Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איביזה ידני fr 2016 או איביזה 2016 dsg או פולו ידני


opher50
שימו לב! השרשור הזה בן 2867 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה ללא ספק הוכנס לפרופורציה ואני לכן הגעתי לפה להתייעץ עם אנשים בעלי ידע.. אם גם בידני הקלאץ מתקלקל אחרי 80 אלף זה סיפור אחר - למרות ששוב קלאץ ב80,000 קילומטר שזה בשבילי 6 שנים של שימוש נראה סביר בהחלט..

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

זה לא נכון, בשימוש נכון קלאץ' יחזיק הרבה יותר. אבא שלי נסע על אותו קלאץ' יותר מ400000 (פסאט שנת 94) ואני עם רובוטי חד מצמדי עתיק (אלפא 147) החזקתי יותר מ160000.

מצד שני אפשר להרוס קלאץ' מהר מאוד בנהיגה לא נכונה.

ברובוטיים היכולת שלך להשפיע על שחיקת הקלאץ' קיימת אבל יותר מוגבלת ובDSG עדיין יש את הבעיה האינהרנטית של הגיר כך שזה עוד יותר מוגבל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא נכון, בשימוש נכון קלאץ' יחזיק הרבה יותר. אבא שלי נסע על אותו קלאץ' יותר מ400000 (פסאט שנת 94) ואני עם רובוטי חד מצמדי עתיק (אלפא 147) החזקתי יותר מ160000.

מצד שני אפשר להרוס קלאץ' מהר מאוד בנהיגה לא נכונה.

ברובוטיים היכולת שלך להשפיע על שחיקת הקלאץ' קיימת אבל יותר מוגבלת ובDSG עדיין יש את הבעיה האינהרנטית של הגיר כך שזה עוד יותר מוגבל.

 

תוכל לפרט בבקשה מה זה נהיגה נכונה בגיר רובוטי דו מצמדי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בDSG המחשב מחליט איך ומתי להעביר הילוכים. אין כל כך שליטה על זה, כל עוד הגיר במצב אוטומט.

נהיגה בפקקים ואזורים הררים ישחקו את הקלאצ'ים מהר יותר.

הדבר היחיד שאולי באמת יש שליטה עליו זה תחילת נסיעה. לא ללחוץ ישר פול גז מהרמזור כמו שעושים את זה במשפחומטית. בגירים עם קלאץ'(DSG או גיר רגיל) זה בעצם מה שנקרא "לשרוף\לזרוק קלאץ'".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוכל לפרט בבקשה מה זה נהיגה נכונה בגיר רובוטי דו מצמדי?

בעיקר לא "לשבת" על הגאז בפקקים. במצב כזה של תחילת זינוק נוצר הלחץ הגדול ביותר על המצמד כי הוא במעין חצי לחיצה וחצי החלקה.

ככה גם הורסים קלאצ'ים ידניים אגב, בעיקר כשזה מתבצע בעליות וברוורס.

הנהיגה הנכונה היא לזנק באופן מלא ולהרים את הרגל מהגאז מיד אחר כך. בפקקים זה מתרגם ליצירת מרחק מסוים מהרכב שלפניך, תחילת נסיעה אחת קצרה ואז להרים את הרגל מהגאז עד שמגיעים לרכב שמלפניך.

זה מצריך קצת יציאה ממוד מחשבה של אוטומט וכניסה למוד מחשבה של ידני (למעט שיודעים לנהוג נכון בידני...).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שמתי לב שכאשר נוהגים במצב ספורט הגיר עושה פחות החלפות אבל ההחלפות מהירות יותר מבמצב רגיל.

נהיגה בעיר/עליות במהירות לא גבוהה במצב ספורט יכולה לעזור בלשמור על המצמדים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיקר לא "לשבת" על הגאז בפקקים. במצב כזה של תחילת זינוק נוצר הלחץ הגדול ביותר על המצמד כי הוא במעין חצי לחיצה וחצי החלקה.

ככה גם הורסים קלאצ'ים ידניים אגב, בעיקר כשזה מתבצע בעליות וברוורס.

הנהיגה הנכונה היא לזנק באופן מלא ולהרים את הרגל מהגאז מיד אחר כך. בפקקים זה מתרגם ליצירת מרחק מסוים מהרכב שלפניך, תחילת נסיעה אחת קצרה ואז להרים את הרגל מהגאז עד שמגיעים לרכב שמלפניך.

זה מצריך קצת יציאה ממוד מחשבה של אוטומט וכניסה למוד מחשבה של ידני (למעט שיודעים לנהוג נכון בידני...).

לא כול כך הבנתי למה אתה מתכוון...

כאשר היה לי רכב ידני הייתי לוחץ על הגז ובאותו זמן משחרר את המצמד, אחרי זה הייתי לוחץ בעדינות על הגז כדי שהרכב יתקדם קדימה עד הרכב שמלפני.

מה זה משנה כאשר דוושת המצמד לא לחוצה, אם אני לוחץ בעדינות על הגז או לוחץ ואז עוזב לגמרי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה נוספת:)

אם כבר אני בסדר גודל של 100 אלף לצורך העניין, לא שווה כבר לקנות לאון ידנית 1.2 חדשה? יותר נמכרת, יותר נחשבת ויותר בטיחותית

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כול כך הבנתי למה אתה מתכוון...

כאשר היה לי רכב ידני הייתי לוחץ על הגז ובאותו זמן משחרר את המצמד, אחרי זה הייתי לוחץ בעדינות על הגז כדי שהרכב יתקדם קדימה עד הרכב שמלפני.

מה זה משנה כאשר דוושת המצמד לא לחוצה, אם אני לוחץ בעדינות על הגז או לוחץ ואז עוזב לגמרי?

אם אתה מכיר נהיגה בידני אז הכוונה שלי היא המצב בו דוושת הקלאץ' חצי לחוצה ואתה משחק עם הגאז. זה המצב בו הקלאץ' נשחק הכי הרבה. ברובוטי אם אתה מלטף את הדוושא רק מעט בפקקים הגיר נשאר במצב הזה ואתה שוחק ומחמם את הקלאצ'ים והורס אותם.

שאלה נוספת:)

אם כבר אני בסדר גודל של 100 אלף לצורך העניין, לא שווה כבר לקנות לאון ידנית 1.2 חדשה? יותר נמכרת, יותר נחשבת ויותר בטיחותית

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

לדעתי כן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2867 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...