Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3317 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Pavlik האם זה אפשרי שאני אסע במסלול ספציפי עם רכב ספורטיבי לסשן של כמה שעות וכך אנסה להימנע מכבישים משובשים? ,

בדגש יותר על סיבובים ופיתולים ופחות מהירות בקו ישר.

ואיזה חברת השכרה מומלץ לשכור רכב ספורטיבי?

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הדרך מקייב לאודסה מלאה במהמורות גדולות והרכב מקפץ רוב הדרך. משתתף בהמלצות שמעליי לא לשכור רכב ספורט. מה שמדהים זו כמות תחנות הדלק שיש בדרך.

פורסם

לצערי אני טס לקייב פעם בכמה חודשים מהעבודה. הקולגות שם ביקרו לפני הרבה זמן בטאלין והתנצלתי על איכות הכבישים כשלקחתי אותם לאנשהו. הם צחקו לי בפנים - "אצלנו המצב פי כמה יותר גרוע" - הם צדקו. גם מצב התנועה שם יותר גרוע מבארץ, אם זה בכלל אפשרי (לפחות בקייב).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

איזה קטע, הייתי בקייב לפני שבועיים בכנס מכוניות אספנות.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=5407943

 

לכנס הזה הגיעו 2 מכוניות אספנות מאסטוניה.

באחת מהן איש מבוגר, בשניה בחור צעיר.

 

כחלק מפעלויות בכנס היה ראלי לילי ברחובות העיר. הבחור המבוגר סרב להשתתף בדיוק בגלל מצב הכבישים.

 

----------------------------------------------------

האמת, לא ממש מעניין איזה טלפון יש לכם. משתמשי Tapatalk, כנסו בבקשה ל Settings -> Signature ותעבירו למצב כבוי.

 

 

פורסם

בלי קשר למצב הכבישים - רכב יוקרה שחונה ברחוב -לא רעיון טוב במדינות עניות ורוויות פשע כמו אוקראינה. אם אתה באודסה, שקול ביקור ברומניה, שם העסק סביר יותר .

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

אני נסעתי שם כ2000 ק״מ

אל תשכור בשום אופן רכב ספורטיבי גם אלה שנוסעים שם בכאלה רכבים הם נהגים מנוסים שיודעים איך לחמוק מהבורות

יש בורות בכל מקום לפעמים יש קטע כביש קצר נקי אך בדרך כלל זה רק לכמה דקות ושוב חוזרים בורות

כך זה בכל אוקראינה גם בכבישים הראשיים

קייב אודסה

קייב לבוב וכו׳

בעולם מי שמזגזג הוא שיכור

באוקראינה מי שנוסע ישר בכביש הוא השיכור.

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם

טוב לפי התגובות אני יורד מהעניין... הכבישים לא משהו.

איך להשכיר רכב ספורטיבי באיזור יוון קפריסים קוס כל האזור שם? הכבישים בסדר?

פורסם (נערך)

בשני טיולים שלי ביוון (כרתים ורודוס) בעשור הקודם הכבישים היו ממש לא מתאימים לרכב ספורטיבי. צרים, מפותלים, ונהגים מקומיים משוגעים (במיוחד בכרתים). דווקא הפיאט פונטו ששכרתי ברודוס (משפחה של חמישה, המזוודות נותרו במלון) עשה עבודת קודש במה שהיה פעם כבישים, וב-2007 היה דרכי קק"ל, שרק ישראלים העזו לנהוג בהן.

 

רכב ספורטיבי - בחר בכבישי גרמניה או איטליה. וגם בהם הקפד על החוק, הקנס על נהיגה חריגה עשוי להיות כבד.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

גם בגרמניה הכביש המהיר כבר לא מי יודע מה. יש המון הגבלות מהירות וגם לנסוע ללא הגבלה ואז לחטוף מקסימום 80 או 90 . לא עושה לך טוב. הפער עצום.

 

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

פורסם

איך להשכיר רכב ספורטיבי באיזור יוון קפריסים קוס כל האזור שם?

 

בקפריסין הכבישים סבירים, קצת פחות טובים מבארץ אבל בסדר.

מה שיפריע לך זה נהיגה בצד שמאל של הכביש. לוקח זמן להתרגל לזה.

 

----------------------------------------------------

האמת, לא ממש מעניין איזה טלפון יש לכם. משתמשי Tapatalk, כנסו בבקשה ל Settings -> Signature ותעבירו למצב כבוי.

 

 

פורסם

 

ועוד דבר, יש שם תמרור שלא ראיתי בשום מקום אחר:

בחלק מהמקומות בצמוד לאור האדום ברמזור יש חץ ירוק (לא מואר אלא שלט רגיל).

 

איפה שיש את זה, מותר לפנות ימינה באדום מהנתיב הימני, לאחר מתן זכות קדימה.

 

----------------------------------------------------

האמת, לא ממש מעניין איזה טלפון יש לכם. משתמשי Tapatalk, כנסו בבקשה ל Settings -> Signature ותעבירו למצב כבוי.

 

היום נהגתי בקייב. יום ראשון אין פקקים.

לא צילמתי. אבל יש את החץ הירוק גם לרמזורים שמאלה!! (לחד סטרי)

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

ראיתי את זה גם במרכז העיר, זה אכן רק במקומות שיש תנועה חד סיטרית.

 

כלומר פניה שמאלה מרחוב חד סיטרי לחד סיטרי.

 

----------------------------------------------------

האמת, לא ממש מעניין איזה טלפון יש לכם. משתמשי Tapatalk, כנסו בבקשה ל Settings -> Signature ותעבירו למצב כבוי.

 

 

פורסם

אני עכשיו בקייב לצערי. איזה מקום לא נעים.

כל פעם שאני מגיע לכאן המקומיים מספרים לי על שחיתויות חדשות. למשל, 99% מהמרצים והמתרגלים באוניברסיטאות מקבלים שוחד. כך גם מורי הנהיגה וכמובן עובדי מדינה.

המצב בכבישים פשוט זוועה. פקקי ענק. אנשים נדחפים לצומת לא פנויה פשוט כל הזמן. אנשים חונים על המדרכות בכ-ל מקום וחוסמים אותן בהרבה מקומות (זה אפילו לא לא חוקי). אנשים נוסעים כמו מטורפים 80-100 קמ"ש בעיר. עד לא מזמן זכות קדימה בכיכר הייתה למי שנכנס לכיכר. הקטע הזה שמותר לפנות ימינה ברמזור אדום מסוכן בטירוף. יש רמזור ירוק להולכי רגל בהרבה מקומות בזמן שמכוניות פונות שמאלה, שזה גם מסוכן בטירוף. הכבישים במצב גרוע פי כמה מבישראל ואפילו מבאסטוניה. ויש לי עוד המון תלונות.

 

מה שכן, שני דברים חיוביים אני לוקח מהביקור הזה:

הייתי בקארטינג פשוט מצוין בקייב. מסלול פצצה, קארטים טובים והמחיר - 190 גריבנה (26 שקלים).

אכלתי עד כה במסעדות מצוינות ושוב - המחיר מדהים. מסעדה איטלקית, מנה ראשונה, מנה עיקרית, שתי בירות וטיפ - 220 גריבנה (30 שקלים). בארץ אותה ארוחה היא פשוט פי 5.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...