Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3773 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נמסיס - עדיין הבדל גדול בין צרכים של סטודנט לצרכים של מהנדס. לפחות מהניסיון אצלי המחשב הנייח מיותר. ולא לשכוח - המחשב הנייד הוא הוצאה של עוד 2K לפחות כדי שיהיה מוצדק להחזיקו. קיומו גם לא מאריך את חיי הנייד, אשר בסופו של דבר מה שמחסל אותו הוא הטלטולים בתיק הגב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
אצלי בבית הגישה שונה - שני הסטודנטים שלי ויתרו לחלוטין על המחשב השולחני ועברו לנייד. צריך להוסיף שהם משתמשים בו לא רק בבית ובחוות המחשבים בטכניון אלא גם ברכבת, במגורים, ובלימוד קבוצתי בכל מיני חדרים בטכניון.

 

אני גר רבע שעה מהמכללה ככה שאין לי זמן מת בנסיעות ואני גר עדיין אצל ההורים ככה שאני לא צריך לנייד את המחשב כל הזמן.

 

אני גם משחק במחשב בזמן הפנוי שיש לי (לפעמים יותר ולפעמים פחות :)), ככה שאני לא יכול לוותר על הנייח בכל מקרה.

 

 

כרגע הNOTE PRO זה המוצר שהכי הגיוני בשבילי, אומנם יקר יותר ממה שתכננתי, אבל אני חושב שאסתדר איתו.

בכל מקרה אני אקפוץ לחבר שלי בזמן הקרוב כדי לנסות בעצמי את המכשיר ואז אוכל לדעת בוואות אם אני קונה או לא.

 

דרך אגב, תיהיה בעיה לקנות פיזית מכשיר כזה בגרמניה ולהביא אותו לארץ?מבחינת שפה וכאלה

עריכה אחרונה על ידי HybridBoy

They are trying to ban me...

פורסם

תהיה בעיה קטנה - המקלדת הגרמנית שונה מהאמריקאית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

העלת פה מוצר מעניין!

זול ב1000 ש"ח שזה ממש משמעותי.

אבל מגיע עם חסרונות:

מסך קטן יותר, גם רזולוציה נמוכה יותר אבל זה לא קריטי כל כך.

מעבד חלש יותר, אני רוצה קצת FUTUREPROOF כי זה אמור לשרת אותי לשנתיים שנתיים וחצי הקרובות. חוץ מזה שאין לWIN10 יתרון על אנדרויד אם המכשיר לא יכול להריץ באמת תוכנות כבדות, וגם אם כן, המסך פשוט קטן מדי (גם 12 יהיה קטן לצורך העניין).

סוללה קטנה בחצי, וזה לדעתי האישיו הכי גדול כי אני מגביל את עצמי מראש. בכיתה אין שקעים זמינים ולדאוג שהמכשיר יהיה טעון 100% וכל הזמן לפחד שיגמר לי באמצע זה מתכון לאי שימוש במכשיר מבחינתי.

אני מנסה לאמוד כרגע מה איכות העט ועד כמה הכתיבה תיהיה טובה עם המכשיר הזה לעומת הNOTE PRO, קשה להחליט לפי סרטונים.

 

 

אני יודע שזה נראה כאילו אני נעול על הNOTE PRO, אבל בנתיים זה נראה ההימור הכי בטוח.

מעדיף להוציא הרבה יותר ממה שתכננתי ולקבל מכשיר טוב ולהשתמש בו מאשר להוציא רק קצת ממה שתכננתי אבל בסוף לא באמת להשתמש במכשיר.

They are trying to ban me...

פורסם (נערך)

chuwi hi12 , מסך של surface 3 pro בשילוב סוללה 11000 ומעבד חזק יותר מהנוט פרו , כמו כן יותר זכרון והכול ב250 דולר, פחות מחצי מחיר מהנוט.

המינוס? מכשיר חדש עוד קצת זמן תצא גרסה שתומכת גם באנדרואיד וגם בחלונות פלוס תמיכה בעט, ככה שאם לא לחוץ לך שווה לחכות.

אגב לגבי העט ברגע שתהיה תמיכה באחד אקטיבי אז תוכל תמיד לקנות עט של נוט, הם עובדים על טאבלטים סיניים.

עריכה אחרונה על ידי Ave

אודי A4

דימה.

פורסם
קשה אתה .

קנה את האח הגדול ה cube-i9-skylake

כמובן שיש לי תכנית מגירה תתחיל לחקור.

Onda V116w.

Teclast X2 Pro.

או Microsoft Surface 3.

 

ה cube i9 עדיין מגיע עם מעבד דו ליבתי.

ONDA מגיע עם 4 ליבות אבל רק 2GB של RAM.

TECLAST דו ליבתי.

 

אני לא מרגיש בנוח לקנות מכשיר מחברות כאלו לא ידועות, גם לא מוכרים אותם בארץ וזה בעייתי מבחינת אחריות.

WIN10 יכול להיות קצת כבד על המעבדים האלו וראיתי בביקורות אצל אנשים שהמכשירים שלהם מתחממים מאוד.

הם גם לא מגיעים עם עט, נכון שאפשר לקנות וזה יכול לעבוד, אבל ראיתי שיש בעיות דיוק עם עטים שלא מיועדים לדגם ספציפי.

 

הSURFACE PRO 3 פשוט יקר מאוד וגם לא חזק משמעותית משאר הדגמים שהבאת.

 

שוב, אין לי טעם לקנות מכשיר עם WIN10 בגודל כזה.

 

chuwi hi12 כל מה שרשמתי למעלה.

 

מעדיף לא לקחת סיכונים וללכת על משהו בטוח מחברה גדולה.

They are trying to ban me...

פורסם (נערך)

אל תהיה מקובע.

AKA חרה.

כולם דו לביתיים הם תומכים hyper threading מה שמדמה לנו עוד זוג ליבות לוגיות.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

2-4 ליבות זה לא משנה, מה שכן משנה זה שבסמסונג אתה מקבל מעבד מיושן שפלוס מינוס זהה בביצועים לדגם הקודם של אינטל אקא Z3735F, הוא כפליים חלש יותר מCORE M בטאבלטים שאייל הציעה ובערך ב20% חלש יותר מZ8300 שיש ב CHUWI.

 

לגבי חלונות 10 אז יש להם יתרון אחד מעוד משמעותי וכמה מינוסים.

היתרון זה אופיס מלא, במידה וחשוב לך כמובן, המינוס שחלונות טיפה יותר כבד מאנדרואיד.

בכללי Z8300 שכולל 4GB זכרון מריץ חלונות 10 במצב טאבלט מצויין.

שוב בCHUWI עוד שנייה תצא גרסה שתתמוך בשני המערכות בוא זמנית ככה שתוכל לבחור מה שאתה מעדיף.

לגבי החימום, שוב ציינתי שלא תמהר ותמתין החימום כרגע נובע בעיקר ברומים לא בשלים של אנדרואיד בחלונות לא דיווחו על חימום יתר.

 

לגבי המותגים עצמם, כול ה4 חברות גדולות וידועות, יש כאן יותר מכמה אנשים שרכשו מכשירים אלה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?576415-%D7%9E%D7%99%D7%A9%D7%94%D7%95-%D7%9E%D7%91%D7%99%D7%9F-%D7%91%D7%98%D7%90%D7%91%D7%9C%D7%98%D7%99%D7%9D-%D7%A1%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%A2%D7%9D-WINDOWS/page2&highlight=CHUWI

אני אישית בעלים של ONDA הראשון בעל מעבד אינטל עוד שנייה שנתיים, החברה עשתה פשלה רצינית שתוקנה מיידית ומאז יש דיווחים מעוד טובים על המכשירים שלהם.

זה היה צפוי שיהיו פאשלות , סך הכול זה היה המכשיר ה4 בעולם מכול החברות וכול הדגמים שהתבסס על המעבד הזה , ואני אכלתי אותה בגלל שעשיתי הזמנה מוקדמת למכשיר עוד לפני שהוא יצא רשמית בכלל :)

תוכל לקרוא על זה כאן http://iandroid.co.il/forum/viewtopic.php?t=173997 סך הכול כמעת שנתיים אחרי אני מעוד מרוצה מהקנייה שלי, אם היתי קונה היום הבחירה הטבעית שלי היתה TECLAST X2 PRO.

 

שוב זה החלטה שלך, הסמסונג אומנם נראה מושלם אבל צריך להתחשב בזה שזה מכשיר מיושן בן שנתיים שעלותו כפולה מכול ההצעות פה, כך שפרקטית בקנייה של מכשיר מאחת החברות שצויינו כאן בעוד שנה תוכל להזמין לעצמך מכשיר שיתבסס על דגם עוד יותר חדש של מעבדי אינטל ובטח יהיה כבר בעל 8GB זכרון :)

אגב הסמסונג כנראה שגם לא יקבל יותר עדכונים.

אודי A4

דימה.

פורסם

מכל המכשירים שהוזכרו פה הCHUWI נראה הכי טוב.

למרות שיש לו סוללה של 11A באמזון רושמים 5 שעות עבודה, שזה לא מספיק מבחינתי.

מערכת שתומכת בDUAL OS זה מעולה כמובן.

למה הם החליטו ללכת דווקא על יחס של 3:2 ולא 16:10 או 16:9 כמו כולם?

 

לגבי מחיר- הNOTE עולה 2400 בארץ עם אחריות לשנתיים.

מכשיר אחר יעלה אולי פחות, אבל אני יכול לשכוח מאחריות.

 

אני אעשה חקירה קצת יותר מעמיקה על הCHUWI.

They are trying to ban me...

פורסם (נערך)

המסך 3:2 כי זה אותו המסך שיש בSURFACE 3 שהיה מוצלח שם ולכן הם הכניסו אותו במכשיר שלהם.

לשימושים שלך 3:2 עדיף על פני 16:9 או 16:10.

הסינים נוהגים להשתמש במסכים של מותגים לדוגמה בONDA שלי יש את אותו המסך שיש בIPAD AIR שכמו פה היה מוצלך שם ולכן הוא הוכנס לטאבלט שלי.

 

זמן סוללה רשמי 6-8 שעות , ראה נתונים באתר הרשמי http://en.chuwi.com/product/items/Chuwi-Hi12.html

בסקירה כאן

ציינו סביבות ה8 שעות סוללה לוידאו וסביבות ה6 שעות לאינטרנט.

כמו כן צויין שלמסך יש אפשרות לחסכון סוללה שכרגע סגורה, במידה ויצה עדכון ביוס שיפעיל אפשרות זאת צפה לעוד שעתיים.

מה שכן לא היתי סומך בהברה על זה שיפעילו פונקצייה זאת.

 

אגב אני מעוד ממליץ לך לראות את כול הסקירה.

לגבי המחיר שוב זה לא שהוא עולה 400 שקל פחות, הוא עולה בחצי פחות במידה ועובר ללא מכס יוצא לך 1000 שקל במידה ויהיה מכס אז 1200 שקל.

עריכה אחרונה על ידי Ave

אודי A4

דימה.

פורסם

יכול לומר מניסיון ש-Z3775 עם 2 ג"ב מריץ חלונות 10 מצויין (והוא לא הרבה יותר חזק מ-Z3735, שמשום מה הוא הנפוץ ביותר במכשירים מקבוצה זו).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...