Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3832 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

לאחר המון זמן של עבודה חשיבה ובעיקר הנראה אני שמח להציג בפניכם את הפרוייקט שעשיתי בלאון שלי-

רשימת פריטים אשר מותקנים באוטו:

HU-

RCD 510

סט קדמי-

BOSTON PRO 6.53 3-WAY אשר יוגבר אקטיבית

SUB-

ROCKFORD P1 אשר יוחלף כנראה בחודש הבא לסאב שיתאים לתיבה קטנה(פרטים בהמשך)

AMP'S-

*Alphine PMX-F640-יגביר את הטוויטרים ואת המידריינג'ים



*JL AUDIO HD 600/4 אשר יגביר את הוופרים מקדימה ואת הסאב בגישור(מוציא 150 RMS לערוץ)

PROCCECOR-

AUDISON BIT ONE ינהל את כל העניינים

חיווט-

כל החיווט ברכב הוא של חברת CONNECTION

איטום-

שתי הדלתות הקדמיות הגג והבגאג' אטומים ע"י DINNAMAT

 

ועכשיו קצת תמונות שיתארו כל שלב ושלב בבניית המערכת:

בניית קורות מפיבר גלאס:

8f5784b74ef6b6cb1fa3d7654244c9d4.jpg

ad173947f9f9b6a7cdcb7083e0184503.jpg

e56a479008f018bb1cc77d69e2e129f1.jpg

ea67ab168d11f122aac7ef5321b4f15d.jpg

be805819959006eefa5c086c0256d9b8.jpg

f67365747ad93ccd8ab802ff16b39d25.jpg

39048a310878d33139667bb7c97c201f.jpg

32222c0822b4f04d29040505240a26e0.jpg

e91e7a3b4a89d4e775a9ff9b671a8368.jpg

 

קצת בונדו-

2ffc6d0860a3e6fa4177288fc1c19373.jpg

לאחר שיוף-

f75ad534a8a9cde89716b2b9597b2604.jpg

ce60abb9870a54aa7d5985b55275da30.jpg

בדיקות והתאמות-

9fd71f38bb3e34b095b0162833af94f8.jpg

86b6d41f393f54c59c6290913acce0b1.jpg

ריפוד הקורות בבד שמיועד לריפוד דיפון גג (בתמונות נראה צבע שונה אך הוא מאוד מאוד דומה כמעט ולא נרא הבדל)

3c65073493bf83e220acef8db2258413.jpg

bd29ef9aea74186d000f1c8d4a60e1f2.jpg

הכנת חיווט לרמקולים הקדמיים-

ab232209ffbe34f6b093391b1f3aaa62.jpg

13d111c15fa37512b04fcfc67b86dfd4.jpg

התקנה של הקורות-

b4b8c66674e9ed3bd7ccea4dfcaa645f.jpg

7acd8618e2288a67124f09a16f258982.jpg

955a01a8aa63821e8ffa0cf4d67f6f19.jpg

בניית תיבה לסאב מפיבר גלאס בדופן הבגאג'-

61fc64b697786c20cabde01b41d8b737.jpg

7f99f54e65e4222a33b0f7eee16a12a5.jpg

8ce27f3017b90f965711aaf716c04e59.jpg

הרכבת המגברים על פלטת עץ-

659b46010341eb793a244ee3399b08af.jpg

d1d4c806e761b66d6ccbb8d45a812a14.jpg

245f663270d8a91c7a3b721e717fa509.jpg

adc93e3c9855c1ff8ccb96f4b3ef019e.jpg

251548e790baa6ce05e7c20a7a85d92a.jpg

כיסוי לפלטת המגברים-

c1781b47e9e82f9f0159679907093c43.jpg

3876ec605b0727494101022092a3e3eb.jpg

63550fcad29fcde485104c963ed608ae.jpg

b34e261ff3fb9c6a43492bef028b6d47.jpg

72a61517c1959370612968ffb5c7d627.jpg

בניית התיבה לסאב-(המשך)+מתקן ביתי לטרימר לעשיית עיגולים לפי הקוטר הרצוי:

bc0a18f2d2c1af9e85536a71b78aec64.jpg

52e2175f1e2306990c74e724a1264e97.jpg

df88fec0381ae49e856a9dcd25b54f77.jpg

a28bcf74d9dc97d7f96d1907a43ee331.jpg

3 שכבות של עץ

*שכבה ראשונה הסאב מחובר עלייה

*שכבה שנייה-שכבת הגבהה

*שכבה שלישית-שכבת כיסוי וסגירת הגנה וליופי

e3ccb078ac0ea00bdfb1251d6fc9c6a4.jpg

9f4d3d19ddb9b15113ac354d1b5bef95.jpg

20151115_160734.jpg

20151115_160740.jpg

פורסם

05bfdc515311984ab46429d84d9546ea.jpg

החיווט שמגיע לבגאג'

62176937c71098184a335456bb89b731.jpg

מדידות אחרונות לפני ריפוד של הפלטה העליונה-

6531bd75afa1265ceb6ffb9a674662e4.jpg

ריפוד-

\4fbd7ecb954df7da4ae4c9b97be042a5.jpg

32d65d1ca172a5ba386a43b5b2ac44d1.jpg

פרספקס בחלק העליון-

b44fc891ab532315ac130f2cf9ba7d07.jpg

d8e50b9dca5fc04b1e7c2b0e12da3b01.jpg

aa8c270bc9686280b79d42a223a2bc29.jpg

b7bc5a7eb7af47b249865e820041997e.jpg

בדיקות אחרונות לפני קיבוע-

15101ebf166a2d96bd1a9701608d688a.jpg

ותוצאה סופית ומוגמרת של כך הבגאג' חוץ מהתיבה של הסאב שממש לקראת סיום-

f73e1ccb7ba6ce26b3f08b337e0ac4aa.jpg

a1c898c003e14e71f5f3752da0940d3d.jpg

66d5e9df025a2032267244d3c8022daa.jpg

 

הרכש הבא הוא-JL AUDIO 12T3-4D אשמח לביקורת עליו..!

 

ועכשיו לשלב הסופי לכיוונים =).....

עידכונים סופיים בהמשך!

יום טוב!

פורסם

עבודת DIY יפה ומשובחת - כיף לראות.

 

לא התכוונת לTW3 במקרה?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

האמת שלא..

אני צריך סאב יחסית שטוח שבנוי לתיבות קטנות/קטנות מאוד אם יש המלצות אחרות אשמח לשמוע..

חשוב שיהיה איכותי!

פורסם

תחשוב על סטריאו אינגריטי סדרת BM דור 4 - או במילים אחרות SI BMv4

 

תחשוב על סדרות TW3 וTW5 של ג'יי אל אודיו

 

תחשוב על סאב וופרים של חברת ILLUSION AUDIO (אבל המחיר אוי המחיר)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)

יפה מאוד!

 

מה נפח התיבה שמתקבלת אצלך?

מה עומק ההתקנה המקסימלי עבור הסאב (לקחת בחשבון כמובן את הרווח המומלץ מהקצה ו/או את ההפרעה של בית הגלגל)?

אגב, ה-T3WD4 יתאים רק אם תעבוד איתו ב-8 אוהם סופי (למרות שאני רואה עכשיו שהמגבר בעצם מספק 300W גם ב-8 אוהם בגישור).

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

נפח התיבה הוא בין 15- 18 ליטר כרגע יותקן בו הp1 הוא לא שטוח והוא נכנס בצורה מעולה ויש עוד רווח של כ5 סמ" בין המגנט לפיבר עצמו.

פורסם

הסט של בוסטון הוא סט שבעיקרון יוצר לתחום הSPL אך עם כיוון נכון הוא בהחלט הופך לסט SQ חביב פלוס!

אני רק בהתקנה הזאת שומע את הסט,הסט נרכש מיד שנייה שעבדה איתו נאמנות!

הסט הזה בנוי כאשר הוא במצב bi-amp לספוג כ 510 rms שזה מטורף.

אני לא יודע עליו יותר מדי פרטים וגם מה שחפשתי באינטרנט זה חומר בעיקר ברוסית וקשה עד בלתי ניתן להבין.....

מה שהספקתי לראות מהכיוונים והמבחנים שעשיתי לו זה שהוופר שלו יורד עד 63hz והסאונד לא נפגע בכלל XD..

את הטוויטרים חתכתי ב2000 hz כי כאשר הורדתי אותם בווליום חזק הם התחילו לחרחר.

המידריינגים כרגע מנגנים מ2000 עד 500 עדיין נשמעים מעולה ויכולים לרדת עוד...

זה מה שידוע לי עד עכשיו.

פורסם

יופי של התקנה! ללא ספק,לא רואים כל יום בארץ

לגבי חומר ברוסית אני יכול לעזור.

מה שנראה לי, אולי זה התמונות, מיד מופנה קצת כלפי דש? למה לא נתת למיד זווית יותר לכיון הסלון? יש לך שם המון מקום.

למה אתה חותך כל כך נמוך את הטויטר? ב 2 וואי זה מובן, אבל ב 3 חלקים הייתי מעלה ל איזה 3KHZ לפחוט. לא ממש מצאאתי מידע ולא יודע מה ניק' חיתוך מקורית, אבל 2KHZ לא ממש אופייני לסטים 3 חלקים.

לגבי מידבאס, דעה אישית שלי, לא לרדת יותר נמוך מ 80. אחרת מתקרבים יותר מדי ל FS של רמקול וזה לא ממש טוב. אם אנחנו לא שומעים עיוות,לא אומר שהוא לא קיים. אני, וזה דעה שלי כמובן, חושב שעדיף לתת יותר נשימה למידבאס ולחתוך אותו ב 80 ולקבל יותר פאנץ וקצת יותר מהירות, את תחום הבאס להשאיר לסאב.

IMHO

PS חיפשתי קצת לגבי קומפוננט, גם ברוסית אין הרבה מידע עליו.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

אין דברים כאלה, הלוואי שיהיו עוד פרויקטים מושלמים כאלה שנלמד ממכם, פשוט אליפות!

Hu: Pioneer Deh-80prs| Amp:Jl Audio Slash 450.4v2| Mono amp: Jl Audio Slash 500.1v2| Comp:Hertz Mille legend1650.3 active| Subwoofer: JlAudio 10w7AE2

פורסם

מצאתי בינתיים חוברות נפרדות לוופר ולטוויטר, טרם מצאתי למיד או לקרוס המקורי.

6.5LF.pdf Neo5Tech.pdf

שים לב אגב שהוופר הוא 3 אוהם והטוויטר הוא 8 אוהם.

 

את החוברת של כל הסט, אם כי אין שם הרבה מידע מעבר, אפשר למצוא בלינק הזה למשל.

פורסם

לפי מה שכתוב בקבצי הPDF הוופר הוא וופר והטוויטר הוא כמעט סופר טוויטר

 

הוופר נחתך בסלופ 12 בתדר 300 הרץ כלומר הוא לא אמור לנגן בכלל מעבר לאזור 600-700 הרץ

 

בעוד הטוויטר נכנס למערכת בשיא הכוח שלו איפשהו ב8K הרץ! ותחום התדר המוצהר שלו הוא החל מ3800 הרץ

 

אני מאמין שהטוויטר הזה נחתך בפועל איפשהו באזור ה4-5 קילו הרץ ולא מתחת לזה - בטח שלא ב2K הרץ!

 

ההמלצה שלי תהיה לקבוע נקודת חיתוך באזור ה600-700 הרץ בסלופ 6 או אפילו 12 למידריינג'

 

ולקבוע נקודת חיתוך נוספת באזור ה5-6K הרץ בסלופ 6 או 12 בין הטוויטר למידריינג'

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...