Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - ב.מ.וו 125M


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2877 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מעבר לזה, יש חבילת luxury שכוללת סאן רוף, חישוקי 18 ופנסי חזית LED אבל זה מביא את הרכב לאזור ה-260 ואם אתם שואלים אותי, מיותר לגמרי

אם אלה כל התוספות אכן לא שווה הוספה של 25k, עם זאת פנסי ההלוגן הצהובים האלה מכערים את האוטו ומורידים ממראה "הפרמיום" שלו, במיוחד עם איך שנראים היום פנסי ב.מ.וו מודרניים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 118
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מהתרשמותי, מכונית מאוד בוגרת, איכותית ומכובדת.

עבודת המתלים מצאה איזון איכותי בין נוחות להתנהגות. יש מצד אחד בידוד ברמה גבוהה מצד שני את המידע הרלוונטי אתה מקבל.

לי אישית היה חסר תחושת כוח, צליל מנוע והגה מהיר יותר. אבל בהחלט זו אחת המוצלחות.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שי, הב.מ.וו אוטו מרמה, הוא מפתח מהירות אבל לנהג נדמה שהמהירות נמוכה יותר.

רק מבט על מד המהירות מראה את הטעות.

 

זה עלול לגרום לתחושות שכתבת עליהן, כולל חוסר כוח יחסי.

 

האמור נכתב מתוך היכרות קרובה עם שני מהדגמים של היצרן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמנם נסעתי עליה נסיעה די קצרה ואני לא תופס מעצמי איזה נהג מיוחד, אבל כמה דברים מאוד מאוד הרשימו אותי:

-מושבים מדהימים! תומכים ונוחים בצורה יוצאת דופן.

-בידוד רעשים נפלא. פשוט תענוג. הרכב שהכי מתקרב לרמה הזאת ויצא לי לנהוג עליו זה ג'ולייטה תלתן.

-הנעה אחורית כמובן. אמנם פעם אחרונה שנהגתי על רכב עם הנעה אחורית הייתה אי שם ב2006, אבל זה כיף ויכול להבין למה אנשים מתים על זה.

בצד הדברים הפחות נעימים:

-נשמעת קצת כמו מכסחת דשא. סאונד די אנמי.

-ממש צפוף מאחורה. ממש.

- אין תאי אחסון. נהגתי עם הארנק והפלאפון בין הרגליים כי לא היה לי איפה לשים אותם.

 

סהכ רכב מדהים!

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

"כשנעבור לכתוב כתבות שמתפרסמות בלאשה, מבטיח שתהיה התיחסות האם החוטיני נכנס לי לתחת במושבים האלה והאם החומר ממנו עשוי הדש בורד שורט לי את הפרנצ' מניקור."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אלה כל התוספות אכן לא שווה הוספה של 25k, עם זאת פנסי ההלוגן הצהובים האלה מכערים את האוטו ומורידים ממראה "הפרמיום" שלו, במיוחד עם איך שנראים היום פנסי ב.מ.וו מודרניים.

 

התוספת כוללת גם מערכת שמע איכותית יותר של במוו עם 7 רמקולים

 

*אכן הפנסים האלו הם big no no ברכב במחיר כזה.

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שי, הב.מ.וו אוטו מרמה, הוא מפתח מהירות אבל לנהג נדמה שהמהירות נמוכה יותר.

רק מבט על מד המהירות מראה את הטעות.

 

זה עלול לגרום לתחושות שכתבת עליהן, כולל חוסר כוח יחסי.

 

האמור נכתב מתוך היכרות קרובה עם שני מהדגמים של היצרן.

 

דיברתי על תחושות לא על מדידות. בקטגוריה הזו אין מכוניות שהאיטיות שלהן היא כזו שמגבילה את הצרכים שלי.

לכן, מבחינתי לפחות, ויתור על נוחות ועניינים פראקטיים אחרים לטובת ספורטיביות, חייב לזכות בחווית חושים ולא רק בעיניינים מדידים.

בצד השני, יתרון ההנעה האחורית בכל מה שקשור להורדת הכוח וההיגוי מעניקים משהו שאין לאחרות.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערי לא מוכרים פה את הסדרה 1, רק את ה2 ואת הX1.

המחיר שצויין מעלה נשמע מאוד אטרקטיבי כי רכב שכזה פה ימכר באיזור ה$25k לפחות ולכן דלק עושים עבודה נהדרת עם התמחור, מקווה שכלמוביל יתעוררו עם התמחור ההזוי שלהם למרצדס.

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכשתי את הרכב ללא התחשבות בצרכים מישפחתיים, יש לנו רכב מישפחתי, בנסיעה בסיום ההרצה בה נסענו כל המישפחה הופתענו שאישתי ישבה במושב הקידמי בנוחות וביתי ישבה אחריה עם לא מעט מקום בבירכיים, שניהן מעל מטר שבעים, הבן שלי ישב אחרי, הוא אומנם עדיין קטן אבל היה לו לא מעט מקום ואני מעל מטר תישעים

לא בטוח שבפורד פוקוס יש לנו יותר מקום, לפחות זה מה שהילדים שלי אמרו, לא ממש בדקתי את הנושא כי זה לא מעניין אותי, ברוב הנסיעות שלי אני לבד ברכב

 

לרכב יש הרבה יתרונות, החסרונות כמו שאמרו פה, צליל מנוע והגה.

הרכב שקט אין ספק, חלק מזה בזכות\בגלל הבידוד שלו מרעשים, אם רוצים להנות קצת יותר רצוי לנסוע במצב ספורט ועם חלון מעט פתוח, במצב זה זוכים קצת יותר להנות מהסאונד

לפי דעתי, ההגה די מהיר וחד, החסרון שלו זה חוסר תקשורת

 

שי, הב.מ.וו אוטו מרמה, הוא מפתח מהירות אבל לנהג נדמה שהמהירות נמוכה יותר.

רק מבט על מד המהירות מראה את הטעות.

מאוד מחזק, לקח לי קצת זמן להבין את זה

 

- אין תאי אחסון. נהגתי עם הארנק והפלאפון בין הרגליים כי לא היה לי איפה לשים אותם.

פרט לתא כפפות יש תא איכסון בין המושבים הקדמיים, ובדלתות הקידמיות.

 

לגבי אבזור שמגיע עם הרכב במחיר חבילת הבסיס(238000):

בקרת אקלים מפוצלת

אין בקרת אקלים מפוצלת בדגם הבסיסי, אילה עם פיספסתי משהו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


  • בקרת אקלים מפוצלת

 

הרכב עם בקרת אקלים אבל לא מפוצלת

 

דגם ה luxury כולל: חיישני גשם ואורות, פנסי LED, סאן רוף, מערכת עם מגבר ו 7 רמקולים, גאנט 18

 

מחכה ב (חוסר) סבלנות לקבל את שלי ....:wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערי לא מוכרים פה את הסדרה 1, רק את ה2 ואת הX1.

המחיר שצויין מעלה נשמע מאוד אטרקטיבי כי רכב שכזה פה ימכר באיזור ה$25k לפחות ולכן דלק עושים עבודה נהדרת עם התמחור, מקווה שכלמוביל יתעוררו עם התמחור ההזוי שלהם למרצדס.

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

 

מחזק כל מילה לגבי התמחור ההזוי של כלמוביל.

 

תודה על הסקירה על הרכב, מקיפה וכתובה היטב מאוד נהניתי לקרוא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיברתי על תחושות לא על מדידות. בקטגוריה הזו אין מכוניות שהאיטיות שלהן היא כזו שמגבילה את הצרכים שלי.

לכן, מבחינתי לפחות, ויתור על נוחות ועניינים פראקטיים אחרים לטובת ספורטיביות, חייב לזכות בחווית חושים ולא רק בעיניינים מדידים.

 

המושג 'תחושה' הנו סובייקטיבי ונקודת הייחוס אליה הוא מתייחס היא הנורמה שאליה מורגלים בחיי היום-יום, מכאן נובע שזוגיות במחיצת הבימר תגרום לך להזיז את נקודת הייחוס ואת האופן שבו החושים קולטים את המציאות.

 

אמחיש את הטענה בדוגמא אישית:

ה-435 החליפה IS ששירתה אותי במשך 8.5 שנים, נקודת הייחוס שלי לצליל מנוע הייתה המיית המנוע החשמלי שניפק מנוע השש צילינדרים של הרכב.

בימים הראשונים ה- 435 נשמעה לי רועשת מידי, גסה מידי, משהו בצליל המנוע נשמע רם וצורם.

 

הימים חולפים ולאט-לאט צליל המנוע של ה- 435 מתחיל להישמע לי 'נכון'. יום אחד אני נוהג שוב על אותה IS שהייתה לי (נמכרה לאחי) ופתאום הצליל החרישי שכל כך אהבתי נשמע לי אנמי וחסר חיים.

 

עניין של הרגל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי צרם ה"אין רעש",אבל די פתיר בנושא הזה.

אני בX1 2012 החלפתי דוד אחורי וקבלתי צליל הרבה יותר בשרני,אבל לא קולני מדי.

 

גם תוכנה די מוסיפה לרכב הזה כשהוא לא באחריות,ודי מהר עשה 5.5 שניות למאה.

לא שהחיים הם 0-100 אבל זה מאוד מהיר (הערכה גסה של 240 כס בגלגלים מאחור

ובמנוע בערך 290-280כ"ס) ומשנה את אופיו מקצה לקצה.

לפי מקורות בחול עד 300 כס המנוע הזה סובל בשקט,מעל 300 זה קצת בעייתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי שיפורים, אמינות המנוע (125) יורדת מאוד לעומת מנועי ואגיות במקרה של שיפור תוכנה כמה סדנאות בחו״ל דיווחו על כשלים חמורים

נהנתי לקרוא את הכתבה :)

Kremi אכן צדקת

קראתי על מספר בעיות שעלו בשיפורים

 

Sent from my Note 5 using Tapatalk

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המושג 'תחושה' הנו סובייקטיבי ונקודת הייחוס אליה הוא מתייחס היא הנורמה שאליה מורגלים בחיי היום-יום,

...

עניין של הרגל.

 

אני בהחלט מסכים עם מה שאתה כותב ומכיר זאת אישית מהדוגמאות שברשותי בבית.

ההשוואה שלי הייתה לספורטיביות אחרות בקבוצה שנהגתי בהן. הרגל זו תכונה הסתגלותית טובה. אבל ההבדל בינה לבין אחרות קיים.

עדיין כחבילה, היא מצויינת לטעמי.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2877 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...