Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7793 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

בהודעה הקודמת לא הצלחתי להעלות את התמונה לכן כרגע הצלחתי בעזרתו של Evolution (אגב, תודה רבה).

אני מבקש חוות דעת לגבי המכה הנ"ל, מדובר בפולו שנת 2002. נדרשת גם צביעה.

בתודה, איתמר.

http://img.g-forums.co.il/05/02/76639474.jpeg

פורסם

אני הייתי משאיר ככה, אם תצבע רוב הסיכויים שיראו שהצבע לא אחיד!

 

באמת זה לא נראה כזה נורא, אני מניח שכשרואים את האוטו שמים לב לזה רק אם מחפשים טוב...

פורסם

ועם הזנחה אחר כך מה? חלודה?

 

יש סיכוי שתהיה אם המכה חדרה חזק את הצבע.

 

אצלי האזורים החשופים במכה בדלת הימנית מתחילים להחליד. עשיתי בינתיים ווקס בשביל לעצור את ההתפשטות ולחזק את הצבע.

 

אני לא מתקן כי אני מחכה להזדמנות להחליף דלת.

 

תעבור אצל שמאי. יש מצב שיעלה כמה מאות(!).

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

יוסי.

יוסי, בחייאת תסתכל שוב על התמונה...

זו נראית לך מכה כל כך חמורה??

 

איתמר,

תלך לפחח ותבדוק מה הנזק לכיס... פה אף אחד לא יכול לתת לך הערכת מחיר דרך תמונה.

פורסם

המכה בכלל לא נראית חמורה אני מודה, וכמו שאמרת קשה מאוד לאבחן את המכה דרך התמונה.

 

לך לפחח לשאול כמה יעלה, לא תפסיד.

 

התכוונתי שבגדול אם המכונית חדשה ויש סיכוי לחלודה אז עדיף לא להזניח. חבל.

 

כדאי לשאול אצל כמה פחחים. הייתי כבר אצל פחח שהציע לי לתקן מכה בינונית בדלת לבנה לא מטאלית ב700 ש"ח, שאני יכול בכלל לקנות דלת אחרת מפירוק ב200.

 

תעבור אצל פחחים, תבדוק. אני בטוח שתוכל אפילו רק להעביר מעט צבע אם זה לא חמור כמו שזה נראה.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

קודם כל אם אתה לא מתקן שים לפחות חומר נגד חלודה כדי שיגן קצת על הפח.

תיקון לדבר כזה לא אמור לעבור את ה150 שקל, עכשיו יש לי שאלה המכה ממש הכניסה את הפח שם פנימה או שאשפר לצבוע וזהו? לא הצלחתי להבין את זה מהתמונה.

אם יש צורך למתוח את האזור אז זה יעלה יותר, כמעט כפול.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם
ועם הזנחה אחר כך מה? חלודה?

יש סיכוי שתהיה אם המכה חדרה חזק את הצבע.

אצלי האזורים החשופים במכה בדלת הימנית מתחילים להחליד. עשיתי בינתיים ווקס בשביל לעצור את ההתפשטות ולחזק את הצבע.

יוסי.

ההבדל, יוסי, שאתה מתייחס לסובארו לאונה והוא לפולו... וכל מילה נוספת מיותרת.

לפותח השרשור, אני לא בטוח שאפשר לתקן את מכה הזו. אני חושב שצריך "למלא" את האזור, ואז לצבוע.

פורסם

היה לי דבר דומה



 

צריך למתוח - כ 70ש"ח

צבע - אם זה מטאלי - תצטרך לצבוע את כל החלק כולו.

 

לי - לא מטאלי - עלה כ 350 ש"ח.

×
×
  • תוכן חדש...