Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טסלה מודל 3 חוות דעת


guy.a
שימו לב! השרשור הזה בן 1605 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה מצחיק כמה יהיר הוא, עדיין אין את גרסאת הקצה אך הוא מפרסם נתונים של הדגם.

 

פורד ישיקו כמודל 2021 את הF150 החשמלי, הם לא מפרסמים נתונים של ממש למרות שיש כמה רכבי אב טיפוס.

 

הסייברטראק בינתיים לא אפוי, עיצוב הפנים נראה כמו משהו מאיקאה והעיצוב החיצוני רחוק מלהיות פרקטי כטנדר.

 

אין לי בעיה עם טסלה כמו שיש לי בעיה עם אלון מאסק.

 

Sent from my SM-G965U using Tapatalk

 

גם פורד פרסמו נתונים של המוסטנג החשמלי במגוון דגמים, שבכלל לא ברור שהם בנו את כולם. לגבי נתונים של דגמים עתידיים, אלון מאסק עמד במילה שלו עד כה ויותר מזה. כל המכוניות של טסלה בעלות נתונים טובים יותר ממה שהובטח בהשקה. יותר מזה, הרבה מכוניות של טסלה קיבלו שיפור בנתונים אחרי הקניה דרך עדכון תוכנה ללא כל עלות. בעלי מודל 3 כבר קיבלו שתי תוספות הספק של 5% כל אחת (רשמית, בפועל נמדדה תוספת של 7-8%).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 319
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זה מצחיק כמה יהיר הוא, עדיין אין את גרסאת הקצה אך הוא מפרסם נתונים של הדגם.

 

פורד ישיקו כמודל 2021 את הF150 החשמלי, הם לא מפרסמים נתונים של ממש למרות שיש כמה רכבי אב טיפוס.

 

הסייברטראק בינתיים לא אפוי, עיצוב הפנים נראה כמו משהו מאיקאה והעיצוב החיצוני רחוק מלהיות פרקטי כטנדר.

 

אין לי בעיה עם טסלה כמו שיש לי בעיה עם אלון מאסק.

 

Sent from my SM-G965U using Tapatalk

 

לכבודו יש בעיה עם אלון מאסק? הרשה לי לגחך, באמת משפט מצחיק. כמה חכמים הישראלים, מדהים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלי קשר לנושא הדיון יש סיכוי טוב שהדרכון הישראלי שלו לא בתוקף, אז לפעמים כדאי לבחור על מי ליפול.

 

מאסק טיפוס בעייתי ויש לי אליו המון סנטימנט חיובי, אבל הוא טיפוס בעייתי מה לעשות?

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלי קשר לנושא הדיון יש סיכוי טוב שהדרכון הישראלי שלו לא בתוקף, אז לפעמים כדאי לבחור על מי ליפול.

 

מאסק טיפוס בעייתי ויש לי אליו המון סנטימנט חיובי, אבל הוא טיפוס בעייתי מה לעשות?

 

הדרכון הישראלי של מי לא בתוקף? אם אתה מדבל על אלון מאסק, מעולם לא היה לו דרכון ישראלי. לפי הויקיפדיה יש לו אזרחות של דרום אפריקה (שם נולד), קנדה וארה״ב.

 

אלון מאסק היה יכול לשבת רגל על רגל באי פרטי ולחגוג כל היום בכסף שהוא עשה באקזיט של פיפל. במקום זאת הוא בחר להשקיע כמעט את כל כספו בטסלה וספייס איקס ולעבוד כמו חמור. באמת טיפוס בעייתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא אוהב אנשים יהירים ויש לי עוד סיבות למה לא לאהוב את הבחור.

ההתבטאות שלו מול הצוללן בזמנו הייתה דוחה.

 

Sent from my SM-G965U using Tapatalk

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדרכון הישראלי של מי לא בתוקף? אם אתה מדבל על אלון מאסק, מעולם לא היה לו דרכון ישראלי. לפי הויקיפדיה יש לו אזרחות של דרום אפריקה (שם נולד), קנדה וארה״ב.

 

אלון מאסק היה יכול לשבת רגל על רגל באי פרטי ולחגוג כל היום בכסף שהוא עשה באקזיט של פיפל. במקום זאת הוא בחר להשקיע כמעט את כל כספו בטסלה וספייס איקס ולעבוד כמו חמור. באמת טיפוס בעייתי.

 

לא דיברתי על אלון מאסק בהקשר של הדרכון, אלה על חבר הפורום המכונה ״כבודו״.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, אולי פספסתי איפה שהוא אז במחילה אם מישהו כתב את זה כבר, אבל אתם מתעלמים מהפיל הוורוד במרכז החדר:

 

למה העיצוב זוויתי עם פלדת אל-חלד?

 

פשוט מאוד: לטסלה יש ***בעיה אמיתית*** ביצירת פנלים קעורים/קמורים. כל קימור בפח עולה להם פי 3-5 יותר מאשר יצרנים אחרים, שהשתלטו על הטכניקה הזאת מזמן. זאת לא סתם אגדה, יש בדיקות אמיתיות שבוצעו על ידי מהנדסי רכב שפירקו טסלות - האופן שבו הם מרכיבים את הפנלים הוא שונה מהאופן שבו שאר התעשייה עושה זאת, מכל מיני סיבות. הדוגמה שהכי בולטת לי כרגע היא איזה קימור באזור בית הגלגלים, שאצל כל יצרן אחר מדובר בפאנל בודד, ואצל טסלה - 5 חלקים שונים עם ריתוך ואמצעי חיבור נוספים.

 

למאסק יש נטייה אופיינית - כאשר מתגלה איזו בעיה או קושי שדורשים יותר מדי השקעה לפיתרון, הוא פשוט...

 

עוקף את הבעיה.

 

הפנלים שמופיעים בטנדר מיוצרים עם אותן מכונות שמייצרות את הטילים שלו, ב-spacex. להבדיל מהמכוניות, זה תהליך כיפוף יותר פשוט שטסלה/spacex כבר יודעים לבצע אותו בצורה יעילה. אפשר לקרוא לזה גאונות ואפשר לקרוא לזה טירוף (לדעתי זה גם וגם) אבל זה מה שזה - עקיפת בעייה עם פיתרון רדיקלי ומאוד בעייתי - זה לא רק עיצוב של דהלוריאן, אלא כמעט אותו חומר - שקשה לצבוע ודי בלתי אפשרי לתקן.

 

- - - - -

חוץ מזה אני כמובן רוצה כזה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בניגוד ליצרנים אחרים שאחרי שקנית את הרכב, אתה לא מעניין אותם. בטסלה ממשיכים לקבל עדכונים דרך האוויר שמשפרים את ביצועי הרכבים ומוסיפים פיצ'רים חדשים לרכב גם אחרי שהוא כבר נמסר. ואפילו לא צריך להיגרר למוסך בשביל זה.

לדעתי זאת אחת המהפכות הכי גדולות שלהם, אחת מיני רבות.

 

לאישיות של המנכ"ל לא צריכה להיות משמעות לגבי קניית הרכב. העובדה שמנכ"ל של חברה מצליח להוציא כאלה אמוציות מאנשים זאת בהחלט גאונות שיווקית שאין להרבה אנשים. לסטיב ג'ובס גם היה את זה. אנשים אשכרה קונים מוצרים או שונאים מוצרים רק בגלל שהם פיתחו רגש כלפי מי שעומד בראש החברה שמייצרת אותם. גאונות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

hans

אני נוטה לחשוב שהזוויות האלה לא יגיעו לפס הייצור.

משום מה הדבר הזה נראה לי מאוד לא אווירודינמי וברכב חשמלי יש לנתון הזה חשיבות (טסלה תמיד מתגאים בנתון הזה).

 

אנשים יכולים להגיד איך טנדר יהיה אווירודינמי מלכתחילה? אני חושב שבשביל זה כיסו את מטען ההעמסה מאחור ב״תוספת בניה לא חוקית״, בדיוק בשביל הנתון הזה.

 

מעבר לזה אני לא מבין בכיפוף פלדה, אבל אני תוהה מה כבר יכול להיות מסובך ? תביא מהנדס מכונות מנוסה, תביא מהנדס חומרים מנוסה, תביא מסגר מנוסה, אני בטוח שהם יבנו לך אחלה פס ייצור לכיפוף מתכות ופאנלים.

למה הכנף שהזכרת בנויה כמו שהזכרת? אולי מהנדסים מטומטמים. אתה יודע בכמה רכבים חלקים מורכבים בצורה הזויה...

 

הזכרת את חברת הטילים שלו, אם הטיל לא יהיה ״מכופף״ ואווירודינמי הוא לא יצא מהאטמוספירה.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי מאמר שהסביר שזה לא שאי אפשר לכופף את הפלדה הזאת, זה פשוט דורש מכונות מיוחדות והרבה מאוד אנרגיה, אז בשביל מה? זה לא שהצרכנים באמת מתחילים לבדוק כמה קימורים יש לרכב שלהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצרכנים גם לא מתחילים לדפוק על האוטו עם פטיש ולא לזרוק עליו כדורי פלדה אז בשביל מה הפלדה הזו?

 

לנתון האווירודינמיות יש הרבה יותר משמעות בחיים האמיתיים ובטח ברכב חשמלי מאשר אם הרכב הוא טנק מרכבה או עשוי משיירים של קופסאות טונה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא דיברתי על אלון מאסק בהקשר של הדרכון, אלה על חבר הפורום המכונה ״כבודו״.
אה, אני כבודו? נחמד.

 

למה שלא יהיה לי דרכון בתוקף? ומה הקשר?

 

Sent from my SM-G965U using Tapatalk

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין קשר האמת. ההערה אולי לא במקום.

הייתה ביקורת וזילזול בנו הישראלים, שבמקרה כוונה לישראלי שכבר שנים לא חי פה, זה הכל.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין קשר האמת. ההערה אולי לא במקום.

הייתה ביקורת וזילזול בנו הישראלים, שבמקרה כוונה לישראלי שכבר שנים לא חי פה, זה הכל.

אני כבר רגיל לזלזול הזה, אם דעתי לא תואמת לדעה הרווחת אז אני חצוף/טיפש.

 

Sent from my SM-G965U using Tapatalk

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1605 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...