Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש מקבל טסט ל-3 שנים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2662 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
על מה בדיוק לוקחים 1000 שקל ומעלה לאגרה?

 

נכון שזה חוסך זמני המתנה אבל הרווח קטן . מה אומרים לנו תקנה רכב חדש ושלוש שנים אתה פטור מטסט עד פה בסדר ? בסדר,אבל מה אתה רק צריך לשלם אגרה (דוגמה 2000 ש"ח) .

אז מה קורה אנחנו גם קונים רכב חדש במחיר יקר וגם משלמים ביטוח יקר וגם מחוייבים למוסך טיפול שיגרתי בכל זאת רכב באחריות לא . וגם לשלם אגרה זה יוצא יקר מאוד .

אז מה שאני מנשה להגיד זה שצריך לקדם דבר כזה שקונים רכב חדש לא נשלם את האגרה לתקופה של השלוש שנים או שנתיים של הרכב כי גם ככה אנחנו לא ניגשים לטסט ,זה יכול מאוד להקל בזמן ובכיס שלנו זה מה שאני אומר לטובת כולנו .

כמו כל מס - נגבה לטובת "אחזקת" ופיתוח המדינה.

עקרונית אגרה "צבועה" לטובת נושא מסויים - במקרה זה תחבורה.

אפשר וצריך לדון על הקצאת המשאבים של מדינת ישראל ועל טיב השירות שהיא מספקת - באתר זה עלינו לעשות זאת בשרשור הפוליטי בעוף. בשרשור הנוכחי צריך להסתפק בידיעה שהמיסים, האגרות, ההיטלים ודומיהם נועדו לממן את פעילות מדינת ישראל. אם זה בתי ספר, כבישים או כל נושא אחר שהמדינה מחליטה לממן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הורידו בדיקה מיותרת - מצויין. לא הוסיפו במקומה שום דבר, נהגים מרוויחים.

 

אם יורידו אגרת רישוי, יקחו את הכסף ממקום אחר בצורת מיסוי אחר. לא נרוויח בראיה גלובלית שום דבר.

 

 

פורסם
ויש בזה די הרבה הגיון.

הסיכוי שמערכת בטיחותית לא תתפקד כראוי במכונית חדשה אפסי בעליל.

לעומת זאת, הייתי מחייב טסט פעמיים בשנה לרכבים בני 15 שנה ומעלה, כי יש לא מעט מכוניות מוזנחות בשנתונים האלו.

אבל כדאי להחזיר את תוכנית הגריטה כדי שיהיה תמריץ להעיף את הרכבים הישנים

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ ברשותכם

האם רכב בבעלות חברה פרטית הוא לצורך העניין כמו רכב פרטי?

רכב שעלה ב3/2017, על הרישיון כתוב "רכב חדש פטור ממבחן שנתי".

האם לאחר התשלום הרישיון בתוקף לכל דבר ועניין?

תודה!

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

כן, רק לשלם וזהו. גם על השמשה צריכה להיות מדבקה, עד מתי אין צורך לעשות מבחן רישוי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
מקפיץ ברשותכם

האם רכב בבעלות חברה פרטית הוא לצורך העניין כמו רכב פרטי?

רכב שעלה ב3/2017, על הרישיון כתוב "רכב חדש פטור ממבחן שנתי".

האם לאחר התשלום הרישיון בתוקף לכל דבר ועניין?

תודה!

כמו שנאמר, ברגע שיש כיתוב כזה ברישיון, אין צרוך לעשות טסט.

 

אבל מעניין אותי לדעת, האם הרכב רשום על שם חברה או על שם בעל החברה?

 

שואל כי חשבתי שפטור מטסט ל 3 שנים ניתן רק לרכב פרטי בבעלות פרטית, לרכב בבעלות חברה הפטור לשנתיים.

 

 

פורסם

הרכב רשום על שם החברה, במספר ת.ז רשום מספר ח.פ

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

×
×
  • תוכן חדש...