Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התפרסמה לפני כמה דקות כתבה ב-ynet עם הכותרת שלעיל.

אבל זו לא גולת הכותרת. בכתבה יש פעם ראשונה התייחסות לסף האכיפה של מצלמות המהירות:

"בתדרוך שהתקיים במשרדי אגף התנועה בבית דגן אמר ניצב ידיד כי בשנה החולפת הורדה מהירות האכיפה של המצלמות. "מרביתן היו מכוונות למהירויות גבוהות מאוד, מה שלא יצר הרתעה, ולמעשה גם יצר כמות מאוד נמוכה של דוחות. כיום, 91% מהמצלמות אוכפות בחריגת מהירות של 16-11 קמ"ש בכבישים עירוניים ו-20-16 קמ"ש בכבישים בינעירוניים. הדו"חות במהירויות הנמוכות אלו דו"חות של 250 שקלים שאין בגינם ניקוד"."

פורסם

אז הם באים לזמבר אותנו פעמיים

אתה עובר את המצלמה במהירות מוגזמת, מקבל סמס, פותח את הסמס, מקבל קנס של 500 שקל ו4 נקודות וחוזר חלילה.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
אז הם באים לזמבר אותנו פעמיים

אתה עובר את המצלמה במהירות מוגזמת, מקבל סמס, פותח את הסמס, מקבל קנס של 500 שקל ו4 נקודות וחוזר חלילה.

נשמע לי בדיוק הנוסחה שצריך כדי להוריד מזיקים מהכבישים.
פורסם

נשמע לי בדיוק הנוסחה שצריך כדי להוריד מזיקים מהכבישים.

בינתיים זה לא עוזר, יש יותר נהגים שמסכנים אחרים מאשר נהגים טובים.

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם

אז בעצם התועלתיות היא רק כלכלית, הרי אין נקודות מתחת ל25 מעל המותר (בדרך בין עירונית)

פורסם
אז הם באים לזמבר אותנו פעמיים

אתה עובר את המצלמה במהירות מוגזמת, מקבל סמס, פותח את הסמס, מקבל קנס של 500 שקל ו4 נקודות וחוזר חלילה.

אחרי הקנס של הסמס, שותה כוס קפה כדי להרגע - בום! חוטף עוד דו"ח.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
"כיום, 91% מהמצלמות אוכפות בחריגת מהירות של 16-11 קמ"ש בכבישים עירוניים ו-20-16 קמ"ש בכבישים בינעירוניים"

 

אז נראה שהמצלמות על כביש 5 לא ביניהן. אני עובר אותן קבוע על +20 ועוד לא צולמתי פעם אחת.

Volkswagen Golf 1.4T Trendline 2013

פורסם
יש להם בכלל את מספרי הטלפון של הנהגים? מאיפה?

ברישיון רכב יש את השם המלא של הבעלים יחד עם כתובת מגורים ות.ז ליתר ביטחון.

לא נראה לי שזה קשה להשיג מספר טלפון כשיש לך את המערכות של המדינה לרשותך :wink:

 

 

לפחות ככה אתה יכול לבדוק אם המצלמה עובדת במהירות שנסעת :-D

פורסם

ישמור השם. מוציאים את כל הכיף מהנהיגה. מהירות גבוהה היא לא הסיבה לתאונות אבל הכי קל לאכוף אותה אז למעשה מדובר בעוד מס. זאת כבר לא שאלה של האם ניתפס אלא כמה ומתי.

מכונית קונים במזומן או שלא קונים בכלל

פורסם

ברור גם שאכיפת נהגים שנסעו ביותר מ 11 קמש תשפר פלאים את מצב הכבישים.

הפרויקט הזה ממן את עצמו ועוד יותר

פורסם
ישמור השם. מוציאים את כל הכיף מהנהיגה. מהירות גבוהה היא לא הסיבה לתאונות אבל הכי קל לאכוף אותה אז למעשה מדובר בעוד מס. זאת כבר לא שאלה של האם ניתפס אלא כמה ומתי.

 

מה כיף בלנסוע מהר בכביש הפתוח?

 

ושוב, מהירות כן גורמת להתנגשויות. השאלה היא איפה ומתי ממהרים, וכמה.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

×
×
  • תוכן חדש...