Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שירות לקוי מג׳ון צ׳יקו (jy-racing) (כותרת נערכה)


bubens
שימו לב! השרשור הזה בן 2830 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

סליחה שאני ממשיך את זה במיוחד אחרי שישה סיכם כל כך יפה ומרגש.

רמזת די פשוט וברור האמת, שהמוכר שגה ולא חרא, מותר לו, ושהקונה חרא אבל לא שגה, אסור לו? אתה מכיר את הקונה ומכיר את המוכר למדת איתם? או שאתה מכיר רק את המוכר ולא יכול לשפוט? או שאתה לא מכיר את שניהם ולא יכול לשפוט?

ט.ל.ח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 100
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

איך הבבל"ת הזה הגיע ל7 עמודים?

 

הייתה עסקה, בוצע ביטול עסקה, הצדדים נפרדו לשלום

 

אולי די?

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מותר לו, למה אסור לו? מה שהוא עושה - מותר. פשוט לדעתי יש בהתנהלותו משום הסבר להתנהלות המוכר.

 

לגבי היכרויות וכו' - מעולם לא עשיתי עסקים עם המוכר, מכיר אותו ברמה של יודע מי זה, די בטוח שהוא לא יודע מי אני. את הקונה אני לא מכיר. מה שאני מאד מכיר זה את הסיטואציה, כמו שכל בן אדם שהיה לו פעם לקוח מכיר את הסיטואציה.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסוף גם אנשים שנראה לך שהם דורשים או עלוקה, עזרו לו בבניית העסק. הוא לא יסנן לקוח יותר מחשש שיתפרסם בפורום וגם ידע איך להגיב להבא וברצון ושמחה יגיב אחרת.

היה פה דיון על נותני שירות שקראתי, דווקא רוב האנשים העדיפו שהם יהיו בעלי תודעת שירות, סבלניים יותר ובלי דעות קדומות שהלקוח לא צודק או מבין.

 

בד"כ כבר היו נועלים פה.

ט.ל.ח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שכל בן אדם שהיה לו פעם לקוח מכיר את הסיטואציה.

יש לקוחות שעל כל 100 ש"ח שמשלמים שותים לך ליטר דם.

פות"ש, ברצינות צילום עם עיתון מהיום ליד בן הערובה, (האגזוז) באמת ראית יותר מדי סרטי פעולה.

כאן איבדת אותי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לקוחות שעל כל 100 ש"ח שמשלמים שותים לך ליטר דם.

 

נדיר שלקוחות שמשלמים סכומים גבוהים משגלים במוח (היה לי רק אחד כזה). ב-90% מהמקרים אלה הם לקוחות שמשלמים סכומים נמוכים עד בינוניים ובטוחים שקנו אותך.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אז אין אגזוז בסוף?

אולי אם היית מתאזר בקצת סבלנות קצת ומפסיק לאכול לעצמך את הראש בסרטים שיצאת פראייר ע"י מאעכר כי ככה כל ישראלי טוב אמור לחשוב, היית מקבל את מה שהזמנת, אולי בקצת איחור. 45 ימי עסקים זה לא מעט זמן. אנחנו במדינת ישראל ושירותי המכס פה יעילים בערך כמו שירותי הדואר. זה ידוע.

עכשיו יצאת קרח מכאן ומכאן, גם לא קיבלת את המוצר וגם נשאר לך טעם רע מכל ההתנהלות הדפוקה הזאת. אבל היי, לפחות את הכסף קיבלת חזרה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פותח השרשור,

 

אתה צודק לגמרי שהתעצבנת על היחס או יותר נכון החוסר יחס שקיבלת, לא מכובד ומשהו שלא אמורים לקבל מנותן שירות.

 

יחד עם זאת, מהר מאוד עלה לי החשד שאנחנו לא מקבלים את כל התמונה.

התחלתי לחשוד כבר בהודעת הפתיחה שלך שבה שחררת כמה צרורות רוחב על החצופים האלה שקיבלו שירות טוב מג'ון, שאותו אגב איני מכיר כלל.

 

גרם לי לתהות לגבי האפשרות שאתה חושב שמישהו חייב לך משהו.

 

ואז ג'ון הגיב בהודעה שלדעתי כיבדה אותו מאוד, לקח אחריות בכנות שנדיר לקבל מנותן שירות, התנצל והציע להשיב לך את כספך.

 

ההצעה להשיב לך את כספך חזרה כמה וכמה פעמים.

 

אתה לעומת זאת היית עסוק בלספר לו שאתה נותן לו הזדמנות לצאת בסדר.

 

כתבת ש"הלקוח תמיד צודק"- תרשה לי ברשותך לתקן:

הלקוח לפעמים צודק, לפעמים טועה, ולפעמים פשוט קוץ בתחת שחושב שבתשלום שהעביר לנותן השירות למעשה רכש אותו, את נותן השירות.

 

כן ידידי פותח השרשור, ההודעות שלך לאורך השרשור איששו את ההשערה שלי, התחלת בתור לקוח ומשם מהר מאוד הפכת לקוץ בתחת וזה ניכר כמעט בכל אחת מההודעות שלך לאורך השרשור.

 

שישלח לך תמונה של האגזוז עם עיתון מהיום כדי להוכיח שהוא דובר אמת?!

 

מפאת כבודך אחסוך ממך את התמונה שהייתי מבקש ממך כדי להוכיח שאתה אמיתי....

 

ג'ון ללא ספק התנהל לא טוב, אין על כך עוררין והוא מודה בכך.

 

אתה לעומת זאת מצטייר לאורך השרשור שלקוח שהייתי מעדיף לשלם לו כדי שיחוס עלי וילך לרכוש ממתחרי, אמנם אפסיד לקוח אבל אחסוך לעצמי את העונג להתעצבן מלקוח שחושב שבאותו מחיר של המוצר שאני מוכר גם קיבל אותי ואת אמא שלי בעסקת חבילה.

 

המון הצלחה לך וג'ון- כל הכבוד, אמנם כעסו הראשוני של הלקוח מוצדק לחלוטין אבל סחטיין על האיפוק בתגובות פה, לתחושתי השרשור הזה שירת אותך לטובה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדהים

Its all about the game.

מי שמשחק נכון בקלפים מנצח.

אף אחד מהצדדים לא יצא טוב לדעתי.

שמח שהסאגה הסתדרה.

יאללה בואו נחזור לאבארת/ג׳וליה.

 

Bazinga

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פותח השרשור,

 

אתה צודק לגמרי שהתעצבנת על היחס או יותר נכון החוסר יחס שקיבלת, לא מכובד ומשהו שלא אמורים לקבל מנותן שירות.

 

יחד עם זאת, מהר מאוד עלה לי החשד שאנחנו לא מקבלים את כל התמונה.

התחלתי לחשוד כבר בהודעת הפתיחה שלך שבה שחררת כמה צרורות רוחב על החצופים האלה שקיבלו שירות טוב מג'ון, שאותו אגב איני מכיר כלל.

 

גרם לי לתהות לגבי האפשרות שאתה חושב שמישהו חייב לך משהו.

 

ואז ג'ון הגיב בהודעה שלדעתי כיבדה אותו מאוד, לקח אחריות בכנות שנדיר לקבל מנותן שירות, התנצל והציע להשיב לך את כספך.

 

ההצעה להשיב לך את כספך חזרה כמה וכמה פעמים.

 

אתה לעומת זאת היית עסוק בלספר לו שאתה נותן לו הזדמנות לצאת בסדר.

 

כתבת ש"הלקוח תמיד צודק"- תרשה לי ברשותך לתקן:

הלקוח לפעמים צודק, לפעמים טועה, ולפעמים פשוט קוץ בתחת שחושב שבתשלום שהעביר לנותן השירות למעשה רכש אותו, את נותן השירות.

 

כן ידידי פותח השרשור, ההודעות שלך לאורך השרשור איששו את ההשערה שלי, התחלת בתור לקוח ומשם מהר מאוד הפכת לקוץ בתחת וזה ניכר כמעט בכל אחת מההודעות שלך לאורך השרשור.

 

שישלח לך תמונה של האגזוז עם עיתון מהיום כדי להוכיח שהוא דובר אמת?!

 

מפאת כבודך אחסוך ממך את התמונה שהייתי מבקש ממך כדי להוכיח שאתה אמיתי....

 

ג'ון ללא ספק התנהל לא טוב, אין על כך עוררין והוא מודה בכך.

 

אתה לעומת זאת מצטייר לאורך השרשור שלקוח שהייתי מעדיף לשלם לו כדי שיחוס עלי וילך לרכוש ממתחרי, אמנם אפסיד לקוח אבל אחסוך לעצמי את העונג להתעצבן מלקוח שחושב שבאותו מחיר של המוצר שאני מוכר גם קיבל אותי ואת אמא שלי בעסקת חבילה.

 

המון הצלחה לך וג'ון- כל הכבוד, אמנם כעסו הראשוני של הלקוח מוצדק לחלוטין אבל סחטיין על האיפוק בתגובות פה, לתחושתי השרשור הזה שירת אותך לטובה.

 

לא יכולתי לסכם את זה יותר טוב

+1

 

Its all about the game.

מי שמשחק נכון בקלפים מנצח.

אף אחד מהצדדים לא יצא טוב לדעתי.

שמח שהסאגה הסתדרה.

יאללה בואו נחזור לאבארת/ג׳וליה.

 

Bazinga

 

אני בדרך !:lol:

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2830 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...