Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם הסוף של ענף המוניות קרב?


tzvipper
שימו לב! השרשור הזה בן 693 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מי שמפספס ת'נקודה ,זה אתה :

אתה מדבר נקודתית על עבירה כלשהי ברמת המיקרו ,ואני אומר לך ברמת המאקרו !

 

לא משנה מה היא העבירה, באובר הנהג במקסימום יסולק .לעומת זאת לנהג מונית יש תקנות שבגינן הוא נשפט ע"י המדינה .

מה לא מובן עובדתית ?

אני מדבר מדבר על עבירה נקודתית? אתה זה שהביא את הכתבה...

 

תבין, בתור לקוח לא ממש מעניין אותי אם הנהג יסולק או אם הוא ישפט. מה שמעניין אותי זה שדברים כאלה לא יקרו מלכתחילה, וזה מה שאני מקבל באובר (או בכל שירות דומה) - שם אין לנהג בכלל אפשרות לבצע את העבירות המדוברות בכתבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בניגוד אליך, לא רואה את העולם בשחור ולבן.

ויש דברים גרועים באובר , כמו שיש דברים גרועים במוניות , ונהגים שיגרזנו אותך בשתי הפלטפורמות.

 

אני רק חושב , שהבחירה צריכה להיות אצל הצרכן, לא מוכתבת מלמעלה. תתן שירות טוב , מי שירצה יסע אתך, ומי שירצה יסע באובר.

 

שום שירות טוב ושום נעליים .את הישראלי הממוצע מעניין מחיר ותו לא . זה לא שירות רפואי .

יש היום שירות מעולה בתחום המוניות שעובדות תחת אפליקציות ותחנות .מוניות חדישות ,נקיות ומתוקתקות .

אתה בטח חושב שבאובר ישראל יבואו לך נהגים עם רכבים מפוארים ומתוקתקים וגם בזול ...חי בסרט :-D

 

כשאובר תעמוד כמוני בכל התקנות הנדרשות ממני ע"י המדינה ,בתשלום מיסים מלא ,ביטוח יקר ובשאר מרעין ובישין ,או לחילופין תחזיר לי ת'השקעה שלי על זכות ציבורית ותוריד ממני ת'התחייבות מאחזקת מונה או מחיר מפוקח ,תוכל להחליט שלא בא לך על מונית "מגרזנת".

עד אז תוכל סבול בשקט מ"יוקר המחייה" וסע ברכבך היוקרתי בעלות נמוכה של טסט וביטוח (אני משלם מחיר פיצוץ במונית ואתה נהנה ממחיר מופחת }.

 

יש בהיסטוריה מדינות שבהן הכל אורגן מלמעלה, והממסד ידע הכל , הכי טוב. כמו ברית המועצות, ונצואלה , קובה.

מה הקשר ? אתה מתבלבל בין תחרות חופשית והוגנת לבין קפיטליזם חזירי.

ציטוט :

"

במדינות ובערים אחרות הפעילו רגולטורים מנגנונים אחרים להתמודדות עם אובר. ערים רבות בגרמניה ובמדינות אחרות באירופה, למשל, אסרו לחלוטין את פעילות החברה. צרפת היא כנראה הקיצונית ביותר ביחסה לאובר, ומתייחסת להפעלת השירות כעבירה פלילית. מנהלי אובר בצרפת אף נעצרו בשנה שעברה על ידי המשטרה."

מתוך :

https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3679389,00.html

תכף תגיד שמדובר במדינות קומוניסטיות

 

מעדיף מדינה חופשית, שבה הבחירה היא שלי. אני אנסה מוניות, אנסה אובר , מי שנתן לי יותר vfm, אבחר להמשיך להשתמש בו.

vfm...כמו כל יהודי טוב ועל ה(בין ו' ל-ח') אם מישהו יאכל אותה בדרך ,אם נהגי מוניות ואם נהגים שיעבדו באובר.

גם אני רוצה מדינה חופשית .מה הקשר ?

כשמייבאים עגבניות מטורקייה ,המחירים ירדו ?

כשסין קנתה את תנובה ,המחירים ירדו ?

כשהסולר לא בפיקוח ,המחיר ירד ?

לאן אתה רוצה להגיע בשביל לחסוך ת'שני שקל שלך ולהשאיר את הרכב היוקרתי שלך בחנייה ?

 

 

וגם אתה לא מתייחס לשאלות שהעלתי. כמו למשל , כמה תיירים התלוננו שנה שעברה נגד נהגי מוניות בארץ?

כמה אנשים מתוך אלו שנהגי המוניות גונבים מהם מתלוננים?

 

אני לא משרד התחבורה ולא הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה .

באובר יידעו לתת לך תשובה על זה ?

 

והנה עוד שאלה , כמה מתוך בעלי המספר למונית (כתבת 30000 בעלי זכות ) יש להם יותר ממספר אחד , וכמה משכירים את המספר? וכמה נהגי מוניות שכירים יש , שברגע שאובר תאושר יעדיפו לשלם לה במקום לשלם פיקס לבעל המספר + סדרנות לתחנה ? ואז כל המנגנון של השכרת מספרים יתמוטט ?

לא יודע .אתה יכול לומר לי כמה ממחזיקי הדירות מחזיקים יותר משניים וכמה מתוכם זה משמש לAIRBNB ,אם אתה לא סופר ת'חברים שלך (אלה שמשלמים מיסים).

בנוגע לשאלה השנייה : ברור שעדיף לשלם שכירות של 1600 שקל לבעל הזכות ומיסים כחוק , ולא 25 אחוז על כל נסיעה יא גאון .

אני מעדיף לשלם ת'כסף לבעל/ת זכות ציבורית שחלקם אלמנות ,נכי צה"ל וסתם אנשים שעבדו קשה וחסכו ,ולא לחברת חוץ דורסנית.

ואתה ?...אל תענה התשובה ברורה.

ודרך אגב , 30000 זה לא הרבה, פחות ממנדט. הרבה פחות מאחוז מהאוכלוסייה.

מה באמת ????? כי חשבתי שאמרתם שלנהגי המוניות יש לובי הכי חזק בארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מדבר מדבר על עבירה נקודתית? אתה זה שהביא את הכתבה...

 

תבין, בתור לקוח לא ממש מעניין אותי אם הנהג יסולק או אם הוא ישפט. מה שמעניין אותי זה שדברים כאלה לא יקרו מלכתחילה, וזה מה שאני מקבל באובר (או בכל שירות דומה) - שם אין לנהג בכלל אפשרות לבצע את העבירות המדוברות בכתבה.

 

ואיך בדיוק תדאג לזה אם לא ע"י רגולציה ?

אז שם,תקבל עבירות מסוג אחר .וחוץ מזה : מאיפה אתה יודע ?

ניסית את אובר בארץ ?

למה תקבל באובר נהגים תוצרת חוץ ? טייסי חלל ? אתה מאמין שאובר יכולה לשנות מנטליות ישראלית של נהג ו/או נוסע כזה או אחר ?

כשהכניסו חברות אוטובוס חדשות כמו מטרופולין ...קווים ....אתה מרגיש שינוי לטובה בהתנהגות נהגים ו/או נוסעים ?

 

אהה....הבנתי....כשזה יהיה (אולי) בזול יותר (המחיר) ,השינוי יבוא גם יבוא :-D

אשרי המאמין :-D

עריכה אחרונה על ידי MOTIOZ
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה בדיוק לא ברור במילים תנאים הוגנים ושווים ? כן , לכולם אותו דבר. וכן לדעתי צריך לזרוק את השטות של מספר ירוק. ולאפשר לכל אחד להיות נהג מונית

 

צודק .

מה בדיוק לא ברור במילים תנאים הוגנים ושווים ?כן,לכולם אותו הדבר .נהג בעל רכב אספנות ישלם אגרות וביטוח כמו כל נהג.

וכן לדעתי צריך לזרוק את השטות של דירה להשקעה ולאפשר לכל אחד להיות בעל דירה וככה זה יהיה זול יותר .

 

מתאים ? סגרנו ? נלחץ יד ?נרים כוסית ? :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז תאבד את העבודה שלך,

מה הבעיה בזה? אנשים לאורך השנים מפוטרים,מתפטרים ומשנים מקצוע.

אף אחד לא הבטיח לך קביעות,אתה נהג פרטי,לא בשב''ס.

ועכשו שסגרנו את זה.

 

כל מה שטוב שקורה בשוק הזה הוא בזכות החברות האלה שמכניסות שקיפות בתקשורת שבין הלקוח לנהג.

עצם זה שאין לנהג אפשרות לחרוג ממחיר הנסיעה כבר יעביר 99% לסוע באובר.

כמו גם דירוגי נהגים ולקוחות.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלפרין - ברגע שהוא יאבד את העבודה שלו אובר תהפוך למונופול ותריץ את המחירים.

 

אבל שאלה אחרת לי אליך: אתה לא מעדיף נהג שעבר הכשרה כלשהי לנהיגת רכב ציבורי, ועומד בדרישות יותר גבוהות, למשל מבחינת בריאות?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז תאבד את העבודה שלך,

מה הבעיה בזה? אנשים לאורך השנים מפוטרים,מתפטרים ומשנים מקצוע.

אף אחד לא הבטיח לך קביעות,אתה נהג פרטי,לא בשב''ס.

ועכשו שסגרנו את זה.

 

כל מה שטוב שקורה בשוק הזה הוא בזכות החברות האלה שמכניסות שקיפות בתקשורת שבין הלקוח לנהג.

עצם זה שאין לנהג אפשרות לחרוג ממחיר הנסיעה כבר יעביר 99% לסוע באובר.

כמו גם דירוגי נהגים ולקוחות.

 

גם לי לא 'כפת ממך .אם יפול טיל על מפעל אמוניה בחיפה -עבור דירה .

מה הבעיה בזה ?אף אחד לא הבטיח לך בטחון.

אתה כולה תושב. ועכשיו כשסגרנו ת'פינה הזו :

החזר לי ת'כסף על זכות ציבורית .לא פתחתי מסעדה או קיוסק.שילמתי הרבה כסף למדינה בשביל לעמוד בקריטריונים שהיא בעצמה הציבה.

 

אחרי שאקבל ת'פיצוי ,תוכל לנסוע כאוות נפשך עם נהג בעל אופי אמפתי ומתחשב ...בדיוק כמוך..

ורק באובר והכי בזול

 

 

 

אהה וגם בלי פקקים כי :

"

"גם נהגי מוניות נוסעים לבד לפעמים, SO WHAT?"

 

:lol:

 

מאחל לך את כל מה שאתה מאחל לי :twisted:

עריכה אחרונה על ידי MOTIOZ
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מספר זכות ציבורית הוא גם סיכון שלקחת כשקנית מספר.

המדינה מכרה לך מספר,לא עבודה חודשית.

אני לא מאחל לך כלום,ואם ייפול טיל במפעל האמוניה בחיפה תהיה פה בעיה לאומית הרבה יותר רחבה מכמה אלפי נהגי מונית שיחפשו את עצמם מחדש.

אני למדתי 4 שנים תואר,למה שהטכניון לא יפצה אותי אם אני לא מוצא עבודה?באיזה יקום זה בכלל נשמע לך הגיוני?

 

ובבקשה,תכתוב כמו בן אדם שעבר את כיתה ט' ותשתמש בכתיבה מלאה עם סימני פיסוק,זה לא תורם כלום חוץ מכאב ראש לקוראים.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואיך בדיוק תדאג לזה אם לא ע"י רגולציה ?

טכנולוגית. מודל השירות לא מתיר זאת.

 

וחוץ מזה : מאיפה אתה יודע ?

ניסית את אובר בארץ ?

לא. עד כמה שאני יודע, מטעמים חוקיים אובר פועלת בארץ רק במוד של נהגי מוניות ״רגילים״.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

ובבקשה,תכתוב כמו בן אדם שעבר את כיתה ט' ותשתמש בכתיבה מלאה עם סימני פיסוק,זה לא תורם כלום חוץ מכאב ראש לקוראים.

 

1.דבר בשם עצמך.אתה לא חייב לקרוא אם זה גורם לך לכאבי ראש.

2.אחרי 4 שנות תואר (אם בהתנשאות עסקינן) ,למד עברית תקינה לפני שאתה מטיף.

 

ובבקשה "כתוב" (מלשון ציווי), ולא "תכתוב "

"השתמש" ולא "תשתמש"

 

אחי ,עזוב אותי באמא'שך....(עשיתי לך התאמת שפה של נהג מונית .) בכדי שתרגיש יותר אינטיליגנט

 

בוא לא נגיב האחד לשני בכדי לא לדרדר את רמת הדיון , ובעיקר בכדי למנוע ממך כאבי ראש מיותרים.

 

שא ברכה

וסע לי מהעיניים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חזרנ לעניין הדירוגים:

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5609017,00.html

 

[h=1]רובוטים וכותבי חוות דעת בתשלום: תעשיית הדירוגים המזויפים של אמזון נחשפת[/h]

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלפרין - ברגע שהוא יאבד את העבודה שלו אובר תהפוך למונופול ותריץ את המחירים.

 

אבל שאלה אחרת לי אליך: אתה לא מעדיף נהג שעבר הכשרה כלשהי לנהיגת רכב ציבורי, ועומד בדרישות יותר גבוהות, למשל מבחינת בריאות?

 

לא מסכים,כמות הנהגים תפחת אבל לא תיעלם.

עדיין תישאר עבודה לאלה שעובדים עם חברות ומוסדות ונסיעות קבועות.

אובר תיקח את הנסיעות מנוסעים מזדמנים.

לא.

לא רואה איך ההכשרה הזו תורמת לרמת התחבורה הציבורית.

 

מוטי,לא צריך להכנס לדקדוק,אבל רמת כתיבה בסיסית.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יודע, למשל, שלנהגי רכב ציבורי ha קריטריונים רפואיים יותר קפדניים?

 

דרך אגב - ההשואה שלך בין הזכות הציבורית לבין הלימודים בטכניון שגויה מיסודה. בזכות הציבורית המדינה מתחייבת גם היא להגבלת מספר המוניות. ביטול הזכות הציבורית היא שינוי מהותי של השוק, והמדינה לא יכולה לזרוק את התחייבויותיה בלי לפצות את הנפגעים (ונניח לדיון האם צריך להגביל את מספר המוניות). לעומת זאת הטכניון לא התחייב לשום דבר חוץ מאשר ללמד אותך ולהסמיך אותך לפי חוק.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בניגוד אליך, לא רואה את העולם בשחור ולבן.

ויש דברים גרועים באובר , כמו שיש דברים גרועים במוניות , ונהגים שיגרזנו אותך בשתי הפלטפורמות.

 

אני רק חושב , שהבחירה צריכה להיות אצל הצרכן, לא מוכתבת מלמעלה. תתן שירות טוב , מי שירצה יסע אתך, ומי שירצה יסע באובר.

 

שום שירות טוב ושום נעליים .את הישראלי הממוצע מעניין מחיר ותו לא . זה לא שירות רפואי .

יש היום שירות מעולה לדעתך בתחום המוניות שעובדות תחת אפליקציות ותחנות .מוניות חדישות ,נקיות ומתוקתקות .

אתה בטח חושב שבאובר ישראל יבואו לך נהגים עם רכבים מפוארים ומתוקתקים וגם בזול ...חי בסרט :-D מעולם לא אמרתי זאת , רק תן את הבחירה החופשית.

 

כשאובר תעמוד כמוני בכל התקנות הנדרשות ממני ע"י המדינה ,בתשלום מיסים מלא ,ביטוח יקר ובשאר מרעין ובישין ,או לחילופין תחזיר לי ת'השקעה שלי על זכות ציבורית ותוריד ממני ת'התחייבות מאחזקת מונה או מחיר מפוקח ,תוכל להחליט שלא בא לך על מונית "מגרזנת".

עד אז תוכל סבול בשקט מ"יוקר המחייה" וסע ברכבך היוקרתי בעלות נמוכה של טסט וביטוח (אני משלם מחיר פיצוץ במונית ואתה נהנה ממחיר מופחת }.

 

יש בהיסטוריה מדינות שבהן הכל אורגן מלמעלה, והממסד ידע הכל , הכי טוב. כמו ברית המועצות, ונצואלה , קובה.

מה הקשר ? אתה מתבלבל בין תחרות חופשית והוגנת לבין קפיטליזם חזירי.

ציטוט :

"

במדינות ובערים אחרות הפעילו רגולטורים מנגנונים אחרים להתמודדות עם אובר. ערים רבות בגרמניה ובמדינות אחרות באירופה, למשל, אסרו לחלוטין את פעילות החברה. צרפת היא כנראה הקיצונית ביותר ביחסה לאובר, ומתייחסת להפעלת השירות כעבירה פלילית. מנהלי אובר בצרפת אף נעצרו בשנה שעברה על ידי המשטרה."

מתוך :

https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3679389,00.html

תכף תגיד שמדובר במדינות קומוניסטיות

 

מעדיף מדינה חופשית, שבה הבחירה היא שלי. אני אנסה מוניות, אנסה אובר , מי שנתן לי יותר vfm, אבחר להמשיך להשתמש בו.

vfm...כמו כל יהודי טוב ועל ה(בין ו' ל-ח') אם מישהו יאכל אותה בדרך ,אם נהגי מוניות ואם נהגים שיעבדו באובר.

גם אני רוצה מדינה חופשית .מה הקשר ?

כשמייבאים עגבניות מטורקייה ,המחירים ירדו ?כן ,

כשסין קנתה את תנובה ,המחירים ירדו ? מה הקשר

כשהסולר לא בפיקוח ,המחיר ירד ?

לאן אתה רוצה להגיע בשביל לחסוך ת'שני שקל שלך ולהשאיר את הרכב היוקרתי שלך בחנייה ?

 

גם אם זה רק שני שקלים לנסיעה, בעלות חודשית זה יכול להגיע לסכומים גבוהים למשפחה.

 

 

וגם אתה לא מתייחס לשאלות שהעלתי. כמו למשל , כמה תיירים התלוננו שנה שעברה נגד נהגי מוניות בארץ?

כמה אנשים מתוך אלו שנהגי המוניות גונבים מהם מתלוננים?

 

אני לא משרד התחבורה ולא הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה .

באובר יידעו לתת לך תשובה על זה ?

 

והנה עוד שאלה , כמה מתוך בעלי המספר למונית (כתבת 30000 בעלי זכות ) יש להם יותר ממספר אחד , וכמה משכירים את המספר? וכמה נהגי מוניות שכירים יש , שברגע שאובר תאושר יעדיפו לשלם לה במקום לשלם פיקס לבעל המספר + סדרנות לתחנה ? ואז כל המנגנון של השכרת מספרים יתמוטט ?

לא יודע .אתה יכול לומר לי כמה ממחזיקי הדירות מחזיקים יותר משניים כן , תגלול קצת הנתונים קיימים ברשת.

וכמה מתוכם זה משמש לAIRBNB ,אם אתה לא סופר ת'חברים שלך (אלה שמשלמים מיסים). כן , שוב תגלול קצת.

בנוגע לשאלה השנייה : ברור שעדיף לשלם שכירות של 1600 שקל לבעל הזכות ומיסים כחוק , ולא 25 אחוז על כל נסיעה יא גאון .

אני מעדיף לשלם ת'כסף לבעל/ת זכות ציבורית שחלקם אלמנות ,נכי צה"ל וסתם אנשים שעבדו קשה וחסכו ,ולא לחברת חוץ דורסנית.

ואתה ?...אל תענה התשובה ברורה.

על זה יש מאמר יפה בגלובס

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001132972

 

ודרך אגב , 30000 זה לא הרבה, פחות ממנדט. הרבה פחות מאחוז מהאוכלוסייה.

מה באמת ????? כי חשבתי שאמרתם שלנהגי המוניות יש לובי הכי חזק בארץ.

 

גם עובדי תעשיה האווירית הם לא קבוצה גדולה , ויש להם לובי חזק. יודע למה ?

 

עניתי לך בכחול.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 693 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...