Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3660 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפילו במקום שנראה תמים, כמו רח' שמשון בחיפה, איזה מישהי נכנסה למכונית של קולגה של אשתי במסווה של "טרמפ לחץ" לעירוני ה'. כאשר ירדה לקחה אתה גם את התיק של בעלת הרכב.

 

לצערי אין במכוניות שלי מנגנון דומה (אני מכיר אותו כבר די הרבה שנים, מרכבים שכורים באירופה). לא פעם אני נזכר לנעול את המכונית רק כאשר אני נתקל בקבצני צמתים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא קראתי הכל, אבל הנה מה שאני בדקתי :

 

א. כבר קרה לי שעמדתי בצד ברחוב בת"א, פתח מישהו (הומלס או משהו בסגנון) את הדלת האחורית ושלח יד לכיוון שקית שהייתה על המושב, אשתי נכנסה ללחץ מהסיטואציה וצעקה והבחור עשה כאילו התבלבל כשראה שהשקית הייתה ריקה.

 

ב. חבר סיפר לי שראה מישהו על קטנוע עוצר ליד רכב של בחורה מבוגרת באמצע רמזור, פותח את הדלת, לוקח את התיק ונותן גז.

 

לכן, כל פעם שיש לי חשש ולו הקטן ביותר אני סוגר עכשיו שהזכרתם לי, יש לי גם מנגנון כזה ואפעיל אותו.

 

 

ג. אני מכיר מישהו שעובד בשרותי הכבאות וההצלה, שאלתי אותו בדיוק את ההתלבטות הזאת, האם יש משמעות בעת חילוץ האם המנעול נעול או לא.

אמר שמבחינתו זה לא רלוונטי, כשיש תאונה לרוב גם ככה הדלת מתעוותת בצורה כזו שאי אפשר לפתוח אותה גם אם היא לא נעולה, יש להם כלים שאיתם הם פותחים את הדלתות.

פורסם

ראיתי את המחלצים האלה בפעולה פעם אחת - מרשים ביותר. הבעיה היא שבגלל הרכב הכבד מאד שלהם הם תמיד האחרונים להגיע למקום תאונה (בד"כ ראשונה המשטרה, מד"א שני וכיבוי אחרונים).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הראשונים שהפכו את נעילת הדלתות האוטומטית לציוד תקני היו האמריקאים, וזה בשל חטיפות ברמזורים שהיו מקובלים מאד בסוף שנות ה 70' ותחילת ה 80'.

בהרבה מכוניות אמריקאיות החלונות האחוריים לא היו ניתנים לפתיחה כלל (!) ועל פי רוב נסעו עם מיזוג או איוורור פועלים.

זו גם הסיבה מדוע מערכות המיזוג היו כה משוכללות והציעו אפשרויות רבות.

גם מכוניות אירופאיות ששווקו בארה"ב צויידו בנעילה מרכזית, כולל כאלו שבגרסאות האירופאיות כלל לא הוצעו עם נעילה מרכזית.

את האפשרות למנוע פתיחת דלתות אחוריות מבפנים המציאה וולוו, וזה הופיע לראשונה ב 144 ב 67'.

ההסבר שלהם לידיות פתיחת הדלתות המכוערות שהופיעו גם בסאאב, היה שפתיחת הדלתות דורשת תנועה לא טבעית של היד, ולכן ילדים אינם יכולים לפתוח אותן בטעות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
קודם כל, לא הייתי מזלזל בעניין השודדים/חוליגנים, לא חסר גם פה בישראל.

 

שנית, יש את העניין של ילדים מאחור שלא רוצים שיפתחו פתאום דלת במהלך הנסיעה.

ושלישית, לעניות דעתי במקרה של תאונה חלילה, אם כבר כוחות ההצלה הגיעו ומדובר במצב חירום, לוקח שתי שניות לנפץ חלוץ ולפתוח מבפנים.

לסיכום, יש לי מנגנון כזה (לצורך העניין באופל אחרת - אסטרה) ואני לא מבטל אותו.

אתה מוזמן לגור קצת בחו"ל לשם קבלת פרופורציה, במיוחד בדרום אמריקה. האמן לי, אין שום דמיון ולו קל ביותר בין רמת הבטחון האישי שיש לנו כאן לבין מה שיש שם.

לגבי היתר ענו לך.

אני אישית מבטל את המנגנון הזה. מיותר לגמרי בישראל.

פורסם

אצלי ברכב קיבה ספורטז איך שמתחיל נסיעה , הדלתות ננעלות , שאני פותח עם הכפתור ננעל שוב , מה עושים שחלילה חלילה תאונה , הכל נעול ?

פורסם

בהתנגשות, או שזה ייפתח אוטומטית או שהדלת עצמה תימעך ופתיחתה הידנית לא תתאפשר בין כה וכה.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

×
×
  • תוכן חדש...