Jump to content

אבנר סטפק

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של אבנר סטפק

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. מעדיף אם כבר מראה ספורטיבי...בטוח לא SUV ואין בעיה כאמור עם רכבי 3 דלתות. השיקול הכלכלי פחות משמעותי, אבל השיקול שלא ישדר מנקר עיניים כן. חשבתי שאאודי נחשב צנוע יחסית למרצדס וBMW ולא מנקר, אני טועה?
  2. היי כולם, אני מחפש לרכוש רכש חדש. מתלבט לגבי רכב טוב, חשוב לי שיהיה גם יפה מבחינה עיצובית ועם מנוע יחסית חזק (אבל לא חייב מכונית מירוץ כמובן), אבל מאוד חשוב לי שלא יהיה רכב מנקר עיניים. מתלבט בין 4 אופציות בצ'מפיון אבל אם יש רעיונות אחרים בנוסף, יתקבלו בשמחה. 1. אאודי Q5 2. אאודי A5 5 דלתות 3. אאודי A5 3 דלתות 4. פולקסווגן שירוקו (החדשה, GTC) העלות של הרכב פחות חשובה מאשר שלא ייראה יותר מדי מנקר (נניח מרצדס או BMW לא אקנה, גם אם יש להם דגם זול, כי בהגדרה זה יחסית רכבים מנקרים) כיום נוסע בפולקסווגן שירוקו, ויש לנו רכב משפחתי (סקודה סופרב) כך שאין לי בעיה לקחת לעצמי רכב 3 דלתות שוב כי פתרון לכל המשפחה יש ממילא בנפרד. מה אתם חושבים על 4 האופציות שכתבתי? אאודי לא ינקר מדי? רעיונות אחרים? תודה רבה מראש...
×
×
  • תוכן חדש...