Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2618 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גילינו שמפרקים מחר בבוקר גג אסבסט ישן במרחק של 500 מטר מהבית שלי.

אני גר בקומה 8 (לא קומה אחרונה) ויש לי קו ראייה ישיר לגג מחלק מהחלונות.

 

 

על פי ההודעה הפירוק יחל ב07:00 ויסתיים למחרת בבוקר.

הילדים לא ישנו בבית ביומיים הקרובים, סגרנו את כל החלונות והתריסים.

השאלה היא מה הסיכון? האם כדאי שגם אשתי ואני נישן מחוץ לבית, או שאנחנו סתם בהיסטריה?

יש לנו מקום חלופי ללון בו, אבל זה יהיה כרוך באי נוחות ובהפרעה לעבודות שלנו.

 

 

תודה לעונים, בבקשה רק מי שיש לו ידע או ניסיון בנושא.

 

מציין שתגובת השכנים נעות בין היסטריה לאדישות.

.We apologise for the inconvenience

פורסם (נערך)

במקרה שלך אין שום סכנה ברורה ומיידית אלא אם אתה מתכוון לעבוד בפירוק גגות ללא אמצעי מיגון נדרשים.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

השאלה היא מה הסיכון? האם כדאי שגם אשתי ואני נישן מחוץ לבית, או שאנחנו סתם בהיסטריה?

אין סיכון. כן אתם סתם בהסטריה.

 

כמו כל דבר מזיק\מסרטן\הורג הכל משחק של מינון.

ב24 שעות לא יקרה שום דבר גם אם אתה תהיה זה שמפרק את הגג במו ידיך. לנזק אמיתי נדרשת חשיפה של חודשים ארוכים ושנים.

במרחק 500 מטר לבטח שאין שום השפעה כי הפיזור הוא עצום, מה גם שמפרק גגות מקצועי ידאג למזער את כמות חלקיקי האסבסט שמתפזרת לאויר.

בקיצור תרגעו ותמשיכו בשגרת חייכם.

יום טוב גם לך

פורסם

אזבסט מזיק רק אם הוא מתפורר. החלק הבעיותו בו זה הסיבים שנפלטים כשהוא מתפורר וחודרים לריאות.

 

בכל מקרה גם אם תנשום אותו היום יש לך כ 40 שנות שקט עד שאולי הוא יזיק.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אתה מדבר במקרה על הפירוק של הגג של כיתן?

(גם אני מהאיזור ואתמול ההיסטריה הגיעה מהשכנים)

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

לפירוק ופינוי אזבסט יש נהלים מאוד קפדניים.

 

כל עוד שומרים עליהם וכל עוד אתה לא אחד מאלה שעובדים בזה, אין שום בסיס לדאגה, בטח לא להיסטריה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בנתיים קבוצות הוואטסאפ השכונתיות מלאות בתמונות של הפירוק.

לא חסמו את המדרכה הסמוכה ואנשים וילדים עוברים שם ללא ידיעה.

בנוסף, במרחק של פחות מ50 מטרים יש גן ילדים פרטי שפועל היום.

מקווה שהכל ילך כשורה.

.We apologise for the inconvenience

×
×
  • תוכן חדש...