Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה פיקנטו 2018 ועליות


Gabriel Sila
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2383 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אהלן אנשים!

רכשתי לא מזמן קיה פיקנטו 2018 חדשה מנוע 1.2 אוטומטית

עכשיו.. ידוע לי שזה מנוע קטן ולא מרובה בכוחות סוס.. ושמדובר רק על 4 הילוכים

אבל... אתמול נסעתי איתה לירושלים.. וממש הפתיע אותי החוסר "סחיבה" שלה

הגענו לעליה בדרך לירושלים שהיא לא כזאת תלולה.. והרכב לפי מה שהבנתי הוריד להילוך נמוך יותר בעצמו ולא העביר יותר הילוכים וכשלחצתי על הגז הסלדים קפצו לי למעלה 4 אלף על מהירות 60-80 קמ"ש והאוטו לא ממש האיץ מעבר ל80 קמ"ש גם הדוושת גז הייתה "קלה" זתומרת איפשרה לי ללחוץ עליה בלי הרבה התנגדות כמו שבדרך כלל היא עושה

 

האם זוהי התנהגות נורמלית של המנוע והרכב בכלל בעליות? האם גם לכם ישנה התנהגות דומה של הרכב?

מציין שלא היה לי מטען והרבה נוסעים ברכב בכלל חוץ מאחי שהיה איתי וכמה תיקים קטנים

שהגענו למישור הרכב חזר לפעילות נורמלית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למיטב זכרוני, הצלחתי לשמור על קצב מכובד עם אלפא 4C בעליות מצומת הסרגל לכיוון מערב, כשאני חמוש בפיקנטו 1.25 אוטומטית מליסינג. העליות לירושלים, אע"פי שאינן נראות תלולות, מצליחות להתיש לא מעט רכבים ולצרוך סל"דים גבוהים בכדי לשמר 90-110.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאתה בעליה בשביל שהרכב ישמור על אותה מהירות ביחס למישור הוא יוריד הילוך והמנוע יתאמץ יותר - עד פה נשמע סטנדרטי.

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, אבל לא חוכמה להשוות מנוע 1.2 מוגדש, בעל מומנט כפול מהמנוע האטמוספרי הצנום של הפיקנטו. מן הסתם הוא יסחוב את הרכב לירושלים בניחותא על 2000 סל"ד תוך שהוא לוגם את הקפה של הבוקר ומצחצח שיניים.

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לתיבה סך הכול 4 הילוכים ובמאמץ הגיוני לגמרי שהתיבה תעבוד בכזה סלד.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה מפתיע שזאת תיבה בת ארבעה הילוכים?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי יש לו כמה פלוסים.

אחריות של 7 שנים.

איבזןר טוב עם בלימה אוטונומית.

התיבה לא חיסכונית אבל נעימה מרובוטית חד מצמדית ושקטה יותר מרציפה ( למעט הספארק ששם הרציף מחולק ליחסי העברה).

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדהים!

בת דודה שלי קנתה בדיוק פיקטנו 2018 ושבאה לירושלים התלוננה על אותה תופעה.

אני עם טויוטה יאריס בת 15 מנוע 1300.. טס בעליות.

לדעתי הנהגים במרכז פחות מכירים את הנוסע של לקחת תנופה (שוונג) לפני עליה ובכך נתקעים בעליות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדהים!

בת דודה שלי קנתה בדיוק פיקטנו 2018 ושבאה לירושלים התלוננה על אותה תופעה.

אני עם טויוטה יאריס בת 15 מנוע 1300.. טס בעליות.

לדעתי הנהגים במרכז פחות מכירים את הנוסע של לקחת תנופה (שוונג) לפני עליה ובכך נתקעים בעליות

את האמת שבנסיעה שלי בחזור כבר חשבתי על זה על לקחת תנופה לפני עליה ולהאיץ כמה שאני יכול אבל אני דיי בטוח שבגלל שהמנוע מוריד הילוכים הוא מאט את הרכב בבלימת מנוע ולכן אני כמעט תמיד בעליות אם הן ארוכות מגיע למצב שאני על 60-80 קמ"ש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

60 נשמע קצת חריג, להתאמץ (=להשאר על 4,000~ סל"ד) בכדי לשמר 80-90 עם מנוע וגיר שכאלו זה כבר יותר סביר. עשית לי חשק להשכיר פיקנטו נוספת ולנסות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

4000 סל"ד בהילוך שלישי זה בערך 100 קמ"ש, לא סביר שהוא נאלץ לרדת להילוך שני.

 

תנו גז. לא צריך להיבהל מקצת רעש מנוע, מותר לו להיות ב 4000 וגם ב 4500 ו 5000 סל"ד. אין שום בעיה לעלות את כל העליה הזו בפיקנטו 1.2 על 110.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי יש לו כמה פלוסים.

אחריות של 7 שנים.

איבזןר טוב עם בלימה אוטונומית.

התיבה לא חיסכונית אבל נעימה מרובוטית חד מצמדית ושקטה יותר מרציפה ( למעט הספארק ששם הרציף מחולק ליחסי העברה).

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

התיבה לא הכי חסכונית ולפעמים מושכת הילוכים אבל אם אתה לומד איך להתנהג איתה היא לגמרי יכול להיות בסדר גמור

אני לפי המחשב רכב מוציא ממנו 1 ל16 שזה נתון ממש טוב לדעתי בנסיעה משולבת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...