Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3440 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

13694025_1254861974538669_59114584_o.jpg[ATTACH=CONFIG]479859[/ATTACH]

 

דגם: טויוטה קורולה 2008, 1.6 רובוטית 124 כ''ס, גימור SUN.

 

נרכשה בידיוק לפני 5 שנים מבן אדם פרטי (אני היד השלישית) בעלות של 55.000 ש''ח .

קנינו את הרכב ללא בדיקה (סיכון אבל השתלם בסוף ) על השעון 124 אלף ק''מ, לפני שנרכש היד השנייה עשה ישור קו שכולל קלא'ץ וטיפול ב120 אלף ק''מ.

 

עד לפני שנתיים הרכב שירת ללא תקלות כלל וטופל בטיפול 10 אלף (שמן, פילטר שמן, פילטר אויר, בעלות של 300 ש''ח אצל מכונאי פרטי תותח) שהתקלה הראשונה היתה פעמונים עייפים שנקשו והוחלפו, בעלות די זניחה.

 

לפני שנה כוהל אחד נדפק והוחלף בחליפי שהתברר כטעות, ההחלפה גררה את שאר הכוהילים לשבוק חיים לאחר פרק זמן של שבוע שבועיים וההוצאות הכספיות כאבו בכיס, הפתרון היה לקנות 4 כוהילים חדשים (חליפים של חברה גרמנית בשם BREMI) דבר שחובה ברגע שאפילו אחד מתקלקל.

 

על הדרך עשיתי טיפול שהק''מ עומד על 158 אלף ק''מ שכולל מצתים של DENSO, שמן, פילטר שמן, פילטר אויר ורפידות.

 

במהלך הטסט לפני חצי שנה נכשלתי על 2 צמיגים קדמיים ונרכשו חדשים של מישלין.

 

חודשיים לאחר הטסט הקודן ברכב שבק חיים ובוטל.

 

לפני חודשים נעשה פרויקט קטן, הג'אנטים חזרו כמו חדשים: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?614681-%D7%A6%D7%91%D7%99%D7%A2%D7%AA-%D7%92-%D7%90%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%9D-%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%94-%D7%9C%D7%A4%D7%A0%D7%99-%D7%95%D7%90%D7%97%D7%A8%D7%99-(%D7%AA%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA)

 

 

שבוע שעבר נעשה טיפול שהק''מ כבר עומד על 166 אלף, בטיפול הוחלף נוזל קירור, נוזל בלמים, שמן מנוע ופילטר, פילטר אויר למנוע ופילטר מזגן.

15934309_1442653945759470_1404471614_o.jpg

 

 

לסיכום: איך אני מסתדר עם הגיר הרובוטי? מצוין. הכל עניין של הרגל, עוזבים רגל מהגז כמו בגיר ידני ומאפשרים פעולה חלקה ללא התנגדות.

ולשאר הדברים: נוחות נסיעה בינונית + , שדה ראיה הכי טוב ונוח שנתקלתי, מנוע חזק יחסית ל1.6, מרווח מעולה בתא נוסעים, איכות חומרים יפנית וחזקה (הכל נשאר במקומו ולא מקרקש).

 

ולקינוח צריכת דלק: 14.0~ 13.0 ק''מ לליטר בממוצע, בכביש בין עירוני אפשר להגיע ל 17.0 לליטר.

 

סה''כ מאד מרוצה מהרכב ולא מתכנן להחליף בזמן הקרוב.

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

פורסם

אם אפשר, מה היה הסכום הכולל להחלפת כוילים? ומדוע צריך להחליף את כולם, כשאחד מתחיל לזייף? פעם ראשונה שומע על דבר כזה.

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

פורסם

תודה רבה על השיתוף, מצטרף לבקשה לציין סכומים.

שמח מאוד שאתה מרוצה אבל ניכר מדבריך שאתה מנסה לחסוך בתחזוקת הרכב אז תזהר שזה לא "יתהפך עלייך".

כתור בוגר 4 קורולות אני מאוד מופתע ממה שרשמת על הראות. לדגם הזה יש הכי הרבה סרחי עודף ובניגוד לדורות הקודמים לא ניתן לראות היכן הרכב נגמר (4 פינות).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם (נערך)
אם אפשר, מה היה הסכום הכולל להחלפת כוילים? ומדוע צריך להחליף את כולם, כשאחד מתחיל לזייף? פעם ראשונה שומע על דבר כזה.

 

חליפי אחד חדש כמו שאני קניתי של BREMI עולה 200 ש''ח, מקורי של דנסו עולה 450 ש''ח דבר שלא יכולתי להרשות לעצמי והסתפקתי בחליפי (שהוא מצוין גם כן).

אין לי סיבה ממש מדויקת למה צריך להחליף ארבעה, אבל לפי מה שהבנתי זה שהם עובדים לפי אורך הזמן שלהם (זמן שהוא לא נודע), למשל הראשון מת, ולשני נשאר עוד קצת לחיות.

 

תודה רבה על השיתוף, מצטרף לבקשה לציין סכומים.

שמח מאוד שאתה מרוצה אבל ניכר מדבריך שאתה מנסה לחסוך בתחזוקת הרכב אז תזהר שזה לא "יתהפך עלייך".

כתור בוגר 4 קורולות אני מאוד מופתע ממה שרשמת על הראות. לדגם הזה יש הכי הרבה סרחי עודף ובניגוד לדורות הקודמים לא ניתן לראות היכן הרכב נגמר (4 פינות).

 

חלילה לא חוסך שקל, אני מקפיד תמיד רק חלקים מקוריים ואם אין יכולת כספית אז הולכים על משהו איכותי (כמו נוזל הקירור למשל).

ובזמן ההוא אבא שלי שקנה את הרכב ללא בדיקה אחרי 8 שנים עם רנו 19 שנת 92', הוא קנה את הרכב על פי מצבו (אולד סקול משהו הוא :D )

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

פורסם

לחמי יש כזאת גם בערך 4-5 שנים וגם הוא מאוד מרוצה,אמינה מאוד.

אבל הרובוט לדעתי פשוט נורא.

דווקא מבחינת הנוחות לי אישית הייתה נוחה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הכוונה שלי הייתה מבחינת המושבים והמתלים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני מאוד מאוכזב מטויוטה, השנתונים האלו טובים עם מרווח פנים, כח מנוע ואמינות, אבל מה זה, לעזאזל העיצוב פנים הזה?

 

אני נחרד כל פעם, מזל שאני מאוד אוהב את הדגם הזה אז אפשר לחיות עם זה.

 

דווקא קורולה הקודמת, הצורה אחת לפני כמו פותח שרשור, משנת 2003 , מרגישה הרבה יותר איכותית מבפנים- מנסיון.

 

אני לא מרגיש שינוי בפלסטיקה בקורולות האלו לשלי...

 

 

העיקר שאתה מרוצה, כי אי אפשר שלא.:-P

פורסם

לאמא של אשתי יש טויטה רובוטית 2008 שעברה כבר את קו 400000 ק"מ. מפגינה אמינות מופתית,חסכונית והעיקר נוסעת ונוסעת.

יש אנשים שאפילו לקנות רכב צרפתי מגובה ב5 שנות אחריות מפחדים לקנות, ואילו אתה מעז לרכוש רכב Low Cost צרפתי רומני משומש עם K200+ ק"מ . מה שאני רוצה לדעת זה איך לעזעזל אתה קם בבוקר עם ביצים כאלה גדולות ?!

פורסם

עברה החלפת מצמדים?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...