Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת מצתים-פלאגים בב.מ.וו 118I 2010 e87 מנוע n46


אוהב
שימו לב! השרשור הזה בן 2197 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב.

להלן דיווח על החלפת המצתים ברכב שבכותרת.

הרכב הוא משנת ייצור 2010 ועבר 87,000 ק"מ. להבנתי (אני יד 2) ברכב לא הוחלפו המצתים וצריך להחליף בכל 90,000 ק"מ, או 60,000 ק"ח, תלוי את מי שואלים.

קניתי מחנות חלפים בי-ם פלאגים אירידיום של דנסו בעלות של 280 ש'. אציין שהמצתים המקוריים הם של חב' בוש עם כיתוב BMW. דרך אגב, הפלאגים של דנסו באיביי מוצעים בכשמונה דולר לפלאג, ככה ששילמתי יקר.

הלכתי למכונאי שלי שהוא בעיקר סיכאי. הוא סרב להחליף את המצתים, עקב חוסר ידע. עם זאת, דאג שיגיע למוסך מכונאי ממוסך ב.מ.וו לאחר שעות העבודה.

עלות ההחלפה 200 ש' וזה לקח לו פחות מחצי שעה.

זהו, סיפור של 480 ש' וחצי שעה. אני מעריך שבחברה היו לוקחים לי על זה משהו כמו 1,500 ש'.

אני חושב שמסקנה בריאה מהסיפור היא שלא צריך להיבהל מעלויות אחזקת ב.מ.וו, כל עוד היא לא באמת מתקלקלת וכל עוד יש קצת סבלנות ואומץ לטפל במוסך שאינו מורשה יצרן.

אני חושב שהפרויקט הבא יהיה להחליף סלילי הצתה.

אני מקווה שיהיה לעזר.

כל טוב.

:cool:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לוקח מקרה בודד של החלפת מצתים ומשליך את זה לעלויות אחזקת רכב.

 

אין חשש מלהחזיק פורד מונדאו למשל אבל אני במקרה עכשיו צריך להוציא 7K על טורבו ועבודה ושמנים (וזה עוד משופץ) וקלאצ'ים לגיר זה 10K, מחזיר שמן גיר זה עוד 5K, מצתים עולים גם כן 250 שקל מחו"ל או 640 שקל במוסך ועבודה עוד 200.

 

א וכן, הרכב עם בקושי 90K ק"מ.

 

פשוט צריך להבין שאחוזים בודדים מהאוכלוסיה יעשו את מה שאתה עושה, הרוב ניגשים למוסכים אבל כן, כל עוד יודעים לטפל בבית לבד, החלפת שמנים, פלאגים וכל מיני דברים נגישים זה פשוט, מה קורה כשאתה צריך להחליף דברים מורכבים יותר? מתחילים להתפלל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התשובה נכונה.. אבל , גם המידע שנתן פותח הדיון טוב ונכון.

 

אפשר להוריד עלויות ע"י העברת המידע בפורום, ומציאת מוסכים מתמחים טובים וגם טיפולים קלים לבד.

וכניסה למוסכי מורשה יבואן - רק בתקלות חריגות..

 

גם עם תקלות חריגות אפשר כיום להתמודד - במוסכים מתמחים טובים.

(אפשר גם להיתייעץ עם חברי כנופיית הטיפולים - כיום רועי די חזק בנושא מרצדס -

ויש אגף מידע בפורום..מועדון מרצדס )

כדוגמה - להחלפת שמנים וקלאצ'ים בממסרות האוטומטיות וה DSG למינייהן - יש מוסכים

לממסרות אוטומטיות , בחולון וברחובות נמצאים מוסכים טובים.. ואני מאמין כי בעוד מקומות בארץ.

(וסביר כי בסיכום שלך - תרשום מידע.. :wink: על מתקינים לנושא הטורבו)

 

כנ"ל - רדיאטורים וממירים קטליטיים - יש מוסכים ויבואנים טובים לחלפים למערכות הללו.

כל-מידע אשר אנו רושמים בפורום - הוא מועיל ועוזר.. ויותר מזה.

כאשר מעדכנים את מוסכי היבואנים, על העלויות הנגדיות במוסכים אחרים.

יש תוצאות, ולפעמים הם - מתאימים מחירים ליותר סבירים.

 

גם רכבי פלחי האמצע.. כיום די מורכבים מבחינת הטכנולוגיות - ממסרות טורבו וכו'

ומערכות נוחות ובידור - אבל הידע עובר אט אט - גם למוסכים החיצוניים.

 

כך כי כל מידע - הוא כוח עבורנו..

אבל - הסיכום נכון - עדיין העלויות לאחזקה, די גבוהות ביחס לרכבים מפלחי האמצע.

 

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2197 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...