Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3605 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני עם הQ3 ונהנה מכל רגע, לא מאמין שאוודי נופלים מבחינת ניקור, להפך אנשים נותנים יותר "כבוד" כשרואים רכב כזה על הכביש, תקף לכל היוקרתיות
ענין של הגדרה כמובן, למי שאין לו ענין להוציא את העיניים לאנשים, זה ניקור, למי שכן, זה "כבוד".
פורסם
ענין של הגדרה כמובן, למי שאין לו ענין להוציא את העיניים לאנשים, זה ניקור, למי שכן, זה "כבוד".

במילה "כבוד" אני מדבר מבחינת התנהגות בכביש, שמתי לב לעומת הטרנטה הקודמת שאנשים לא עוקפים, נותנים זכות קדימה ובכללי מרשים לעצמם פחות לעשות שטויות למרות שיש את היוצאי דופן, ההבנה שלך לבטח לא תורמת כלום ובייחוד שגם מספיקה שברולט אימפלה חדשה לנקר עיינים, לא חסר אנשים ממורמרים בארץ שאפילו על רכב ליסינג חדש יחרטו את הכאב שלהם ואם אתה חושב שהרכב שלי נקי? הצחקת אותי

פורסם

סיקרנתם אותנו בעניין ה A4 בתצורת סטיישן. זו אחת המכוניות האהובות עלינו (למעשה כל גירסאות הסטיישן של אודי וב.מ.וו הן מיוחדות).

מנוע 1.8 ליטר, 170 כ"ס, DSG כמובן.

מודל 2015 - 249,000 שח

מודל 2016 חדשה - כ - 320,000 שח

SMC

פורסם (נערך)

ל-A4 סדאן הקודמת מנוע ה-1.8 עם 170 סוס (או 120 בגרסא החלשה) היה גיר רציף (מולטיטרוניק אאל״ט), ולא DSG, קשה לי להאמין שהסטיישן שונה בעניין. מבחן דרכים של הרכב- http://cars.walla.co.il/item/2600746.

מפרט ישראלי של הרכב-http://audi.co.il/wp-content/uploads/2014/06/a4-menoim.pdf.

אבל אולי הרכב המדובר הוא בגרסא שונה בגולה.

עריכה אחרונה על ידי bencl100
פורסם

גם הנוכחית משווקת עם מנוע 1.8 170 כ״ס, אך היא לא מיובאת באופן סדיר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

bencl100,

כנראה שטעיתי - הדגם החדש אכן לא משווק עם מנוע בנזין בנפח 1.8.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

ממליץ על A4 זה הדגם החדש שיצא בתחלית השנה. לטעמי הוא יפה וסולידי ופחות מנקר עיניים, עדיין עם איכות פרימיום. גירסאת הסטיישן יפיפיה, אבל לא מיובאת ארצה....

×
×
  • תוכן חדש...