Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'יפון חדש ולוהט נולד להורה ABT


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2756 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הקשר הוא שאתה רואה שם שני רכבים "מיותרים" לחלוטין - מי צריך מנועי 8 ליטר עם 450 עד 650 כוחות סוס ומומנט שיכול לעקור את המוקטעה ממקומה? נכון?

 

ואיך אפשר להנות מרכב כזה?

 

וביצועים מתחילים ונגמרים באיך אתה מגיע מ0 ל100

 

תשים לב לתגובות של דאג שם כשהוא נוהג בווייפר החדשה יותר - ומה שאתה רואה שם זה סה"כ מיאוצי ביניים קטנים - איזה חיוך.

 

זה לא משהו שאף אחד צריך - אבל אם פותח השרשור שואל בשביל מה? - הוא מקבל שם תשובה מלאה לשאלה שלו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הקשר הוא שאתה רואה שם שני רכבים "מיותרים" לחלוטין - מי צריך מנועי 8 ליטר עם 450 עד 650 כוחות סוס ומומנט שיכול לעקור את המוקטעה ממקומה? נכון?

 

ואיך אפשר להנות מרכב כזה?

 

וביצועים מתחילים ונגמרים באיך אתה מגיע מ0 ל100

 

תשים לב לתגובות של דאג שם כשהוא נוהג בווייפר החדשה יותר - ומה שאתה רואה שם זה סה"כ מיאוצי ביניים קטנים - איזה חיוך.

 

זה לא משהו שאף אחד צריך - אבל אם פותח השרשור שואל בשביל מה? - הוא מקבל שם תשובה מלאה לשאלה שלו.

תשובה מלאה לא, אבל כן יש דברים שאכן גורמים לחיוך ומבחינתי זה חשוב מאד.

אמת לא תמיד הביצועים חשובים אלא איך אתה נהנה מהרכב וכאן יש fun גדול מאד שהרבה אנשים פשוט במכוניות השונות שלהם פשוט מחייכים כאשר יושבים ברכב

גם ממה שמרגישים וגם ממה ששומעים.

דוגמה שיש לנו בפורום : חבר עם דוד'ג SUV שפשוט נהם המנוע וההרגשה של המומנט פשוט עורמים לו ולמשפחתו לחיוך.

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?658122-%D7%A1%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%9E%D7%A4%D7%92%D7%A8-%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%91%D7%95-(%D7%90%D7%95-%D7%A7%D7%A0%D7%99%D7%AA%D7%99-%D7%93%D7%95%D7%93%D7%92-%D7%A0%D7%99%D7%98%D7%A8%D7%95-SXT-%D7%A9%D7%A0%D7%AA-2008)

כל אדם עם מה שגורם לו לחייך - וזה חשוב

קובי

:-)

פורסם (נערך)

בדיוק בגלל זה יש מלא רכבים, כל אחד מהנה בצורה שונה וגם הנעה אחרת למשתמש.

נניח שיש לי רכב שמסוגל להגיע מ0 ל200 ב 13.7 שניות (נניח לא באמת), זה לא אומר שמזה אני נהנה.

ואם אני נהנה אז כל יום כל היום אני מ0 ל200 בגלל המצב שהרכב מהנה אותי...לא.

אני גם נהנה מתכונות אחרות שיש לרכב חזק וספורטיבי (יכול להיות רק חזק בלי ספורטיבי,יכול גם וגם),

למשל ביציאה על הצד בכיכר (לא באמת על הצד, כביש ציבורי רחמנא ליצלן) ,אבל נניח

שאני לוחץ מעט (הביסלה רמיסת הדוושה הימנית) ביציאה ההיא על הצד ביציאה מהכיכר ומגיע למאה ב 2.5 שניות

(לא באמת,נניח שכן), אז גם כאן אני נהנה, הרבה (נניח לא באמת).

אפילו, צליל בשרני בעמידה ברמזור וטורים על 1000 סלד ברגיל (נניח לא באמת), יש כאלה שנהנים מקול בשרני

ושאגה רועמת שהרכב עולה ל 7700 סל"ד (לא באמת,נניח). נניח שיש לי רכב עם היגוי של פעם מהחלומות ועוד "מתקשר"

ללא עזרה חשמלית, הידראולית לחלוטין (נניח, לא באמת, הרי לא מיצרים רכבים כאלה) , אז מהיגוי חד ומתקשר אפשרי ליהנות.

כל אחד והאינדיבידואל שלו וההנאה שרכב כזה או אחר מגיש לו.

קיצר, כל אחד נהנה מתכונה אחרת, הרי אין מצב שרכב אחד יגיש את כל התכונות שרשמתי, אולי רכבי ראלי או טורינג ספורטיבים.

עריכה אחרונה על ידי bigmik
פורסם

אז להתייחס לתגובה שלך או נניח לא באמת? :-P

 

בכל מקרה, כמו שכתבתי שחברות מוכרות בתחום (כמו ABT) בדרך כלל לא "סתם" משפרות רכבים.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
בדיוק בגלל זה יש מלא רכבים, כל אחד מהנה בצורה שונה וגם הנאה אחרת למשתמש.

קיצר, כל אחד נהנה מתכונה אחרת, הרי אין מצב שרכב אחד יגיש את כל התכונות שרשמתי

 

אל תשכח שיש כאלה גם שנהנים מראש שקט.

 

נגיד שהשגת תקציב וקנית רכב עם כוחות על, ואתה יכול להרביץ בסיבובים 200 קמ"ש בלי לזרוק זנב. (ונניח ששווה לך לזרוק כסף על זה, ואתה לא מבלה את רוב חייך בפקקים בתוך העיר). זה לא נגמר בזה, יש הוצאות אחזקה והביטוח יכול להיות מטורף, ויש גם בלאי, והרכב ככל שהוא יוקרתי כך גם רכיביו יוקרתיים, ויש גם רכבי יוקרה שיצא להם שם רע של רכבים ממש לא אמינים, וכל תקלה זה עשרות אלפי שקלים. אז יש כאלה שנהנים מעצם העובדה שהרכב שלהם לא יתקלקל היום וגם לא מחר, וזאת הנאה מיוחדת בפני עצמה.

 

כמובן שאם אתה מליונר אז אתה יכול להתעלם מכל מה שכתבתי, ולהנות מכל רכב שאתה יכול להשיג.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

חבוב, אני מוכן לחתום לך שאני על הרכב שלי משלם פחות ביטוח, פחות על טיפולים ועל תקלות, פחות על דלק, האוטו לא מתקלקל (עכשיו האו בדוק לא יניע כי כתבתי את זה), ואני עדיין נהנה ממנו בסיבובים. וגם עומד חצי מהזמן בפקקים, אבל בחצי השני כיף לי, ולא מההאצות, שכנראה פחות טובות מאלה של 80% מהמשפחתיות המודרניות.

 

תוציא מהראש את הקונספציה הזאת של ספורטיבי=יוקרתי=מתקלקל ואמין=משעמם. זה ממש לא ככה, לא תמיד לפחות.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם (נערך)

הכוונה שלי היתה, לחלוטין לא לעג או אחר...הכוונה היא שהתחום רחב מאוד וכל אחד נהנה ממשהו אחר ברכב.

אחד מנסיעה שקטה ורכב ידני, אחד מרכב עוצמתי וחזק עם תאוצות ביניים מפחידות ואחר מרכב אמין ודווקא ותיבת

הילוכים רציפה. אחד מעדיף אמינות ואחד ממשהו אחר ויוקרתי או ספורטיבי.

רכבי ספורט גם מחולקים לכמה קטגוריות שונות, הרי על זה כתבנו רשמים וכל אחד ממה שהוא מעדיף, לנספורס אוהב

ומתלהב מהקניה ודחף המומנט הזמין וצליל חזק חודר (סתם זרקתי את שמו בגלל השתתפותו בשרשור).

אני אוהב אוהב שקט ,רכות ,אמינות וזחילה בפקקים (במוו X3).

אוהב גם ספורטיביות חזקות מאוד ולא יקרות ורועשות, מותר לך, מותר לי להתלהב מהרבה דברים.

ישנם גם עניינים משתנים, עם הגיל שלך למשל...כשאתה צעיר אז בא לך מוסיקה רועשת ואיכותית (לנוספורס) וכשאתה

מבוגר, בא לך איכותית, אך לא רועשת( גם לנוספורס) . כשאתה צעיר, בא לך אגזוז שמרעיד את השכונה ובתור מבוגר

יותר היום כבר לא בא לי.

אבל ברכב ספורט אפשרי להנות מכמה דרכים ולא בהכרח ממהירות קורעת יונים בשמיים ומהירות של סופרקארס.

ישנה אפשרות להנות מעקיפות תזזיתיות ומהירות נטולות מאמץ. אפשר להנות מהגה חד מאוד ומתקשר בסיבוב

לא חייב להיות מסוכן ויש רכבים שנהנים בהם גם ב 40 קמש. אפשר להנות ברור מנהיגה על מגבלות הרכב לאמיצים

שביננו. וישנם חברים שנהנים רק מהפוזה, רכב ספורט פונה להרבה מקומות.

אני למשל בכלל עד לפני עשור, הייתי נוהג רק בכלי שטח למינהם, חולה שטח ומחזיק סיקס V8 מדוגם תמיד בחניה.

גם הוא היה מאיץ מהר, עם מנוע של קורבט וגיר של קורבט...מאוד מהר על 1400 קג.

אבל גם רכבי ספורט תופסים לי מקום ביום יום.

חוץ מזה, זה שיש לי רכב ספורט לא אומר שאני יודע לנהוג בכלל... מלא גישות למוטוריקה שאנחנו אוהבים, אבל

זה כל הכיף.

עריכה אחרונה על ידי bigmik
פורסם

אני למשל לא מבין בכלל את אלה שנהנים מכך שהרכב מרעיש, שלא לדבר על אגזוז לחץ וכאלה. וכביכול ככל שהרכב ספורטיבי, הוא אמור להפיק צליל מדהים של רעש איום, כאילו אתה יושב על מנוע של מטוס. אני דוקא נהנה מהשקט, ובקטע הזה אני חולם על אאודי Q7 מנותק לגמרי מהכביש ומהעולם, עם אטימה כפולה בדלתות. כשקניתי את הרכב שלי הוא היה ממש שקט ברמה כזאת שלא שמעו את המנוע בכלל, אח"כ הוא התחיל קצת להשמיע קולות של נהיגה, עדיין שקט אבל לא מה שהיה בהתחלה וזה מבאס אותי אבל התרגלתי.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
חבוב, אני מוכן לחתום לך שאני על הרכב שלי משלם פחות ביטוח, פחות על טיפולים ועל תקלות, פחות על דלק, האוטו לא מתקלקל (עכשיו האו בדוק לא יניע כי כתבתי את זה), ואני עדיין נהנה ממנו בסיבובים. וגם עומד חצי מהזמן בפקקים, אבל בחצי השני כיף לי

 

איזה רכב, איזה שנתון?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
אני למשל לא מבין בכלל את אלה שנהנים מכך שהרכב מרעיש, שלא לדבר על אגזוז לחץ וכאלה. וכביכול ככל שהרכב ספורטיבי, הוא אמור להפיק צליל מדהים של רעש איום, כאילו אתה יושב על מנוע של מטוס. אני דוקא נהנה מהשקט, ובקטע הזה אני חולם על אאודי Q7 מנותק לגמרי מהכביש ומהעולם, עם אטימה כפולה בדלתות. כשקניתי את הרכב שלי הוא היה ממש שקט ברמה כזאת שלא שמעו את המנוע בכלל, אח"כ הוא התחיל קצת להשמיע קולות של נהיגה, עדיין שקט אבל לא מה שהיה בהתחלה וזה מבאס אותי אבל התרגלתי.

אף רכב לא מפיק צלילים איומים כשהוא תקין. יש אנשים שמוסיפים כל מיני אגזוזים שמרעישים אבל גם באאוטלנדר אפשר לעשות את זה. אין קשר למכוניות ספורטיביות.

היום ברוב הרכבים הספורטיביים היוקרתיים פנים הרכב כ"כ מבודד שיש מערכת מיוחדת להשמיע את צליל המנוע ברכב, כדי להרגיש "ספורטיבי".

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני רק מקווה שהוא מבין על איזו חיה מדובר ומה המשמעות של הנקודה האדומה הקטנטנה הזו. בייבי פלצת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כשאני מגדיל את הסימלון הוא נראה לי מטושטש, לא מצליח לזהות (מרחוק היה נראה לי כמו פיאט אונו...)

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
שלום

כמה אתה משלם ביטוח מקיף על הרכב שלך ?

 

3000 כולל ביטול השתתפות עצמית.... (יש כזה דבר גם למקיף)

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 


×
×
  • תוכן חדש...