Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7797 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גרוטאה. אבל כנראה יהיה זול מאוד לתחזוקה. לא יודע עד כמה הוא יסחוב את העליות לכיוון הטכניון...

 

מה התקציב שלו?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אז אם הוא יכול להשיג סיריון שנת 2000 ב-25 אלף (במצב טוב!) זה כנראה שווה לו, מכיוון שהיא עדיין חדשה מדי בשביל לעשות יותר מדי בעיות, והמחיר באמת נמוך. אבל שלא יהיו לו אשליות - היא עדיין גרוטאה... שיסע עליה קודם לראות אם זה מתאים לו.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
גרוטאה. אבל כנראה יהיה זול מאוד לתחזוקה. לא יודע עד כמה הוא יסחוב את העליות לכיוון הטכניון...

 

מה התקציב שלו?

מאיפה אתה כזה משוכנע שהיא גרוטאה אני באמת לא יודע :roll:

יש לחברה שלי סיריון 99 מנוע 1000 ,לפעמים יוצא לי לנהוג עליה ,היא ממש לא גרוטאה בשום מובן

היא סוחבת יפה למרות המנוע הקטן שנותן 58 כ"ס (שזה מכובד ל-1.0 ליטר), יחס הספק משקל משחק פה תפקיד לא רע עם 71 כ"ס לטון ,גורם לרכב להאיץ יפה עד 140 בערך

היא מאוד אמינה שזה בדיוק מה שהוא מחפש,עלויות חלפים זולות מאוד

היא חסכונית בדלק,מאובזרת בכל מה שצריך

בקיצור קנייה טובה למי שמחפש רכב a-b חסכוני ואמין

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

הסיריון לא גרוטאה,סך הכל היא מכונית מיני די חביבה,מרווח פנימי סביר,ביצועים סבירים גם כשהמכונית עמוסה,מזגן מצויין ואחזקה זולה.ב 25.000 שקל אי אפשר למצוא הרבה מכוניות ממודלים מתקדמים,וסך הכל התמורה נחמדה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

הסריון היא בכלל לא גרוטאה \ עגלה \ שאר כינויי חיבה.

 

מסיבה מאוד לא מובנת היא נמכרת הרבה מתחת למה שהיא שווה.

 

בהקשרנו, הסיריון עם מנוע ה 1.0 היא מאוד חלשה, במיוחד האוטומטית (לא במקרה הנ"ל). אם חברך גם באיזור הקריות \ חיפה = מקום עם הרבה עליות, שיקנה לפחות את גרסת ה 1.3 ל' שעדיפה וחזקה בהרבה. מה גם שיצא לו כמה מקרים לנסוע עם עוד אנשים מספר באוטו, ואז...

לגבי תחזוקה שוטפת, ללא ספק היא אחת מהזולות.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

רוני, אני מבקש שתפסיק עם הזיבולים האלו.... כמה צפוי שחובב צרפתיות ילכלך על יפנית מצויינת.

לא משמן הצטרפה למשפחה שלנו סיריון 99 1.0, כתבתי כבר מספיק על הרכב, רכב מעולה, אמין מאוד, חוץ מנוזל שמשות לא השקעתי כלום ברכב, כבר עשיתי 9K ק"מ בחודש ושבוע האחרון, וזה אומר שאני נוסע לא קצת, הרכב סוחב מעולה, מחר הוא אפילו ישנע 4 אנשים מבת-ים לתפן, במינימום של צריכת דלק.

אני לא נוסע על המכוניות האחרות כי אני נהנה מהחיסכון של הרכב הנ"ל, בפנים התחושה אמנם מעט זולה אבל עיצוב חביב ועגלגל, מניסיוני עם רוב מכוניות המיני בארץ הסיריון נמצאה הכי מתאימה לשרת את בתזוגתי החיילת. ותאמין לי ששקלתי גם מספר צרפתיות.... העדפתי את הסיריון על פונטו, 106, סקסו, איביזה וכד'....

בהתחלה חשבתי שהתפשרתי המון אבל תאמין לי שגם הסיריון מספקת הנאה.

שורה תחתונה - אחלה רכב, המזגן מעולה והוא לא מסרס את האוטו (בדקתי בקיץ שהיה השבוע)...

 

לחיילים, סטודנטים או סתם אזרחים שרוצים לחסוך - הסיריון היא הכי משתלמת שיש בארץ.

haters will hate

פורסם
רוני, אני מבקש שתפסיק עם הזיבולים האלו.... כמה צפוי שחובב צרפתיות ילכלך על יפנית מצויינת.

 

כמה צפוי שמישהו שלא מכיר אותי יחליט בשבילי מה אני אוהב ומה לא. המשפט המפגר לחלוטין שלך על ה"חובב צרפתיות" פשוט מוכיח לי שיש לך בעיה רצינית של דיסוננס קוגנטיבי.

 

ותן לי להזכיר לך, "אמין מאוד" לא הופך רכב למעולה. אני שמח שהסיריון היא גרוטאה אמינה מאוד, אבל נסה להכיר בחולשות שלה ולא להתעוור בגלל שבת זוגתך קנתה אותה...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

שום מכונית חדשה לא ראוייה לתואר גרוטאה,ובוודאי לא הסיריון,שהיא סה"כ מכונית מיני חביבה למדי,שבתחומים רבים עולה על אחותה הגדולה,השרייד.לא כל מכונית שהיא לא ספורטיבית במבוהק היא "גרוטאה",ובתקציב מוגבל היא בהחלט קנייה נחמדה,מה גם שהאמינות ועלויות האחזקה תופסות מקום חשוב בסדר העדיפויות,בייחוד שמדובר במכוניות בסדר גודל של 20-30,000 שקל.לא לכל אחד יש זמן וסבלנות להתחיל בחיפוש סזיפי ומתיש אחר מכוניות מאמצע שנות ה 90,שאולי עדיפות על הסיריון,אבל עלויות האחזקה והתיקונים עלולות להיות גבוהות בהרבה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

×
×
  • תוכן חדש...