Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3605 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי רק בצבע המקורי.

זה אמנם מצחיק לחשוב תמיד על שיקולי סחירות אבל לא בטוח שהבעלים הבא של הרכב יאהב את המדבקה ותמיד עדיף שתהיה לו אפשרות להסיר אותה ולחזור לבע המקורי.

פורסם

זה מה שאני אומר.. זה מצחיק לחשוב על שיקולי סחירות! אני לא אמכור את הרכב בשנתיים שלוש הקרובות, לא עדיף לעשות משהו שיגרום לי לחייך כל פעם שאני מגיע לרכב? הרי גם ככה ידעו שהגג עבר צבע, אז מה זה משנה איזה צבע? מי שיאהב שיקנה, מי שלא יאהב שלא יקנה. זאת חשיבה שגויה? סליחה שאני חופר על העניין, אני בלבטים קשים!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

אהבתה את הצבע השחור הקודם - אני הייתי צובע בשחור.. מנסה למצוא שחור יפה.

וכאשר תמכור, התפשר במחיר ירידת הערך, ואולי יש קונה אשר יתאים לו הצבע.

 

איזו שנה הרכב, זה גם שיקול בירידת הערך.

 

הערכת ירידת ערך באחוזים.

צביעת גג ברכב עד גיל 4 שנים - הביטוח 1-4 במציאות השוק 6-8

צביעת גג ברכב מגיל חמש ומעלה - הביטוח 0 במציאות השוק 4-6

 

להתמקח ולדרוש, כי זה יקשה קצת במכירה, יש חששות של קונים.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
אהבתה את הצבע השחור הקודם - אני הייתי צובע בשחור.. מנסה למצוא שחור יפה.

וכאשר תמכור, התפשר במחיר ירידת הערך, ואולי יש קונה אשר יתאים לו הצבע.

 

איזו שנה הרכב, זה גם שיקול בירידת הערך.

 

הערכת ירידת ערך באחוזים.

צביעת גג ברכב עד גיל 4 שנים - הביטוח 1-4 במציאות השוק 6-8

צביעת גג ברכב מגיל חמש ומעלה - הביטוח 0 במציאות השוק 4-6

 

להתמקח ולדרוש, כי זה יקשה קצת במכירה, יש חששות של קונים.

 

 

אייל.

 

הרכב שנת 2014, אם היה ישן יותר לא הייתי מתמעמע כל כך עם ההחלטה.

אם אצבע את הגג לצבע המקורי, יכול להיות שלא יעלו על זה בבדיקה?

עכשיו דיברתי עם מרכז הציפויים, עושים מדבקה לגג ב 600. גם אופציה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

במידה ואתה שוקל להדביק מדבקה על הצבע החדש.

המתן כ 1-2 חודשים, להתקשות הצבע.

 

כדאי לצלם את מצב הגג לפני הדבקת המדבקה - להראות כי תקין

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...