Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה להשחית


sti05
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7767 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מצטרף לניחומים.

 

 

אולי מישהו יסביר לי מה עושים בדיוק עם מסילת פלסטיק לגגון של סופר רייסר?

לפחות לא פירקו את האוטו בדרך, אבל למה??

אולי מישהו בונה רכב פרנקנשטיין, עם האנטנה של הפג'ו, המסילה של הסופר רייסר והספויילר (כנף? מוטי יערוך אח"כ:wink:) של האימפרזה.

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

במקרה של האימפרזה אני מבין את המניע. קינאה. אין הרבה ספק.



אבל קיימים מקרים כמו של הפיאט אונו שהוזכרה קודם.........

למה?????!?!?!?!?

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

במקרה שלי אנשים פשוט באו בלילה ושברו את הפנס...........

למה????????????

עדיף כבר שיגנבו בכל מקרה קניתי חדש....

והפנס עוד עבד, רק הזכוכית החיצונית של הפנס הם ניפצו.

אני לא יקלל כדי שלא יצנזרו אבל הלוואי יפלו לבור ולא יקומו.

 

נ.ב

הגריל היה בידיוק לפני צביעה.

DSC0085227.jpg

Polo GTI 2013 APR stage 1

 

פורסם

לפני כשנה החנתי את ה 307 בחניה פרטית בראשל"צ , שאני חוזר לאוטו אני רואה את כל הפנס השמאלי שבור.

 

מה יש להם נגד פנסים של פי'גו?!:wink:

איוו מהיר איוו עצבני

פורסם

גם לנו כמה ילדים מנוולים סתם באו למראות של האוטו וקשקשו עם טיפקס.

עלה לנו לקנות מראות חדשות.

 

מה לעשות בישראל יש תרבות מגעילה של השחתת האוטו והריסה שלו מה שגורם להבה ישראלים לרכוש כיסויים שלפעמים גם נגנבים או בעלי וילות שמשכילים ובונים גם חניון סגור

לכו לחו"ל לאיטליה, צרפת, אנגליה שם לפעמים אפשר לראות למבורגיני, פורשה, פרארי ומכוניות פאר חונות ככה סתם ברחוב ואף אחד לא מעז לעשות להם כלום, לעומת זאת כאן מי שיקנה איזה פורשה או יגואר חייב גם לקנות לה איזה מקום סגור כדי להסתיר אותו מעיני פרחחים, וחבל מאוד שזה התרבות בארץ שלנו.

אני מודה בזה אבל גם אני שהייתי קטן אמנם לא הייתי גונב סמלים או דברים מהרכב, אבל היה לי מנהג משעשע לכתוב על רכבים מלוכלכים "תנקו אותי כבר" ולפעמים הבעלים היה תופס אותי ולא עושה לי כלום.

 

אני אישית לא הייתי במערב אירופה אבל יצא לי להיות במשלחת לפולין וגם שם יצא לי לראות רכבים אפילו פשוטים ברחובות שאף פרחח לא מעז להשחית אותם.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

גם בארצות הברית אם תלך ברחוב אין שם אוטו אחד שיש עליו סריטה(זאת אומרת מאלה שבאים ועושים בכוונה)אלא אם תלך להארלם(לא שהייתי).....

ובדיוק בPIMP MY RIDE הראו איזה אחת שסרטו לה את האוטו הענק שלה..ואז המנחה שאל אותה..למה???

אז היא אמרה שאין ריספקט לאוטו שלה(שבי סאברבן שנת 89).

שם כנראה שאלה המכוניותצ היחידות שעושים עליהם וונדליזם...

Polo GTI 2013 APR stage 1

 

פורסם

אנשים קנאים...:evil:

רואים רכב יפה שאין להם,אז רוצים להרוס...

פשוט קנאות מכוערת.

 

לדעתי אין ממש מה לעשות נגד זה,כל מי שיש לו רכב יוקרתי\יפה\ספורטיבי וכו' סובל לעיתים מוונדליזם.

אפשר רק לקוות לטוב.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others


×
×
  • תוכן חדש...