Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי ב-s-max titanium 2012 (שרשור מתגלגל)


hans

פוסטים מומלצים

בורג בצמיג, הלך צמיג. הוחלף זוג קדמי עקב מצבם הכללי הלא-מזהיר.

 

 

[TABLE=class: cms_table_cms_table_cms_table_outer_border]

[TR]

[TD]תאריך[/TD]

[TD]ק״מ

[/TD]

[TD]תיאור[/TD]

[TD]מחיר[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]05/19[/TD]

[TD]102000[/TD]

[TD]זוג צמיגי Goodyear Eagle F1(Asymm)3 [/TD]

[TD]1724[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

בניגוד לאחוריים, הפעם בחרתי בצמיגים רכים תוצרת גרמניה במחיר לא-נמוך-בעליל. נחיה ונראה.

ההרכבה בוצעה אצל צמיגי אורון בתלפיות, במהירות ובאדיבות.

 

- - - - - -

 

יש פה סיפור בחלקים. כשגיליתי את התקר משום-מה לא ניסיתי לחפש את המקור (הבורג...)

ובהתחלה השתמשתי בערכת התיקון המסופקת עם הרכב. בזבוז זמן משווע.

הקומפרסור הצליח לדחוף פנימה את הנוזל, אבל חוץ מזה לא קרה כלום,

גם אחרי נסיעה קצרה לפיזור אחיד של החומר.

 

בקיצור, הוזמן גרר מהחנייה לצמיגייה. :roll:

 

- - - - - -

 

את הצמיגים הזמנתי דרך itire.co.il במוצ״ש. בצהריים למחרת הם כבר היו אצל הצמיגאי,

אמה-מה, אף אחד לא טרח לספר לו שהוא בכלל קשור לשירות הזה (התקנה חינם וכיו״ב).

פשוט הניחו אצלו את הצמיגים ואמרו ״זה צריך להיות אצלך״ ולא היה לו מושג מה נחת עליו. :lol::lol::lol:

העניין סודר בזריזות בטלפון, אבל עדיין, זה היה משעשע ברמה קפקאית.

בקיצור, אני כן יכול להמליץ על השירות (בכל זאת, זריזות ראויה לציון)

אבל מומלץ לוודא שהצמיגייה שאתם מפנים אליה את הצמיגים יודעת במה מדובר.

 

- - - - - -

 

עניין נוסף - מצורף צילום של אום (סליחה, מפתח) הביטחון. כמו שאתם רואים, הוא עקום לגמרי, באדיבות צמיגאי/מכונאי ארצנו

שמקפידים על עבודה ברוטלית עם אימפקט בכל הזדמנות. בעלון המצורף לאום כתוב כמובן שאסור להשתמש בו

עם מפתח אימפקט, אבל כמו כל דבר בחיים, בנאדם צריך לבחור את המלחמות שלו. :cry:

 

- - - - - -

 

על הדרך צירפתי צילום של פיתרון נגד שריטות, חבטות ושקעים - פשוט מדביקים משהו מטופש/מצחיק על האוטו.

 

- - - - - -

 

עריכה אחרונה בהחלט: כן, ככה נראים צמיגים שעברו 20000 ק״מ בדיוק ושנתיים בדיוק.

אני מניח שתסכימו איתי על הקביעה שה-Toyo t1 האלה הם פשוט בושה וחרפה. גם כן תוצרת יפן, טפו.

 

smax_garfield.jpg

smax_nut.jpg

smax_screwed.jpg

smax_towed.jpg

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 266
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

טעות הקלדה, מה שצילמתי הוא המפתח הייעודי לאום הביטחון.

מדובר בחישוקים בעלי 5 צלעות/אומים. 4 אומים רגילים בצורת משושה שכל מפתח יכול לפתוח,

ואום אחד עם חלק חיצוני עגול לגמרי שאפשר לפתוח רק עם המפתח המצורף (משהו בין פרח לכוכב).

 

הרעיון המקורי שעומד מאחורי הדברב הזה הוא להניא גנבי חישוקים מזדמנים. אני מניח שזה עובד.

במידה והמפתח אבד / התקלקל, יש לו מספר סידורי שבעזרתו אתה מזמין מפתח חדש דרך מוסך/ספק מורשה הישר מפורד.

אני לא רוצה לדעת כמה הדבר הזה עולה... כל מכונאי/צמיגאי שאי פעם יצא לי לדבר איתו

המליץ להחליף באום רגיל, כי זה סתם כאב ראש. מין גישה ישראלית טיפוסית, ״למה לך?״,

ואולי יש צדק בגישה הזו הפעם.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, זה מה שקורה בדרך כלל ^.

אגב, מה לעשות עם הקומפרסור המטופש הזה? אי אפשר לסובב את ההברגה של המיכל עם הנוזל לצד השני, היא חד-כיוונית.

מה, אני אמור לזרוק לפח את כל הקומפרסור רק בגלל שאי אפשר לנתק ממנו את המיכל?!?

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, זה מה שקורה בדרך כלל ^.

אגב, מה לעשות עם הקומפרסור המטופש הזה? אי אפשר לסובב את ההברגה של המיכל עם הנוזל לצד השני, היא חד-כיוונית.

מה, אני אמור לזרוק לפח את כל הקומפרסור רק בגלל שאי אפשר לנתק ממנו את המיכל?!?

בס"ד

 

לי ב"ה עוד לא יצא להשתמש בו, הבעלים הקודמים כן, איך? אין לי מושג.

 

עריכה: לפי הסרטון המצורף, צריך להחליף את הצנרת+המיכל המחובר.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי rotemb

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי, אז ברמת העיקרון ניתן לקנות מיכל בנפרד וצנרת בנפרד. זה מה שאני גם רואה באמזון ושות׳.

מה שאני לא מוצא בשום מקום זה מישהו שאשכרה הצליח לתקן נקר באופן זמני עם קיט בסגנון הזה.

מהמידע שאני מצליח לגרד עד כה, חבל על הכסף ובשביל זה יש ביטוח גרירה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי אין כח להחליף גלגל, אני ממלא ספריי קצף , לאחר מכן ממלא אוויר ונוסע לפנצ'ריה.

בפנצ'ריה כבר ינקו את כל הג'יפה מתוך הגלגל .

 

נראה שהצמיג ממש יבש והגיע זמנו .

 

איזו מידה יש ב S MAX?

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי אין כח להחליף גלגל, אני ממלא ספריי קצף , לאחר מכן ממלא אוויר ונוסע לפנצ'ריה.

בפנצ'ריה כבר ינקו את כל הג'יפה מתוך הגלגל .

 

נראה שהצמיג ממש יבש והגיע זמנו .

 

איזו מידה יש ב S MAX?

בס"ד

 

טיטניום: 235/45/18

טרנד:225/50/17

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השחיקה המוגברת זה כנראה מאפיין של הדגם (הנעה קדמית חזקה עם משקל לא קטן) בשילוב של צמיג עם threadware נמוך. בין אחיזה לאורך חיים אני מעדיף אחיזה, אבל עדיין, קצת מוגזם. כך או כך, מה שמאכזב זה היובש, אני רגיל לצמיגים שמתייבשים ב-3/3.5 שנים.

Screenshot_20190526-195620_Flickr.jpg

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בס"ד

 

וואו!, שחיקה מטורפת.

אני החלפתי לפני שבועיים והצמיגים היו אכולים בחלק הפנימי(פרונט...) חוץ מזה, הצמיג היה נראה סביר.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעבר לזה נראה כמו עליות החזקה מטורפות לדגם.

אני בהתחלה חיפשתי רק את האקובוסט טיטניום, (לפני השלוש שנים).

אחרי שראיתי כמה רכבים שכבר עברו החלפת מנוע וטורבו, (אז עוד באחריות, אבל היה לי ברור שזה לא משתפר עם הזמן) הגיר שאז עוד לא היה ברור אמינותו גרמו לי לרדת מזה.

היום אני רואה שזה היה נכון, גם המחירים צנחו בצורה מטורפת בדגם הזה.

לפני שלוש שנים כמעט קניתי 2013 במחיר של 135 אלף שקל.

היום המחירים שלהם סביב החמישים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השחיקה המוגברת זה כנראה מאפיין של הדגם (הנעה קדמית חזקה עם משקל לא קטן) בשילוב של צמיג עם threadware נמוך. בין אחיזה לאורך חיים אני מעדיף אחיזה, אבל עדיין, קצת מוגזם. כך או כך, מה שמאכזב זה היובש, אני רגיל לצמיגים שמתייבשים ב-3/3.5 שנים.

[ATTACH=CONFIG]519142[/ATTACH]

 

גם אצלי בדגם של 2.3L השחיקה של הצמיגים הקדמיים מוגזמת, נראה כמו צמיג שעובד קשה, האוטו בכלל אצל אישתי ביום יום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעבר לזה נראה כמו עליות החזקה מטורפות לדגם.

אכן. אני לא חושב שיש דבר כזה, אקובוסט שלא החליפו לו טורבו ומשאבת הגה.

עלויות מוגדלות של צמיגים זה הצד הכי זניח באס-מקס, בהשוואה לצמד-חמד טורבו-הגה.

אגב, בקרוב טיפול גדול עם החלפת שמן הילוכים, יהיה שמח.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...