכשיו סרטון של שימוש במשאבה דומה ואחרי שאיבה מהמדיד ופתיחת הבורג ריקון יצא אולי

כמה מ''ל בודדים שלא באמת ישנו שום דבר

כמובן הכמות הנשאבת תשתנה מרכב לרכב

פורסם

איזה רכב יש לך שהיצרן ממליץ טיפול כל 50 אלף? אולי אתה מתכוון ל15?

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

פורסם (נערך)

vectra 2004 דיזל

 

ECOService-Flex GM-LL-B-025|DEXOS 2

בתקן זה הטיפול הוא כל 50 אלף או כל שנתיים

 

שמן בתקן ACEA A3/B3

טיפול כל 30 אלף או שנתיים

 

משתמש בשמן בתקן DEXOS2

 

גם ב2 רכבי מרדצס דיזל במשפחה החלפת השמן היא כל 25 או 30 אלף אם איני טועה

עריכה אחרונה על ידי vic1234
פורסם
יש למישהו ניסיון עם שאיבת השמן מהמנוע רק דרך המדיד ללא ריקון מהבורג?

חושב להזמין משאבה כזאת וככה לא צריך להרים את הרכב ולפתוח את הבורג

 

לדוגמה משאבה סינית

US $24.38 32%OFF | Automobiles pump for pumping oil 12V Oil/Diesel Fluid Sump Extractor Scavenge Exchange Transfer Pump Car Boat Motorbike Oil Pump

https://s.click.aliexpress.com/e/cjFtql0G

אני בטוח שקראת מאמרים ועשית שיעורי בית. יש יתרונות וחסרונות בשיטה הזו.

 

רק אזהרה מניסיון אישי: לפני הרבה שנים קצה תחתון של צינורית פלסטיק באורך כמה ס"מ נחתך לי בעת הוצאת הצינורית.

 

מפה תאר לבד. כמות הכאב ראש גרמה לי לא להשתמש יותר בשיטה הזו ולא משנה מה.

 

 

פורסם

רק בשביל הדיון האקדמי אני רוצה להוסיף שבניגוד למה שמקובל לחשוב הפעולה המדוברת כן מורשית לביצוע על ידי (לפחות חלק מ...) יצרני הרכב.

 

ראו פה בסעיף 4.

 

Draning the oil by suction.jpg

 

 

פורסם

אני לא ממש בעד השיטה של לשאוב מלמעלה.

בריקון השמן בודקים גם הימצאות שבבים ושלא נדבר על כל הג'יפה שמצטברת ברצפת אגן השמן.

פורסם

ג'יפה לא הייתה לפחות ב 7 השנים האחרונות שהרכב עובר טיפולים עצמאיים

לדעתי הפילטר מספיק לבדיקת שבבים לא שזה ישנה משהו

פורסם

אני משתמש בכלי לשאיבת שמן ב"טיפולי ביניים" כל 7.5 אלף ק"מ.

הבעיה שזה לא מתאים לכל רכב, גם מבחינת עובי צינור וגם מבחינת יכולת שאיבה.

אני חושב שחלק מהרכבים החדשים יותר תוכננו לזה, בכל הרכבים הישנים שניסיתי לא הצלחתי לעשות את זה כמו שצריך.

אצלי ברכב זה שואב את רוב השמן, התהליך קצר של 10-15 דקות, ואני די מרוצה מהקניה (400 שקל כולל משלוח).

×
×
  • תוכן חדש...