Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3717 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מפרסם את הרכב למכירה מזה מספר שבועות ללא הצלחה רבה. בשבת התקשר בחור שנשמע רציני וביקש פרטים בנוגע לרכב. עפ דיבורו נשמע שהוא רציני ורצה לבוא היום לראות את הרכב והוא ביקש על הדרך שאני ישלח לו צילום רשיון רכב שהוא יראה את היד והקמ והדגם ויעשה בדיקת שעבוד לפני שהוא מגיע לראות. בתום לב צילמתי בפלאפון ושלחתי לו. הוא לא הגיע בצהריים כפי שקבענו. אחרי שסימסתי לו הוא אמר שיבוא בערב ושהוא מצתער אך כמובן לא הגיע שוב ולא יצר איתי קשר. ככול שהזמן עובר אני מתחיל לחשוב על כל מיני סיפורים ששמעתי על עוקצים והעברות בעלות בלתי חוקית לרכבים. האם יש לגנב מה לעשות עם צילום רשיון רכב עם כל הפרטים עליו? הרי ניתן בקלות עם מס תז ומס לוחית רישוי להנפיק מחדש רשיון רכב באתר משרד התחבורה...האם ניתן להתגונן ממצב שכזה מבעוד מועד כמו למשל להתריע לדואר ישראל או למשרד התחבורה על המצב?? אשמח לעזרה בבקשה חברים! תודה לעונים

פורסם

ד"א חיפוש ב truecaller העלה שם פרטי ושם משפחה של הבחור (אותו שם פרטי שהוא הזדהה איתו) אבל חיפוש ברשת ובפייסבוק לא העלה כלום...

פורסם

ככה משיגים רשיון רכב אותנטי, בשביל להציג לקונה (קורבן) פוטנציאלי, בעוקץ הידוע של אזרח זר, שעבד בארץ וכעת עזב וצריך להיפטר מהרכב במחיר מציאה...

פורסם

אין בעיה להעביר צילום רישיון בוואטסאפ אבל תדאג לעשות זאת תוך טשטוש חלק מהפרטים . בקיצור העצה שנתנו למשכן את האוטו על סכום מצחיק היא דיי טובה אבל לא הכרחית . אי אפשר להנפיק בקלות רישיון רכב ללא כרטיס אשראי או רשיון נהיגה פיזי של הבעלים. לא במשרד הרישוי ולא ברשיומט . תתחיל לסרוק מודעות ביד2 . אולי הנוכל ההוא מתחיל לפרסם את הרכב. לדעתי זה פשוט מקרה של קונה שהתחרט ברגע האחרון.

×
×
  • תוכן חדש...