Jump to content
  • המועדפים עלינו

    • תקופה לא פשוטה זו. לאף אחד. למי יותר, למי פחות, מה שבטוח הוא שאף אחד לא הולך לעבור אותה כאילו כלום. בעיקר עסקים קטנים ועצמאים. 
      לכן החלטנו לפתוח עבורכם - בין אם אתם עצמאים שעובדים לבד ובין אם אתם בעלי עסק - שרשור פרסום ופרגון חינמי לחלוטין.
      השרשור ישאר בראש הפורום למהלך התקופה הקרובה ועד שכולנו נוכל לחזור לשגרה של כולנו.
       
      אז ספרו לנו על עצמכם:
      מי אתם
      מה שם העסק
      מה תחום העיסוק
      איפה אתם נותנים שירותים (או איפה ממוקם העסק)
      מה שעות הפעילות
      מה טווח המחירים
      איך אפשר ליצור איתכם קשר (טלפון, לינק לאתר או עמוד פייסבוק)
      האם אתם מעניקים הטבות כלשהן כדי למשוך עוד אנשים (ממש לא חובה, רק כדי שאנשים יידעו)
      כל דבר אחר שאתם חושבים שכדאי לנו לדעת.  
       
      • 7 תגובות
התחבר בכדי לעקוב  
edzag

נהיגה עם תיבת הילוכים אוטומטית

Recommended Posts

שלום לכולם,

 

בבעלותי סיטרואן קסארה דגם מילניום עם תיבה אוטומטית :( "חכמה" :wink: שאמורה להתאים את עצמה לסגנון נהיגה של הנהג (אינני אוהב אוטומט, זה אך ורק בגלל אישתי :cry: ).

 

אני מעדיף בנהיגה בעיר או בכביש שלא מאפשר לנסוע במהירות מעל 60-70 קמ"ש להעביר בורר הילוכים כמה בנהיגה עם גיר רגיל מ-D ל- "3", הדבר שלדעתי לא נותן לתיבה לנסות להעביר להילוך הרביעי (זה נראה לי יותר טוב הן למנוע הן לתיבת הילוכים).

 

כאשר אני מגיע למהירות מתאימה להילוך רביעי אני מעביר את הבורר למצב "D”.

 

השאלה האם כל זה בכלל נכון - להעביר הילוכים בתיבה אוטומטית?

 

בתודה מראש,

אדי

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הAL4 - תיבת ההילוכים של הקסארה, היא תיבה "חכמה" שלומדת את דרך הנהיגה שלך.

היא טובה כאשר מאמצים אותה, ומעט פחות טובה כשנדרש עידון והחלפת הילוכים חלקה.

 

העברת הילוכים ידנית בתיבה אוטומטית היא לא הדבר הכי נחוץ שיש, למרות שקביעת הילוך שלישי באזור עירוני כדי למנוע מעבר תכוף בין שלישי לרביעי זו פעולה נבונה למדי, שמונעת בלאי מיותר מהתיבה.

 

למרות שזה לא נחוץ, כאמור, זה יותר מהנה - כך שאם "נחרץ גורלך" לסבול עם תיבה אוטומטית, אתה בהחלט יכול להפחית מעט מהשעמום על ידי שימוש בבורר באופן ידני.

 

שים לב עם זאת, ששימוש אינטנסיבי בבורר עלול להוריד מאמינות הגיר, נקודה מעט חלשה בכל מקרה בכל הקשור לAL4.

 

אה - ולא פחות חשוב - ברוך הבא לפורום, נקווה שתהנה מהשהות בו :D

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על ההסבר

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר העלו את הנושא של תיבה אוטומטית אז יש לי שאלה.

האם יותר "בריא" לתיבה כאשר האוטו עומד להיות ב ניוטרל ולא בדרייב?

הרי בעמידה בדרייב יש שחיקה ועומס על התיבה (מתבטה ברעידות לעומת ניוטרל).

 

בהנחה שהתשובה לשאלה הראשונה שלי היא כן, הנה השאלה השנייה:

 

האם כדאי להעביר את התיבה לניוטרל בכל עמידה ברמזור או שמעבר זה יוצר בלאי מואץ יותר מהעמידה של דקה שתיים ברמזור בדרייב?

 

תודה, יובל.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אם כבר העלו את הנושא של תיבה אוטומטית אז יש לי שאלה.

האם יותר "בריא" לתיבה כאשר האוטו עומד להיות ב ניוטרל ולא בדרייב?

הרי בעמידה בדרייב יש שחיקה ועומס על התיבה (מתבטה ברעידות לעומת ניוטרל).

 

בהנחה שהתשובה לשאלה הראשונה שלי היא כן, הנה השאלה השנייה:

 

האם כדאי להעביר את התיבה לניוטרל בכל עמידה ברמזור או שמעבר זה יוצר בלאי מואץ יותר מהעמידה של דקה שתיים ברמזור בדרייב?

 

תודה, יובל.

בדיוק מה שאמרת- זה יוצר בלאי בגיר שגדול מהבלאי לגיר כאשר המנוע על דרייב.

אם תעביר בכל רמזור לניוטרל זה ייצור בלאי גדול לגיר וחבל עליו...


הכאב הוא זמני - הגאווה היא נצחית!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא נראה לי שזה כל כך טוב אני פיצצתי את הגיר האוטומטי של החברה של אמא שלי.

אבל זה היה אם גז בזמנ העברה מניוטרל לd


a.s

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ברמזור, תשאר תמיד ב-D.

פרט לכך שהבלאי מזה נמוך משמעותית מהבלאי שנגרם מהעברה ל-N וחזרה, הרי שב-D יש לך יותר אפשרות להגיב למצב בו מישהו מאחוריך לא מצליח לבלום ועלול לפגוע במכוניתך מאחור.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

התחבר בכדי לעקוב  

×
×
  • Create New...