Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7783 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר טיפול עשרת אלפים מורחב שכלל פלגים ופלטינות

החלפת חוטי הצתה ומכסה משאבת מים וצינורות מים.

הסובארו שלי 1300 שנת 82 לא נוסעת טוב.

בהתחלה היא גמגמה קלות בנסיעה אז עשיתי ניקוי קרבורטור אצל פכטר בחדרה.

לאחר הניקוי היא נכבתה בזמן עצירה. נסעתי עם צ'וק עד הבית .

הגברתי מעט את הטורים אבל אז המנוע נתפס בטורים גבוהים לאללה.

הנמכתי חזרה. עכשיו האוטו נוסע בטורים גבוהים מהרגיל אבל אני לא נוסע ברגיעה.

האם לדעתכם הבעייה היא בקרבורטור או בהצתה.

פורסם
לאחר טיפול עשרת אלפים מורחב שכלל פלגים ופלטינות

החלפת חוטי הצתה ומכסה משאבת מים וצינורות מים.

הסובארו שלי 1300 שנת 82 לא נוסעת טוב.

בהתחלה היא גמגמה קלות בנסיעה אז עשיתי ניקוי קרבורטור אצל פכטר בחדרה.

לאחר הניקוי היא נכבתה בזמן עצירה. נסעתי עם צ'וק עד הבית .

הגברתי מעט את הטורים אבל אז המנוע נתפס בטורים גבוהים לאללה.

הנמכתי חזרה. עכשיו האוטו נוסע בטורים גבוהים מהרגיל אבל אני לא נוסע ברגיעה.

האם לדעתכם הבעייה היא בקרבורטור או בהצתה.

ראשית פכטר בחדרה זה לא פכטר המקורי של פעם !

פכטר עליו השלום נפטר מזמן, ובאותו מקום מנוהל על ידי מי שמשתמש בשמו של פכטר לרעה!

שנית גש אליו וספר לו את בעייתך , אשר בסבירות גבוהה קשורה לקרבורטור,

ומבלי לשלול בעיות בפלטינות, ובוודאי הוא יפתור לך את בעייתך!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...