Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2739 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

יש לי בעיה מאוד מציקה, קניתי ניסן קשקאי 2016 מהיבאון וקיבלתי אוטו תקול שהמוסכים והיבואן רוצה להתנער מלתקן אותם והם אומרים לי שהכל תקין אני יסביר לכם את הבעיות תגידו לי אם זה בעיה ואם זה ממה שאני חושב.

 

בנסיעה ברגע שהטורבו פועל אז שומעים את היניקה חזק בנסיעה כמו רעש של אויר תמידי כאילו מערכת היניקה לא אטומה מספיק [אני לא מדבר על הצליל של הפריקה של הטרבו]

 

דבר שני זה שאני בD יש רעש זימזומים כאלה כמו של 2 מתכות שמשהו נוגע בהם ושאני אני מעביר לN או P זה נעלם הרעש אני לא יודע אם זה מהגיר או לא אני רק יודע שאחרי כמה דקות נסיעה אני מתחיל לשמוע את זה וזה רעש מחרפן רעש של זימזום כמו צרצר

 

אם למישהו יש מושג מה הבעיות אני מאוד אשמח כי אני מרגיש תקוע עם אוטו חדש שהוא בעייתי

 

דרך אגב אחרי 100 קילומטר החליפו לי צלחות כי הם היו עקוממות ככה קילבתי אותם:-(

פורסם

בדוק את הטענות בכמה מוסכים שונים, ותוכל לדעת היכן הדברים עומדים.

זכור שבמוסכי היבואן ישנו תיעוד פניות, ולכן עשה זאת בחכמה...

פורסם
קשה לענות לך בלי לשמוע את זה. נסה להקליט את הרעשים ולפרסם כאן.

 

 

 

 

קישור להקלטה שים לב שזה בשניות הראשונות יש זימזום מציק

הוא רק שהרכב בD והוא לא רק שנוסעים גם בעמידה שאתה במצב D

כל שאר ההילוכים לא מופיע ואני חייב להגיד שמכבים את המזגן אז שומעים אותו פחות שהאוטו במצב עמידה

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם
שלום לכולם

יש לי בעיה מאוד מציקה, קניתי ניסן קשקאי 2016 מהיבאון וקיבלתי אוטו תקול שהמוסכים והיבואן רוצה להתנער מלתקן אותם והם אומרים לי שהכל תקין אני יסביר לכם את הבעיות תגידו לי אם זה בעיה ואם זה ממה שאני חושב.

 

בנסיעה ברגע שהטורבו פועל אז שומעים את היניקה חזק בנסיעה כמו רעש של אויר תמידי כאילו מערכת היניקה לא אטומה מספיק [אני לא מדבר על הצליל של הפריקה של הטרבו]

 

דבר שני זה שאני בD יש רעש זימזומים כאלה כמו של 2 מתכות שמשהו נוגע בהם ושאני אני מעביר לN או P זה נעלם הרעש אני לא יודע אם זה מהגיר או לא אני רק יודע שאחרי כמה דקות נסיעה אני מתחיל לשמוע את זה וזה רעש מחרפן רעש של זימזום כמו צרצר

 

אם למישהו יש מושג מה הבעיות אני מאוד אשמח כי אני מרגיש תקוע עם אוטו חדש שהוא בעייתי

 

דרך אגב אחרי 100 קילומטר החליפו לי צלחות כי הם היו עקוממות ככה קילבתי אותם:-(

 

 

שלום וברכה, גם לי יש דגם של ניסן קשאקאי, ואני נתקלת באותה הבעיה.

חברת הביטוח של הרכב מתנערת מהאחראיות, ומבקשת השתתפות של שליש מהמחיר. לכן מאוד מעניין אותי, מה הסוף של הסיפור. מה עשית בסוף? איך פתרת את הבעיה, והאם היה לך בעיה עם חברת הביטוח?

×
×
  • תוכן חדש...