Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מישהוא התנסה על globalsim של פלאפון?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2881 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמתץי לב שהגדרת שאתה נוסע "למזרח". זו הגדרה כללית מדי. אתה צריך לבחון את התנאים לגבי כל מדינה אליה אתה נוסע.

 

בכל מקרה, אני ממליץ לך לקחת אתך טלפון dual SIM ולהכניס את הסים המשני לחריץ מס' 2. כך האפליקציות הקריטיות (כגון ואטסאפ) נשארות ללא שינוי גם עם החלפת המספר. בתפריטי המכשיר אתה מגדיר את הסים המשני כמועדף ל-data, ובמקביל לא מוריד את החסימה האוטומטית של הגלישה בסים הראשוני כך שלא תסבול בטעות מעלויות גלישה אסטרונומיות בו.

 

אם ה"מזרח" שלך הוא תאילנד הרי שהסים המומלץ הוא זה של הוט מובייל, אבל התכנית אינה פועלת במדינות אחרות במזרח אסיה או אוקיאניה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

Pika007

כן, ראיתי תודה. רק שדיי בעיה לקנות שם סים, על אחד קראתי הבנתי שהם לא אמינים. השני מחייב רק משלוח או לשדה או למלון.

 

sperial

יפן. דואל סים יש לי. נראה לי פשוט אקנה פלאפון

פורסם (נערך)

יש פה רשימה קצת יותר מסודרת

https://prepaidsim.visitjapanplaces.com/prepaidsim

החוק ביפן מאפשר למכור סים פריפייד לדאטא בלבד וחלק מהמכשירים לא תומכים בזה.

 

Pika007

כן, ראיתי תודה. רק שדיי בעיה לקנות שם סים, על אחד קראתי הבנתי שהם לא אמינים. השני מחייב רק משלוח או לשדה או למלון.

 

sperial

יפן. דואל סים יש לי. נראה לי פשוט אקנה פלאפון

הדגמים ביפן שונים והמחירים לא זולים בד"כ.

אתה יכול לבדוק מחירים באמזון יפן

עריכה אחרונה על ידי shake
פורסם

שני שירותים שכבר השתמשתי בהם והם עשר- Japan wifi buddy (מציעים גם סים למרות השם), sakura mobile

כן, די חייב משלוח לשדה תעופה/מלון, עדיין לא נתקלתי בבעיה עם זה. אפילו גסטהאוסים מקבלים חבילות עבור האורחים בצורה אמינה.

פורסם

יפאן ודרום קוריאה תמיד היו חריגות מבחינת טכנולוגיית הסלולר. דרום קויאה יישרה קו עם העולם, יפאן לא. חלק מהפסים ביפאן הם בטכנולוגיית TDD (המקובלת בסין, והפסים מסומנים כ-4X). צריך לבדוק ספציפית את דגם הטלפון שבידך.

 

אם אתה קונה טלפון ביפאן קנה גם סים מקומי.

 

כמובן שאם אתה קונה שם טלפון בדוק האם הוא מתאים לשימוש במדינות המערב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

שאלה לגבי גלובל סים וארה"ב -

האם ניתן לדעת על איזה רשת מקומית הסים ינסה להתחבר?

ברשותי מכשיר שיאומי שלא עובד במרבית התדרים בארהב ואמור לעבוד בעיקר עם at&t...

פורסם (נערך)

הוא יתחבר למה שהוא יכול.

 

בימי ה-GSM המוקדמים החברות הישראליות היו מפרסמות עם איזה חברות יש להן הסכמי נדידה, אפילו מחיר הדקה היה שונה בהתאם לחברה שאליה התחברת. כיום המחיר אחיד לפי המדינה, ובהתאם לכך לא מפרסמים עם איזה רשתות יש הסכמי נדידה.

 

הייתי עכשיו בקנדה עם Redmi note 4x ועם Moto G4 plus, הכיסוי הסלולרי היה סביר לחלוטין בקנה מידה קנדי (באופן בסיסי הכיסוי הסלולרי בקנדה ירוד ברקע שאתה יוצא מהעיר). לא טרחתי לבדוק לאיזה רשתות התחברתי, מה גם שהייתי כל הזמן בתנועה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מצטרף לחוות הדעת החיוביות - השתמשתי בו בבולגריה, הונגריה ואנגליה והוא היה מעולה. אפילו נשאר לי עדיין חלק מהחבילה שממתין לפעם הבאה שאצטרך אותו.

פורסם
שמתץי לב שהגדרת שאתה נוסע "למזרח". זו הגדרה כללית מדי. אתה צריך לבחון את התנאים לגבי כל מדינה אליה אתה נוסע.

 

בכל מקרה, אני ממליץ לך לקחת אתך טלפון dual SIM ולהכניס את הסים המשני לחריץ מס' 2. כך האפליקציות הקריטיות (כגון ואטסאפ) נשארות ללא שינוי גם עם החלפת המספר. בתפריטי המכשיר אתה מגדיר את הסים המשני כמועדף ל-data, ובמקביל לא מוריד את החסימה האוטומטית של הגלישה בסים הראשוני כך שלא תסבול בטעות מעלויות גלישה אסטרונומיות בו.

 

אם ה"מזרח" שלך הוא תאילנד הרי שהסים המומלץ הוא זה של הוט מובייל, אבל התכנית אינה פועלת במדינות אחרות במזרח אסיה או אוקיאניה.

הוואצאפ נשאר גם אם תישאר עם סים אחד בטלפון

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

הכוונה שלי היא שתוכל להשתמש באותו ואטסאפ עם שני המספרים. אם תנסה להשתמש באותו חשבון ואטסאפ עם שני טלפונים עלול להיות בלבול.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
שאלה לגבי גלובל סים וארה"ב -

האם ניתן לדעת על איזה רשת מקומית הסים ינסה להתחבר?

ברשותי מכשיר שיאומי שלא עובד במרבית התדרים בארהב ואמור לעבוד בעיקר עם at&t...

מגיב לעצמי למקרה שמישהו יזקק למידע הזה:

מהשירות לקוחות נמסר לי שגלובל-סים מתארחים בארה"ב על רשת AT&T.

פורסם
יפאן ודרום קוריאה תמיד היו חריגות מבחינת טכנולוגיית הסלולר. דרום קויאה יישרה קו עם העולם, יפאן לא. חלק מהפסים ביפאן הם בטכנולוגיית TDD (המקובלת בסין, והפסים מסומנים כ-4X). צריך לבדוק ספציפית את דגם הטלפון שבידך.

 

אם אתה קונה טלפון ביפאן קנה גם סים מקומי.

 

כמובן שאם אתה קונה שם טלפון בדוק האם הוא מתאים לשימוש במדינות המערב.

 

רוב המכשירים החדשים מגיעים עם תמיכה לפחות חלקית גם בתדרי TD למיניהם, מכשירי סאמסונג לדוגמה מסדרה 7 ומעלה ניתנים לשימוש בכל חור בעולם כולל סין ויפן. ניתן לבדוק תמיכה מדויקת בתדרים באתרים כמו gsmarena

פורסם

ומה אתה חושב שאני עושה? בודק ב-gsmarena וב-wikia שקישרתי קודם.

 

ה-Redmi Note 4x שלי נדד בשנה החרונה לסין, איסלנד, לטיה, ליטא, בריטניה וקנדה. ועוד האנטנה נטויה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ההערה הנ"ל לא הייתה מכוונת אליך, אלא לפות"ש ושאר הקוראים. אישית אני נוטה להעדיף את הסימים המקומיים, במחיר שעולה בארץ סים של 4GB גלישה הזמנתי בדיוק אחד של 6.5 ביפן (פרק זמן של חודש) ככה שאפשר גם להסטרים יוטיוב ברכבת בלי להרגיש אשם מדי.


×
×
  • תוכן חדש...