Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2981 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ובוקר טוב.

לפני מספר השנים כשהרכב שלי היה בבעלות אבי המכסה מנוע נפגע קצת מאבנים ואבי פשוט צבע את הנקודות עם טוש ועכשיו הלכה מסביב לנקודות הצבועות החלה "להתנפח" ופשוט להתנפץ ונוצר מצב שנוצרו לי עיגולים קטנים בלי לכה על המכסה מנוע וזה מאוד בולט, איני יודע מה לעשות עם זה אך זה מאוד מפריע לי. יש משהו שניתן לעשות חוץ מצביעה של המכסה מנוע? אגב, כמה תעלה צביעה איכותית והאם יש מקומות מומלצים?

 

31253033_1735646299818658_5271977389818118144_n.jpg31129420_1735646806485274_7361958533895553024_n.jpg31292753_1735646936485261_6882678464705462272_n.jpg

 

דבר נוסף שהתחיל לפני כמה שנים אבל עם הזמן נהיה יותר ויותר בולט זה קילופים בחלק שבין החלון האחורי לשמשה האחורית, לא יודע איך בדיוק נקרא החלק הזה מצטער. אני לא יודע מה מתקלף אבל זה קילוף עדין וזה לא נראה כמו לכה אם להשוות את זה עם מה שקורה לי על המכסה מנוע, אפשר לטפל בזה לפני שיהיה מאוחר מדי?

31250410_1735646193152002_2170467753167683584_n.jpg

 

תודה רבה לעונים, אם זה משנה מדובר בקיה סיד 2008 ואני מיישם פוליש ווקס ופלסטלינה פעם בחצי שנה ושוטף פעם בשבועיים בערך שטיפה ידנית.

פורסם

לצערך השמש הישראלית עשתה את שלה.

אין לך ברירה חוץ מצביע מחדש.

צביע איכותית תעלה המון כסף.

יש לך 2 אפשרויות.

או לצבוע רק את החלקים פגועים ולקוות שלא יהיה יותר מידי הבדלי צבע.

או לצבוע את כל הרכב באיזה צביעת באג'ט ב3000 ש"ח.

×
×
  • תוכן חדש...