Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

בדיוק עכשיו חוזר מנסיעה בה לאורך כל הדרך השמשה האחורית שלי הייתה מלאה באדים.

הפעלתי את המפשיר במשך כל הנסיעה (כחצי שעה) אבל דבר לא השתנה. להסתכל דרך המראה האחורית היה כמו להסתכל מבעד לערפל.

יש לשמשה השחרה שלא נעשתה על ידי, אלא על ידי הבעלים הקודמים. ייתכן כי אולי בעבר אף המדבקה הורדה וזה פגע בפסי ההפשרה.

אני מצרף תמונה מעכשיו של החלון האחורי.

מה ניתן לעשות בנידון? הרכב המדובר זה סיאט איביזה.

20180128_204246.jpg20180128_204253.jpg

פורסם
אהלן,

בדיוק עכשיו חוזר מנסיעה בה לאורך כל הדרך השמשה האחורית שלי הייתה מלאה באדים.

הפעלתי את המפשיר במשך כל הנסיעה (כחצי שעה) אבל דבר לא השתנה. להסתכל דרך המראה האחורית היה כמו להסתכל מבעד לערפל.

יש לשמשה השחרה שלא נעשתה על ידי, אלא על ידי הבעלים הקודמים. ייתכן כי אולי בעבר אף המדבקה הורדה וזה פגע בפסי ההפשרה.

אני מצרף תמונה מעכשיו של החלון האחורי.

מה ניתן לעשות בנידון? הרכב המדובר זה סיאט איביזה.

[ATTACH=CONFIG]499787[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]499788[/ATTACH]

 

כנראה עקב ההשחרה ושאולי הורדה נוצר נתק בפסים המוליכים.

צריך קצת ידע ומכשיר מדידה

לבדוק קודם כל אם מגיע מתח למגעות של מדבקת ההפשרה בחלון ואם כן לבדוק קצר ולומר לך איפה יש נתק.

את הנתק מתקנים עם נוזל (צבע מוליך) ואז ההפשרה תעבוד שוב

 

נוזל תיקון למשל (לא חיפשתי מחיר הכי זול - רק דוגמה)

https://www.ebay.com/itm/Car-Heated-Rear-Screen-Window-Repair-Kit-Conductive-Silver-Paint/230315230567?epid=2008679778&hash=item359fdb8567:g:RHkAAOSwo0JWL7AM

קובי

:-)

×
×
  • תוכן חדש...