Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - אאודי A4 קוואטרו


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2119 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

משה לקח את ה-A4 קוואטרו למבחן. על הדרך התפרצה לו הסכיזופרניה.

 

אאודי-A4-קוואטרו-01.jpgאאודי-A4-קוואטרו-04.jpgאאודי-A4-קוואטרו-11.jpgאאודי-A4-קוואטרו-09.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהנהתי לקרוא, תודה!

 

העיצוב מבפנים מושלם לדעתי אבל אני די בטוח שאיכות החומר לא משהו, כמו בשאר רכב הקונצרן. חייבים להבדיל בין חומרים שנעימים למגע וחומרים אמידים שנייהם יכל להקרא ''חומרים איכותיים'' אבל הנעימים למגע לא תמיד אמידים ולהפכך. שימו לב לדוגמא למושב הנהג, הרכב לא משנה מה השימוש שלו, עבר קצת יותר מ4K ק''מ ושימו לב שכבר ניתן לראות סימני מתיחה עליו.

 

מעבר לזה, אני חושב שלאאודי יש היום את העיצוב הכי בשל בעולם הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי להעביר כמה מאות ק"מ מאחורי ההגה של אותו רכב הדגמה באירוע אחר.

אני מסכים מאוד עם משה שאומר שההרגשה היא שכמה סוסים יצאו לרעות באחו והכריזו על נבצרות.

היא לא מרגשיה כמו רכב של 250 כ"ס.

האודי הזו היא מכונית מצויינת, איכותית ו...משעממת.

משעממת ברמה שאני לא אצליח להבין את השיקולים של מי שיקנה אותה.

העיצוב שלה הוא אודי טיפוסי, וזה הדבר היחיד שאפשר לומר עליו. יש לה מתחרות כל-כך הרבה יותר יפות מבחוץ או מבפנים.

אין לה 'פאולים' צועקים כמו שיש לחלק מהמתחרות, אבל היא גם לא מצליחה לדבר לרגש. אני מוכן לחיות עם כל מיני שטויות ומוזרויות שיש לחלק מהמתחרות בתמורה לכמה מנות של כיף וחיוכים כשמתיישבים מאחורי ההגה.

 

שלא יתפרשו הדברים לא נכון - זו מכונה מצויינת. מאוד מאוד איכותית. אבל משעממת*.

 

 

 

*רציתי לסיים עם טעם חיובי, אבל האוטוקורקט השלים.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

אני גם בנוהגים.

ואכן, הכל נאמר נכון.

אבל בין הגישות של יאיר וחיים, יש באוטו הזה משהו לא ברור.

חובבי הספורטיביות לא אמורים לקנות אותו, מצד שני עקב כמה תכונות (קוואטרו, גיר מעולה, גוף שנשלט היטב), אני מתקשה לקרוא לו משעמם.

זה אולי לא כיף מגניב וצרחות הנאה, אבל זה סוג של כיף. להיות מסוגל לנסוע כ"כ מהר בכביש טכני, הגם שמתאמצים מעט מאוד, זה סוג של הנאה.

אז האאודי הזו בפירוש נותנת לחובבי הנהיגה רק את ה-tip. לחיות איתה תהיה אופרה אחרת, אלא אם הבנאדם מבין שרוב המעטפת תלך על שיוט נינוח,

אבזור נדיב, איכות גבוהה לאללה, סמל, מראה - ורק קצת ילך להנאה.

 

האוטו הזה כ"כ ניטרלי, שאת רוב הנהיגה השקעתי בניסיונות להוציא אותו משלוותו (המעצבנת). פרובוקציות הגה, גז ברקס לא במקום - כלום.

עד אותו היירפין ליד צבעון. קודמים לו שני היירפינים שאת שניהם האאודי עושה על 70 באותה נינוחות של יציאה מחניה על 3 קמ"ש.

בשלישי האוטו החליט להמשיך ישר לגדר. לא גז, לא הגה ולא בקרת אחיזה. דוך.

רק בלימה אלימה עצרה אותנו מתקרית לא נעימה וזה חזר על עצמו בניסיון שני.

 

המנוע פוגם בחבילה דווקא בשימוש יומיומי יותר. חסר בשר, חסרה עוד משיכה.

 

אם מורידים את הפן הדינאמי, כי באמת שלא בשבילו מישהו יקנה אותה, מדובר על מכונית שבאמת עושה הכל טוב.

שום חסרון בולט לעין, אפילו המחיר בסדר.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי לנהוג על ה-A4 הנ"ל ועל ה-S3, באותם כבישים.

 

ה-S3 מהירה (הרבה) יותר, נוחה (הרבה) פחות, וכמובן שמספקת חוויה קולית משודרגת. אין באמת קשר בין שני הרכבים, לדעתי.

 

אז היא כנראה תתאים יותר ליאיר, רק שהיא תגרום לחיים לקפוץ איתה מהר הכרמל.

 

יש לך רעיון לרכב שיוכל לרצות את יאיר וחיים ביחד?

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתיבה מעולה, תודה רבה על הכתבה!

 

רכב מרשים מאוד. אם אני משווה למתחרים המחיר פשוט הזייה רצינית. לא רואה בן אדם שפוי שירכוש A4 ב-300 אלף. במחיר הזה הייתי מביא 330 וסוגר את הסיפור. אין ספק שמבחינת נראות האאודי מרשימה יותר. התאהבתי בה, אבל נראה לי פשוט ביזיוני לקחת 300 אלף שקל על הרכב הזה כשהוא נמכר ב-130 אלף באמריקה.

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

מה קשור המחיר בארץ למחיר בארה"ב?

גם ה-330 יותר זולה שם ואתה בכ"ז ממליץ עליה.

ו-330 בארץ יקרה יותר.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התאהבתי בה, אבל נראה לי פשוט ביזיוני לקחת 300 אלף שקל על הרכב הזה כשהוא נמכר ב-130 אלף באמריקה.

 

330 מתחילה מ-140K ש"ח בארה"ב. 330E מתחילה מ-160K ש"ח בארה"ב. מה ההגיון?

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן שמחיר הרכב זה המחירון, לפני מיקוח מול הנציג בסוכנות.

 

גם אין לך מה להיכנס להשוואה מול חו"ל, עשו את זה מלא פעמים בפורום, זה אף פעם לא מוביל לשום מקום.

יש לזה סיבה פשוטה, אין לנו מספיק מידע כדי לדעת באמת האם עושים עלינו קופה שמנה. אתה לא יודע כמה הרכב עולה ליבואן ואיך הוא מתמחר את העלויות הנלוות שכרוכות בייבוא רכב לארץ באופן סדיר.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שביליתי יממה עם הרכב, נקודת המבט שלי אמנם דומה לרוב הבוחנים, אבל עם טוויסט.

 

די ברור שהיאיר שלי, כמו שאר היאירים, לא יקנה את האודי. זה בסדר, הוא גם לא אמור, למרות שמבחינת קצב, היא תתן לו מענה מושלם. שום דבר לא יוציא אותה משלוותה, גם ניתוק בקרות בכיש מאובק מדי כמו 6666, בירידה. גם הבלימות החזקות שנדרשות שם, שגרמו לבלמים לעשן כמו פופאי ולנהגים תמימים שתדלקו בתחנה שמתחת לכביש לקחת מטר נוסף מהאוטו, לא הזיזו לה. היא עדיין בלמה ללא רמז לדעיכה, ובעוצמה מרשימה ביותר. מכונית הספורט הפרטית שלי לא מתקרבת אפילו לקצב של ה-A4. רק מה, אפס כיף. אפס מעורבות. ונוסף לכך מושב נטול תמיכה, ואתה מוצא את עצמך ניתז מצד לצד ונאחז בהגה הגדול מדי במהירויות גבוהות באמת. אבל שוב, לא לזה היא נועדה. יאיר שלי היה לוקח ג'וליה, או 330i בתוספת קטנה, או מאגף מכיוון ה-140. האודי לא תדבר אליו, וגם אם תדבר, הוא לא יקשיב.

 

חיים דווקא היה מבסוט. הרבה איבזור, כולל בטיחותי שעובד מעולה (קרוז אדפטיבי, אור גבוה אוטומטי ועוד שלל מערכות), ריפוד ודיפון מזמינים, נוחות מצוינת, בידוד NVH כמקובל אצל אודי - הכל באמת באמת טוב. אלא מה - חיים שלי היה מתחיל לפזול מזרחה. המנוע באמת באמת טוב, אבל חיים שלי לא צריך אותו. הנהיגה שלו נינוחה ומדודה, ועקיפות מהירות ויציאות מפניה שמועכות איברים לא מעניינות אותו. חיים שלי יתנדנד בין אולמות התצוגה של לקסוס ואינפיניטי, וככל הנראה יעצור בראשון שבהם. הוא לא ייפול בנוחות ו-NVH, לא תהיה לו נפילה משמעותית באבזור, והידיעה אודות מוניטין האמינות ושמירת הערך ירגיעו אותו במהלך נסיעתו הצבית והנינוחה.

 

אצל החיים והיאיר שלי, ה-A4 פשוט נופלת בין הכסאות עליהם הם יושבים.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2119 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...