Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3568 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אכן שמפו מעולה (לפי ביקורות), לא מצאתי מאיפה אפשר להזמין.

 

תקנה את ה dodo juice born to be mild או bilt hamber auto wash a

 

השמפואים הנ"ל באותה רמה! אני הזמנתי את ה dodojuice

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

פורסם

מה כ"כ מיוחד בשמפו הזה ששמפו אחר לא נותן לך?

כבר כמה שנים אני משתמש בהאנידו ואני לא רואה את עצמי מחליף, במיוחד שגלון עולה 270 ש"ח ומספיק לעשור.

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
מה כ"כ מיוחד בשמפו הזה ששמפו אחר לא נותן לך?

כבר כמה שנים אני משתמש בהאנידו ואני לא רואה את עצמי מחליף, במיוחד שגלון עולה 270 ש"ח ומספיק לעשור.

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

 

לנסות דברים חדשים - במיוחד שמדובר במוצר עם המלצות כל כך טובות

פורסם

אני לא רואה טעם בלהחליף מוצר שעובד ועובד טוב, בנוסף הטרחה הכרוכה בכך לדעתי גם לא שווה את הגיוון.

בנוסף אל תאמין לכל ביקורת שאתה קורא, במיוחד בדיטיילנד וורלד.

בהתחלת דרכי הזמנתי שמפויים על ימין ועל שמאל עקב המלצות מהם והתאכזבתי לגמרי.

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
מה כ"כ מיוחד בשמפו הזה ששמפו אחר לא נותן לך?

כבר כמה שנים אני משתמש בהאנידו ואני לא רואה את עצמי מחליף, במיוחד שגלון עולה 270 ש"ח ומספיק לעשור.

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

 

הכל טוב ויפה,רק שHONEYDOW זה לא שמפו,זה קצף לשימוש כקדם רחיצה..

פורסם (נערך)

על מה אתה מדבר?

זה שמפו מקציף.

אפשר להשתמש בו במקציף, וגם בדלי.

שמפו זה שמפו,זה לא משנה אם הוא מקציף או לא.

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי ArikC

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

יש הבדל בין שמפו לSNOWFOAM,אתה אמור להשתמש בו רק דרך עדשת הקצפה וגרניק,לא בדלי כמו שמפו רגיל.

אתה יכול להשתמש גם בסנו לשטיפת כלים בדלי או במקציף,זה עדיין ינקה..

פורסם

mikush השמפו honeydew יכול לשמש גם בשיטת הדליים..

 

דרך אגב, אם אני ישתמש ב mr pink/citrus/honeydew אתה לא תבדיל במה השתמשתי מבחינת רמת הקצף אתה תבדיל רק בריח שונה. זה הכל מיתוג.

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

פורסם

חייב רק להעיר שאולי בין מר פינק להנידו אין הבדל אבל בינהם לבין הסיטורס יש הבדל גדול, גם מבחינת קצף, לסיטורס יש פחות, למרות שבמינון גבוהה יש לו כמות מטורפת גם. אבל יותר חשוב הוא הרבה יותר אגרסיבי, הוכחה פשוטה זה לשטוף איתו רכב בשיטת השתי דליים ולא להשתמש בכפפות, בסוף השטיפה אתה מבין טוב מאוד על מה אני מדבר.

פורסם

לא דיברתי על יכולת הניקיון של השמפואים.. אני יודע שהסיטרוס חזק יותר.

 

דיברתי אך ורק על רמת הקצף ומי שחושב שהוא יבדיל בין השלושה כנראה יש לו כוחות על.

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

פורסם
mikush השמפו honeydew יכול לשמש גם בשיטת הדליים..

 

דרך אגב, אם אני ישתמש ב mr pink/citrus/honeydew אתה לא תבדיל במה השתמשתי מבחינת רמת הקצף אתה תבדיל רק בריח שונה. זה הכל מיתוג.

קצף {שנוצר משמפו} לא משפיע על רמת הנקיון של השמפו,האנידו מיוצר לעדשות קצף,בכל קצף{SNOWFOAM] אתה יכול להשתמש כשמפו,אבל למה לא להשתמש בשמפו שיועד/יוצר ע"י היצרן כשמפו?.

×
×
  • תוכן חדש...