Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2838 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכלום (אחרי המון זמן שלא הייתי פה )

יש לי מערכת אנדרואיד ברכב של ניפון(תואם מקור)

אני כרגע מתקין את כל המערכת סב מגבר מורלים לא משנה

לשאלה במכשיר יש יציאות למגבר ויציאה לסב בנפרד הכל בסדר

השאלה היא !!!

יש למישהו אפליקציה של אקולייזר שעובדת ברקע (לא נגן שיעבוד גם ברדיו) של חיתוך תדרים ושליטה בסב מהמכשיר ?

HU - alpine 123e , Front -Morel Dotech Ovation , Amp - Crunch P900.4 Power Zone , Sub -street machine 12

פורסם

היי,

לי במכשיר ניפון שהיה לי , לא היה EQ .

בכל מקרה המכשיר לא ממש איכותי , ואם אתה רוצה לשפר , עדיף להוסיף אולי רכיב מתאים שייתן איכות,

אפליקציות יש, אך לפי מה שבדקתי בעבר הן היו חלק מנגן - PLAYER , תוריד כמה ותבדוק

היה אחד של ONKYO נדמה לי ,חפש APP STORE.

= !It's Not just a 0~1-Signal, It's the Sound-Quality =

--HU-Alpine.W650~DSP-BIT1*[AMP: JL_Audio-E.4/300 @SP_JL_C5-650 &Hertz-165XL]

[(2X AMPS: JL-MONO_XD-600.1@ 2X SUBS: JL_10W3v3-(4]

פורסם
היי,

לי במכשיר ניפון שהיה לי , לא היה EQ .

בכל מקרה המכשיר לא ממש איכותי , ואם אתה רוצה לשפר , עדיף להוסיף אולי רכיב מתאים שייתן איכות,

אפליקציות יש, אך לפי מה שבדקתי בעבר הן היו חלק מנגן - PLAYER , תוריד כמה ותבדוק

היה אחד של ONKYO נדמה לי ,חפש APP STORE.

זה העיניין שאלתי אם מישהו מכיר כי אני חיפשתי

HU - alpine 123e , Front -Morel Dotech Ovation , Amp - Crunch P900.4 Power Zone , Sub -street machine 12

×
×
  • תוכן חדש...