Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3706 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רכב יקר , לצערי נשרט בפגוש הפלטי מאחור - שריטות קלות וללא פגיעה לעומק הפגוש.

 

אפשרות ראשונה : יש לי ספריי אורגינלי עם צבע מקורי של הרכב , אני יכול לצבוע את הקיים או

אפשרות שנייה: לגשת לצבעי שישפשף ויצבע בצבע לא אורגינלי ובפי 4 מהעלות של עבודה עצמית

(משהו כמו 400 ש״ח )

 

אשמח על דעתכם מה להחליט .IMG_1146 (1).jpg

 

IMG_1145.jpg

פורסם
שברולט מאליבו 2015?

 

נסה להוריד עם פוליש לפני הכל

 

תודה על התשובה המהירה , הצבע הלבן הינו השכבה מתחת לאפור ולא מעל. כך שיש לצבוע ולא להסיר ...

פורסם (נערך)

באם מדובר באופל אינסיגניה - קיים טוש לא מחיק (גם אחרי הרבה שטיפות) בתמיר ספרים בצבע של הרכב שחור חציל - תמלא עם הטוש וקשה להאמין שירגישו בהבדל כך אני עושה ברכב שלי, שוב כל הנ"ל רק במידה ומדובר באינסיגניה.

עריכה אחרונה על ידי koko532
פורסם

הייתי מתחיל בטאצ'אפ. לאחר מכן שלייף עדין לאזור, פוליש ובדיקת התוצאה הסופית.

גם אם זה לא יהיה מושלם, זה עדיין יטשטש חלק ניכר מהמצב הקיים.

M-TECH E46

פורסם

הכי טוב שאתה יכול לעשות לבד זה לצבוע את הלבן עם טוש לא מחיק.

צביעת טמבון מקצועית לא עולה 400 שקל, אלא סביב ה 1000 שקל. עדיף כבר לנסוע ככה מאשר להוריד את הצבע המקורי ולעשות צביעה לא מקצועית.

אופציה הכי גרועה זה לנסות לצבוע לבד.

פורסם

להצתייד במכחול 000 וצבע טאצ'אפ לפי קוד רכב,נייר שיוף לשלייף סבון(2000-3000) וכמובן אחרי זה תצתרך לעשות פוליש(ידני עם אולטימייט קטמפאונד או מכונה) והכי חשוב סבלנות

×
×
  • תוכן חדש...