Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3523 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

נדלקה מנורת שמן בלמים.

מילאתי בטעות כ 100-200 מ"ל שמן

גיר אוטומט / הגה כח.

נורה כבתה ונסיעה תקינה.

יש צורך להחליף את כל השמן במערכת?

פורסם

ברור, ויפה שעה אחת קודם. למוסך ועל גרר.

נורת נוזל בלמים לא צריכה להידלק בכלל, ואם היא נדלקה בשל חוסר משמעותי בנוזל בלם יש לבדוק להיכן הוא נעלם.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אולי הברקסים גמורים ברמה שהדליקה את הנורה.

בכל מיקרה גש למוסך לבדיקה כמו שאיתמר אמר

 

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

פורסם

לאחד ממכרי זה קרה, המוסך עשה לו את זה בטעות.

זה נגמר בתאונה קטנה, ובוסטר בלמים שהלך.

על החלק של התאונה תוותר! הבוסטר חייב להיבדק גם כן.

 

 

Sent from my HT7 Pro using Tapatalk

פורסם

DOT4 תואם אחורה ל DOT3 ובעל תכונות משופרות.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הוחלף כל הנוזל ב DOT 4. כרגע הכל תקין. לא זוהתה נזילה.

בוצע באופן הבא: ריקון הנוזל, מילוי של DOT 4, שוב ריקון, ומילוי נוסף.

נמשיך לעקוב. מקווה שלא נגרם נזק כלשהו. הרכב נסע כ 2 ק"מ עד ההחלפה.

פורסם

ריקון מאיפה? רק מהכוסית או ניקוז by the book מהפטמות בכל הגלגלים?

בכל מקרה ולחודשים הקרובים אני מציע לנקוט בתשומת לב יתרה למפלס נוזל הבלמים ותחושת הדוושה. אם משהו מרגיש לא כשורה יש להגיע במיידית לבדיקה יסודית במוסך.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

האמת שלא שאלתי. אבל אני סומך על המוסכניק שהוא יודע מה צריך לעשות.

אמר שניקה היטב את המערכת.

 

ממשיך לעקוב כמובן.

 

האם כאשר אין נוזל בלם, הבלמים לא מתפקדים בכלל?

פורסם
האמת שלא שאלתי. אבל אני סומך על המוסכניק שהוא יודע מה צריך לעשות.

אמר שניקה היטב את המערכת.

 

ממשיך לעקוב כמובן.

 

האם כאשר אין נוזל בלם, הבלמים לא מתפקדים בכלל?

 

פה מתחילות הבעיות.. זה שאתה סומך על המכונאי זה טוב ויפה, אבל במקרה זה של סכנת כשל במערכת בלמים, מומלץ לדעת בדיוק מה המכונאי עשה, כמו שאיתמר אמר.

 

חוץ מזה.... מחלה ידועה של המאזדה בשנים האלה היא עם הבוסטרים שלהם, נוטים לשבוק...

ממליץ לך כמניעה לעשות שיפוץ לבוסטר.

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

×
×
  • תוכן חדש...