Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3312 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

שבוע שעבר עברתי תאונה ממש קטנה (סדק קטן בטמבון לא משהו רציני - אני לא אשם)

השאלה שלי היא האם אני יכול לתבוע מהחברת ביטוח את הכסף על התיקון ישירות לחשבון בלי לתקן במוסך בעל הסדר?

כי בתכלס אני מעדיף שלא לתקן כי לכו תדעו עוד שנה שנתיים הצבע יתחיל להתקלף כי העבודות פחחות בארץ לא משהו - אז לפחות שאקבל זיכוי במידה וארצה ללכת לתקן לבד אחרי זה.

 

תודה!

פורסם

אם אתה לא אשם, מישהו אחר כנראה אשם. אתה יכול לקחת הצעת מחיר לתיקון ממוסך פחחות ולהציע ל"אשם" לשלם לך ,

או לתבוע את חברת הביטוח שלו (כאן כבר צריך לקבל דוח שמאי ). בשני המקרים לא חייבים לתקן.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אם אתה לא אשם, מישהו אחר כנראה אשם. אתה יכול לקחת הצעת מחיר לתיקון ממוסך פחחות ולהציע ל"אשם" לשלם לך ,

או לתבוע את חברת הביטוח שלו (כאן כבר צריך לקבל דוח שמאי ). בשני המקרים לא חייבים לתקן.

 

יש לי סרטון מהמצלמה ברכב שלי שמוכיח שאני לא אשם.

בכל מקרה, שורה תחתונה, אני לא חייב לתקן ואני יכול לבקש מהם זיכוי לחשבון כן? (כי הבחור שפגע בי לא רוצה לשלם - דיברתי איתו כבר).

פורסם

מה זה לבקש זיכוי לחשבון?

הנהג השני לא רוצה לסגור איתך בלי לערב את חברת הביטוח שלו.

אין לך ברירה - תצטרך לתבוע את פיצוי הנזק מחברת הביטוח שלו\מנהג\שניהם יחד. יש לך פרטים של המקיף\צד ג' של הנהג השני?יש לך ביטוח מקיף? סוכן ביטוח? תודיע לסוכן שהרכב שלך נפגע, תמסור את כל החומר (פרטי הביטוח של הפוגע, תיאור של האירוע, העתק של הסרטון), ותבקש מהסוכן הכוונה , שיפנו לחברת הביטוח של הפוגע בדרישת תשלום הנזק.

ישלמו - מעולה, לא ישלמו בטענה שאתה אשם בתאונה - תיפגשו בבית משפט. ובבית משפט יחליטו מי ישלם על מה (ולא בטוח שתצא ברווח \ 100% אשמה על הנהג השני).

האם הרכב השני הוא של אדם פרטי או של חברת ליסינג\השכרה?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
מה זה לבקש זיכוי לחשבון?

הנהג השני לא רוצה לסגור איתך בלי לערב את חברת הביטוח שלו.

אין לך ברירה - תצטרך לתבוע את פיצוי הנזק מחברת הביטוח שלו\מנהג\שניהם יחד. יש לך פרטים של המקיף\צד ג' של הנהג השני?יש לך ביטוח מקיף? סוכן ביטוח? תודיע לסוכן שהרכב שלך נפגע, תמסור את כל החומר (פרטי הביטוח של הפוגע, תיאור של האירוע, העתק של הסרטון), ותבקש מהסוכן הכוונה , שיפנו לחברת הביטוח של הפוגע בדרישת תשלום הנזק.

ישלמו - מעולה, לא ישלמו בטענה שאתה אשם בתאונה - תיפגשו בבית משפט. ובבית משפט יחליטו מי ישלם על מה (ולא בטוח שתצא ברווח \ 100% אשמה על הנהג השני).

האם הרכב השני הוא של אדם פרטי או של חברת ליסינג\השכרה?

 

אוקי אז ככה, אפרט טיפה.

המצב היה שהייתה צומת T והוא היה צריך להביא לי זכות קדימה והוא פשוט נכנס לפניה בלי להאט ונכנס בי (הספקתי לעצור את הרכב לחלוטין).

יש לי את כל הפרטים שלו, הוא לא התווכח איתי בהתחלה אמר שאני צודק והכל ורק אחרי זה התקפל אחרי שכנראה דיבר עם חברים שלו.

עקרונית יש לי את הפרטים שלו, מספר פוליסה, תמונות של שני הרכבים וסרטון (דיברתי כבר עם חברת הביטוח שלי ושלחתי להם כבר טפסים תמונות וסרטון).

חשבתי בהתחלה לתקן באחד מממוסכי ההסדר של חברת הביטוח אבל לאחר התייעצות עם אבא שלי וכמה חברים שמבינים בתחום החלטתי לא לתקן אלא לתבוע את הכסף על הנזק, כששאלתי אם ניתן לבקש זיכוי לחשבון לזה התכוונתי.

והנהג הפוגע מעדיף לערב את חברות הביטוח, דיברתי איתו היום.

פורסם

ברור שלא משתלם לך להפעיל את הביטוח שלך - תצטרך לשלם השתתפות עצמית ויש הפסד הנחה במקיף ל 3 השנים הבאות.

הנהג השני לא רוצה לשלם - זכותו (בשביל זה הוא עשה ביטוח לרכב שלו). עכשיו זה בין שתי חברות הביטוח. עדיף שהעניין לא ייגרר לבית משפט (כי יכולים לפסוק שהיתה לך אשמה תורמת ), אבל זה לא בשליטתך.

בכל מקרה, שוב, אתה לא חייב לתקן גם כאשר תקבל את הכספים, ולא משנה מתי וממי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
ברור שלא משתלם לך להפעיל את הביטוח שלך - תצטרך לשלם השתתפות עצמית ויש הפסד הנחה במקיף ל 3 השנים הבאות.

הנהג השני לא רוצה לשלם - זכותו (בשביל זה הוא עשה ביטוח לרכב שלו). עכשיו זה בין שתי חברות הביטוח. עדיף שהעניין לא ייגרר לבית משפט (כי יכולים לפסוק שהיתה לך אשמה תורמת ), אבל זה לא בשליטתך.

בכל מקרה, שוב, אתה לא חייב לתקן גם כאשר תקבל את הכספים, ולא משנה מתי וממי.

לא נראה לי שזה יגיע חבית משפט כי הסרטון מאוד משכנע.

מה גם שהנזק הוא מינורי.

ומה זאת אומרת להפעיל את הביטוח שלי? הצד הפוגע לא מעוניין לתקן את האוטו שלו כי הוא ישן ולא אכפת לו השריטה שיש לו שם, אצלח פשוט הרכב חדש, שנת 2016 אז לי יותר אכפת.

אם זאת אשמתו אני לא משלם כלום נכון? לא השתתפות עצמית וחא עלייה בפרמיה (לפי מה שאמרו לי בחברת ביטוח שלי לאחר שיחה איתם).

פורסם

להפעיל את הביטוח שלך= שהביטוח שלך יתקן את הנזק, ואתה תשלם השתתפות עצמית . אל תעשה זאת.

אשמה התורמת בצומת זה כאשר טוענים (הצד השני) שיכולת למנוע תאונה, לצפות שלא יתנו לך זכות קדימה ולא עשית את זה.

אבל עכשיו זה לא חשוב, אולי הביטוח של הנהג השני ישלם בלי קונצים. תחכה לתשובה מחברת הביטוח של הנהג הפוגע לדרישת התשלום.

ובבקשה - אל תצטט הודעה צמודה, אין בזה צורך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...