Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3204 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

*לחיצה של שם של כל מוצר מובילה לדף המכירה שלו באוטוסטור*

 

קניתי במשך שנים רבות ציוד שטיפה באוטודיפו ומEBAY והחלטתי ללכת הפעם על משהו איכותי, במיוחד כי נמאס לי ליישם ווקס כל חודשיים ואני רוצה להתנסות באוטם צבע סינטטי.

 

1. מתלבט בין אוטמי צבע:

Chemical Guys Jet Seal 109

 

או

 

Meguiar's Synthetic Sealant

 

הבדל של 80 ש"ח במחיר (!) בשביל אותה כמות חומר,

האם זה שווה את ההפרש או לא? מי מהם יחזיק יותר זמן? אני מיישם על רכב עממי ולא על רכב ספורט יוקרתי.

 

2. מתלבט בין מחדשי פלסטיק ליישום על הדש בורד:

Chemical Guys Vintage Natural Shine

 

או

 

Meguiar's Natural

 

מתכוון ליישם על דשבורד כדי לתחזק אותו ולטשטש שריטות ושפשופים (ממש מינוריים).

האם שווה את ה20 שקל הפרש או שגם לא קריטי? אני לא מחפש מראה מבריק מידי.

3. מתלבט בין 2 שמפואים:

שמפו עם ווקס Meguiar's Ultimate

 

או

 

Chemical Guys Maxi-Suds II

עד כמה ההפרש בין 2 החברות משמעותית? אני נוטה לחסוך ולקחת MEGUIAR'S אבל חושש מהאיכות ירודה משמעותית.

 

תודה מראש.

עריכה אחרונה על ידי Alkash
פורסם

אוטם צבע - לך על מנזרנה PL

 

לפלסטיקה פנימית וחיצונית - מגווירס Natural Shine

 

שמפו - מקסי סדס ( יותר משתלם מהמגווירס )

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם
אוטם צבע - לך על מנזרנה PL

 

לפלסטיקה פנימית וחיצונית - מגווירס Natural Shine

 

שמפו - מקסי סדס ( יותר משתלם מהמגווירס )

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

אני לא מחפש פלסטלינה בנתיים.

מנזרנה PL יקר פי 2 מהמגווירס. זה שווה את זה?

 

מה לגבי החומר לדשבורד?

פורסם

פלסטיקה ידידי לא פלסטלינה.

 

לפלסטיקה + דשבורד - מגווירס נטורל שיין.

 

המנזרנה PL עולה 99 ש"ח באוטוסטור ל 250 מ"ל.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם
פלסטיקה ידידי לא פלסטלינה.

 

לפלסטיקה + דשבורד - מגווירס נטורל שיין.

 

המנזרנה PL עולה 99 ש"ח באוטוסטור ל 250 מ"ל.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

תודה חבר, היה לי יום קשה והבנת הנקרא בהתאם!

×
×
  • תוכן חדש...