Jump to content

לימורי

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של לימורי

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום וברכה, גם לי יש דגם של ניסן קשאקאי, ואני נתקלת באותה הבעיה. חברת הביטוח של הרכב מתנערת מהאחראיות, ומבקשת השתתפות של שליש מהמחיר. לכן מאוד מעניין אותי, מה הסוף של הסיפור. מה עשית בסוף? איך פתרת את הבעיה, והאם היה לך בעיה עם חברת הביטוח?
×
×
  • תוכן חדש...