Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3637 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, זה המצב של השלט שלי נכון לעכשיו:

unnamed.jpg

 

רציתי לדעת איך כדאי לתקן ? ללכת למורשה ולקנות חדש ? להזמין רק את הפלסטיק מאיביי ולהחליף באיזושהי דרך עצמאית ?

תודה רבה.

פורסם

לקרוב משפחה שלי קרה את אותו דבר, במוסך דרשו 600 ש"ח על שלט חדש ואמרו שאי אפשר לקנות רק את הפלסטיק. אבל תנסה.. אין לך מה להפסיד.

 

אישית הייתי קונה ומחליף לבד. דוגמא (תראה אם זה כמו שלך):

http://www.aliexpress.com/item/Flip-Folding-Key-Shell-for-Chevrolet-Cruze-Remote-Key-Case-Keyless-Fob-3-Button-Uncut-HU100/32572022644.html?spm=2114.01010208.3.2.AM2MPc&ws_ab_test=searchweb201556_7,searchweb201602_1_10017_405_404_301_407_406_10040,searchweb201603_8&btsid=85296788-eccb-49fe-9463-a9afd1094813

טיפ: לא לזרוק את השלט הישן עד שאתה מוודא שהחדש עובד (לא יודע איפה הצ'יפ ממוקם בשלט, רק שלא תזרוק אותו בטעות..)

×
×
  • תוכן חדש...