Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

טוב חבר'ה אני עדיין עם התקלה.

עברתי 3 מוסכים האחרון היה מורשה יבואן.

ואף אחד לא עולה על התקלה.

התקלה נשארה כמו שהיתה עם הקוד P0011

צירפתי בתמונה מה כבר הוחלף ברכב שזה כמעט כל האופציות שקשורות לקוד תקלה.

איך ממשיכים מכאן?

מה האופציות שנשארו לי מלבד להחליף מנוע/רכב.

נ.ב 2 שסתומים הוחלפו!

 

20181008_221508~2.jpeg

 

Sent from my SM-G610F using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי avi1970
פורסם
אולי כדאי לבצע בדיקת קומפרסיה לראות שאין איזה נפילה באחד הצילינדרים..
הייתי מרגיש בעיות סחיבה לא? כרגע הסחיבה טובה.

 

Sent from my SM-G610F using Tapatalk

פורסם

בוצע פלאשינג למנוע ואכן יצא מלא בוצה. זה היה השלב הראשון בטיפול התקלה שלא השפיע לצערי.

לי יש תחושה שיש מלא בוצה באגן שמן, ומכאן השסתומים מזייפים...

 

Sent from my SM-G610F using Tapatalk

פורסם
פלאשינג זה פלאשינג, תוריד אגן שמן ,נקנה את המשמרת , שים אטם חדש ותקלה תפתר לדעתי.
ישנה אפשרות שהשמן ששמו לי בטיפול לפני כמה חודשים לא מתאים ומראה בעיה בעקיפין?

 

Sent from my SM-G610F using Tapatalk

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

סתם אם תהיתם מה קורה..עדיין הרכב עם מנורת צק אנגי. חצי רכב החלפתי. מוסך מורשה יבואן הרים ידיים. ואני גם. בנתיים הרכב ישב בחניון ללא טסט.

 

 

Sent from my SM-G610F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...